-18-

406 39 8
                                    


Auto přijelo k mému baráku. Vítězné jsem se usmál, je mi zima a já už do toho auta potřebuji jít. Jo mohl jsem si jít ještě pro mikinu, ale myslím že už na to zapomeneme.

Karl si šel sednout dopředu a já dozadu. Už jsem cítil jak se na mě hrne teplo. Sap měl puštěné písničky, ale potichu aby to měl jen do pozadí.

„Takže kam to bude?" zeptal se schválně Sap. Protočil jsem očima a zkřížil jsem si ruce na hrudi.

„Nedělej že nevíš kam, a jeď." zahihňal se Karl a s ním společně Sap. Sapnap auto nastartoval a my jsme vyjeli.

„Dream už je high takže se vám asi s nim dobře mluvit nebude." zasmál se Sap a já si povzdechl. Zakazovat mu to zase nemůžu. Nechal jsem to plavat a čekal jsem až budeme na místě.

——

Po asi sedmi minutách jsme dorazili na místo. Když jsem vylezl z auta, tak první co jsem cítil byl studený vítr.

Když jsme vyšli do budovy tak jsem si do červeného kelímku nalil pivo, proč to nezkusit žejo. Chvíli jsem byl s Karl než šel někam za Sapnap, bůhví co šli dělat. Nad čím pořád přemýšlím?

Odložil jsem kelímek, a šel jsem hledat jen jednoho člověka, Dream. Chtěl jsem se nadechnout, ale hned když jsem ucítil pach alkoholu, cigaret a všeho možného, tak jsem se radši nadechl méně.

Otevřel jsem jedny dveře od pokoje a pomalu jsem vešel. První jsem spatřil Q a Dream, a pak ještě jednoho vysokého kluka s kudrnatými vlasy, které měl zakryté čepicí.

„Georgie!" vykřikli na stejno Q a Dream. Pomalu jsem zavřel dveře za sebou. Dream ležel na zemi a Quackity seděl vedle něho. Ten kluk se na ně směšně koukal. Přistoupil jsem k nim blíž a sedl jsem si vedle Dream který mi dal ruce kolem mého pasu ale pořád ležel.

„Myslím že jsme se ještě neviděli, jsem Wilbur." nastavil ruku a já ji přijmul, „George," usmál jsem se na něho a on na mě.

Podíval jsem se na Dream který teď měl hlavu na mojem klíně, a něčemu se smál s Q. Jo určitě jsou high. Zajel jsem mu moje prsty do jeho vlasů.

„Hodně jsem o tobě slyšel," zahihňal jsem se a koukl jsem se na Wilbura. S úsměvem se na mě podíval.

„Fakt jo? Od koho?" upravil si čepici kterou měl na hlavě. Poukázal jsem na Q který vypadal že usl na zemi. Wilbur se zasmál, a já s ním.

„Přišel si tu sám nebo tu s někým si?" zeptal jsem se když jsem si hrál s vlasy od Dream. Wilbur se koukl do země, a pak odpověděl.

„Přišel jsem tu s Quackity, ale musel jsem vzít ještě někoho," zasmál se a podíval se na mě, „Tommy a Tubbo, neměli by ještě pít, ale slíbili mi že pít nic alkoholického nebudou tak jim věřit budu." zasmáli jsme se.

Na chvíli panovalo ticho, až na to že jsme slyšeli tlumenou muziku která hrála, bylo to ale příjemné ticho, né trapné. Dream v klíně mi usnul, a já si pořád hrál s jeho vlasy. Quackity se probudil a teďka otravoval Wilbur.

„Dream," zašeptal jsem mu do ucha aby se probudil, pak spát už nebude. Jen něco zamumlal ale neprobudil se. Tak jsem to zkusil znovu. Teďka se probudil a podíval se na mě, už high nebyl, možná v sobě ještě trošku něco měl ale ne tak hodně.

Nadzvednul jedno obočí, a prohrábl si vlasy. Pořád se nezvedal. Spíš znovu zavřel oči.

„Notak Dream nespi," zašeptal jsem, zatřepal hlavou na nesouhlas. Povzdechl jsem si, a podíval jsem se na kluky před námi kteří leželi na zemi a koukali se do stropu a u toho si povídali. Pak jsem se znovu podíval na Dream, který měl zavřené oči.

Dobře, teď nebo nikdy.

A bylo to. Spojil jsem moje rty s jeho. Pusa trvala, pár sekund než jsem se odtáhl. Oba dva jsme měli červené tváře. Zahihňal jsem se.

„Už si vzhůru?" ušklíbl jsem se, a zajel jsem znovu prsty do jeho vlasů. Pořád jsem měl obličej blízko jeho. Tentokrát přikývl a dal mi pusu na líčko.

„Jsem, díky zlato," ušklíbl se.

_________________________________
Words:687

_________________________________Words:687

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Someone with me¿ 🫶🏼

You changed me /dnf/ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat