Dream<3
Párty ve 20:30. Napiš jestli teda jdeš :)Ráno nebylo tak hezké jak jsem chtěl aby bylo. Sestra mě ráno probudila už v osm ráno a já myslel že jí vyhodím z okna. Ne dobře jsem hodný bratr nebudem zas tak přehánět. Naštěstí se mi povedlo ještě usnout, a naspal jsem si ještě dvě hoďky.
Ale pak vlítla ke mně do pokoje mamka s tím, že už je pozdě a že bych měl vstávat. Bože, je sobota proč tohle musím snášet.
Povzdechl jsem si a prohrábl jsem si vlasy. Na chvíli jsem se koukal do stropu, teda byl by nesmysl kdybych řekl že jsem přemýšlel, ne. Spíš se mi zavírali oči.
Rychle jsem si sednul, že se mi zamotala hlava. Vstal jsem z postele a protáhl jsem se. Vzal jsem si mobil do ruky a přečetl jsem si zprávu od Dream. Zatím jsem ho nechal na zobrazenu, i když nemám rad když mi druzí dávají zobrazeno, ale pak mu odepíšu, abych se ještě rozhodl jestli tam půjdu.
Rychle jsem se převlékl do tepláků a trička. V kuchyni byla máma která vařila oběd, a v obýváku byla Clare, která se koukala na dětské pořady.
„Ahoj," pozdravil jsem mamku a sedl jsem si na ostrůvek v kuchyni s vodou v ruce. Mamka se na mě otočila s menším úsměvem.
„Ahoj, dneska na večer si nic neplánuj, někam půjdeme, dobře?" podívala se na mě, a vzala si nějaké koření z poličky.
Takže na párty se nejde? Hrál jsem si se skleničkou v ruce, a přemýšlel jak mám říct mamce že bych chtěl jít na párty. Máma moc ráda nemá takové ty akce, kde je alkohol a hlavně tam chodí lidi ve stejném věku jako jsem já a třeba o pár let starší.
Odkašlal jsem si a podíval se ze skleničky, na mamku, „A kam jdeme?" upravil jsem si vlasy které mi spadly do očí.
„Chtěla jsem se někam s váma projít, a pak třeba jít někam kam budete chtít." otočila se na mě, s úsměvem na tváři. Super teď už nevím vůbec jak jí to říct, prostě budu lhát.
„Víš, já už si něco domluvil s klukama, včera." mluvil jsem tiše ale pořád tak aby mě slyšela. Chvíli bylo ticho než jsem cítil jak mi dala ruku na rameno, koukl jsem se na ní, pořád měla stejný úsměv. Jak to dělá?
„Ale to vůbec nevadí, můžeš jít s klukama ven, ty jsi starší, tebe chápu." dala mi pusu na líčko a otočila se zpátky ke své práci.
Pousmál jsem se a slezl jsem z ostrůvku, a šel jsem tentokrát do svého pokoje, kde jsem odepsal Dream že na párty jdu, a taky jsem napsal Karl se kterým tam půjdu.
——
19:42
„Co bych si měl vzít na sebe?" sedl jsem si vedle Karl který seděl na mojí posteli. Karl měl na sobě jen rifle a svetr, ale vypadalo to dobře.„Vem si něco stejného jak já. Lidi si tě stejnak nevšímají." jo díky to mi hodně pomohlo. Povzdechl jsem si a pokrčil jsem rameny. Myslím že to je stejnak jedno.
Vzal jsem si ze skříně, něco co mi je pohodlné a v čem budu vypadat aspoň trošku dobře.
Po celé přípravě, jsme konečně vyšli z domu. Teď nám to jen docvaklo.
Podíval jsem se na Karl a Karl na mě. Myslím že nám to došlo ve stejnou chvíli.„Nemáme auto," řekl jsem.
„A cesta tam, trvá 15 minut. Plus tam máme být za pět minut." řekl Karl.
„Však na párty můžeš přijít v kolik chceš ne ?" dal jsem si prsty do vlasů a podíval jsem se na Karl.
Karl pokrčil rameny, "Jo, jen jsem klukům řekl že tam budem na čas." začal si hrát s rukávem od svetru.
Povzdechl jsem si a vytáhl jsem mobil z kapsy. Karl se na mě díval.
„Co děláš?" zeptal se a přistoupil ke mně blíž aby se koukl co dělám. Já mu neodpovídal, jen jsem najel na ikonku s chatem se Sapnap.
Proč Sapnap? Nevím prostě mě napadl první. Karl pochopil a už se na nic neptal. Sap odepsal, a my jsme čekali. Teda mně by se čekalo dobře kdyby mi nezačala být zima.
„Však si můžeš ještě zajít domů pokud ti je zima." řekl Karl bez toho aby se na mě podíval. Nic jsem neříkal a pořád tam stál. To vydržím.
_________________________________
Words:719HELLO!!
Takže kapitola o ničem já vím, ale chci aby tahle knížka měla aspoň více kapitol :)
ČTEŠ
You changed me /dnf/ ✓
FanfictionNová škola, nový lidi.. Ale to není zas tak důležité; aspoň pro George. George se společně s jeho matkou a sestrou, přistěhovali na Floridu. Protože jeho mamka chce nový začátek. Než George nastoupí na novou školu, potkává pořád stejnou partu kluků...