Je pondělí, a já se probudil s totální bolestí hlavy. Schoval jsem si obličej do polštáře, a čekal jestli se něco nestane. Spíš mi vletěla do pokoje máma.„George, proč pořád ležíš! Začíná ti škola!" zkřížila si ruce na hrudi a dívala se na mě. Otočil jsem trošku hlavu abych se na ní taky mohl podívat, její obličej trošku poklesl když mě viděla.
„George, zlato, copak ti je?" přišla ke mně a sedla si na kraj postele, a dala mi její ruku na čelo.
„Bolí mě hlava," zamumlal jsem a zavřel jsem oči. Máma si povzdechla, a znovu se postavila.
„Udělám ti čaj a změřím ti teplotu, do školy dneska nepůjdeš. Ale já musím jít do práce, a Clare musím zavést do školy, takže kdyby něco budeš mi volat ano?" řekla, a já kývl. Odešla z pokoje, a zavřela za sebou dveře, znovu jsem zavřel oči, ale začal mi vybrovat mobil. Někdo spamuje skupinu. Vzal jsem si mobil do ruky a pomalu jsem četl zprávy.
Karlos :]
GEORGE KDE JSIQuackity :p
KARL TADY CHODÍ DO KOLEČKA SEHNEJTE POMOC :,(Samsung ;)
Klid Q my to vidíme *sigh*Dream<3
George kde jsi ?Samsung ;)
Jo, tvůj boyfriend se o tebe bojí Gogy :cKarlos :]
Klid bože neumírá- doufámQuackity :p
#Quackityforeveralone :(((Samsung ;)
Však máš Wilbur ?????????????Quackity :p
Stfu <3Dream<3
George odepisujZasmál jsem se nad svými kamarády, dobře jeden z nich kamarád nebyl.
Me
Do školy dneska nepřijdu asi mám horečku :(Všichni si to hned přečetli, a mně přišla do pokoje hned máma. V jedné ruce měla čaj a v druhé teploměr a ještě držela talíř s jídlem. Pousmál jsem se a sedl jsem si na postel, stále přikrytý. Věci mi dala na noční stolek.
„Pojez, a píj ten čaj. Já musím jít do práce, pak mi napiš jakou si měl teplotu. Ale vypadá to že budeš mít horečku." smutně se na mě pousmála, a dala mi pusu na čelo. Naposled se na mě usmála a pak odešla. Už jsem jen slyšel jak se zabouchly hlavní dveře.
Povzdechl jsem si, a změřil jsem si teplotu. Hned jak se změřila jsem napsal mamce jakou mám teplotu. Jídlo jsem nechal ještě ležet a vzal jsem si mobil znovu do ruky.
Karlos :]
Jdu brečetQuackity :p
To máš z toho líbání s tím Dream >:(Dream<3
Cože ? Co to meleš QSamsung ;)
HAHAHA Z LÍBÁNÍMe
Bože vy jste divníZnovu jsem chytl záchvat smíchu, a po chvíli se můj smích utišil. Snědl jsem jídlo, a taky jsem zapil prášek který byl na talíři. Pak jsem si znovu lehl, a znova jsem usnul. Aspoň se trošku prospím.
——
18:47Co jsem dělal celý den? Nic jen jsem ležel a spal. Občas jsem se díval na různé videa na YouTube a projížděl jsem tiktok.
Máma je pořád v práci, bude tam až do osmi, a Clare bude do pátku u kamarádky. Teď jsem ležel v posteli a na počítači jsem měl zapnutý random film. Do té doby než jsem slyšel klepání, na moje okno. Pomalu jsem vylezl z teplé postele, a otevřel jsem okno. Hned jsem se usmál, když jsem zjistil kdo to je. Hned jsem ho pozval dál.
„Víš že můžeš chodit normálně dveřmi," zahihňal jsem se, a zavřel jsem za sebou okno. Dream se na mě koukal s úsměvem.
Pokrčil rameny, „Já vím ale tohle je blíž," přišel ke mně a obejmul mě. Měl hlavu na té mojí a já měl mojí hlavu zabořenou do jeho hrudi.
„Už je ti líp?" zašeptal a dal mi pusu do vlasů. Více jsem ho obejmul.
„Mhm," zamumlal jsem, Dream se ode mě odtáhl. A podíval se po mém pokoji.
„Co teď děláš?" zeptal se, když jsem si lehl zpátky do mojí postele a Dream vedle mě. Hned jsem se k němu přimáčkl. Položil jsem si hlavu na jeho rameno když jsme leželi, a on měl jeho ruku kolem mého pasu.
„Koukám se na film chceš se mnou?" vzal jsem počítač, a dal jsem si ho zpátky na klín. Dream jen přikývl, a dal si mě víc k sobě.
Cítil jsem jak mám červený obličej, a jaký velký úsměv mám na tváři.
_________________________________
Words:688Menší kapitola ale snad se vám líbí :)
Už jdeme do finále s touhle knížkou, ale nebojte udělám další :)
Děkuji moc za všechny hvězdičky, komentáře a za každé přečtení. Moc si toho vážím a vždy mi uděláte radost, a dáváte mi motivaci psát :] děkuji 🫶🏼
ČTEŠ
You changed me /dnf/ ✓
FanfictionNová škola, nový lidi.. Ale to není zas tak důležité; aspoň pro George. George se společně s jeho matkou a sestrou, přistěhovali na Floridu. Protože jeho mamka chce nový začátek. Než George nastoupí na novou školu, potkává pořád stejnou partu kluků...