-15-

380 41 15
                                    

„Můžu být já tvoje první pusa?" zeptal se potichu. Zůstal jsem na něho koukat, šokem a překvapením. Dech se mi zatajil a ruce se mi začly potit. Co mám dělat? Samozřejmě že chci říct ano, kdo by nechtěl říct ne Dream?

Nabral jsem odvahu a kývl jsem, „Ano," řekl jsem s úsměvem. Dream se ke mně naklonil, celou dobu jsem ho sledoval. Do té doby než jsem cítil jeho rty na mých. Zavřel jsem oči a užíval si tento moment, vím že ani jeden jsme nechtěli aby to skončilo, vím to.

Dal jsem mu moje prsty do jeho vlasů a on jeho ruce na moje boky. Odtáhl jsem se a koukl jsem se na něho, měl růžové tváře, já je určitě taky měl. Oba dva jsme se zahihňali, Dream otevřel pusu s náznakem že chce něco říct ale rychle jí zavřel když jsme slyšeli z chodby hlas.

„George? Spíš nebo si vzhůru?" mamka zaklepala na dveře a chtěla vejít do mého pokoje, rychle jsem jí zastavil.

„Počkej! Nechoď tu převlikám se!" řekl jsem rychle a odtáhl jsem se od Dream. Dream se na mě koukl a já na něho.

„Měl bys jít než tu přijde." zašeptal jsem, moje tváře byly určitě ještě červené, a já byl pořád v šoku. Dream nic nenamítal a přišel k oknu, ještě jednou se na mě koukl.

„Uvidíme se zítra?" zeptal se s menším úsměvem, já přikývl se stejným úsměvem jako on.

„Určitě," Dream otevřel okno a naposledy se na mě podíval, pak už se mi ztratil z dohledu. Zavřel jsem okno a sedl jsem si na postel, povzdechl jsem si. Co se teď stalo? Co mám dělat?

„Už můžu jít dovnitř?" mamka otevřela dveře bez čekání a první si prohlédla můj pokoj a pak se podívala na mě. I když tu už byla tak jsem přikývl.

----

„Vy to nechápete! Nevím co mám dělat." chodil jsem po pokoji tam a zpět, Q a Karl se na mě soucitně dívali. Je další den a kluci jsou u mě doma. Vlastně jsem je tu pozval, abych jim mohl všechno říct.

„Takže-" začal Quackity, ale Karl ho zastavil.

„Udělej to co Quackity Wilburovi!" zastavil jsem se a koukl jsem se na oba dva. Zastavil jsem se a podíval se na Karl, Karl se smál.

„Kdo je Wilbur?" přistoupil jsem k nim blíž. Karl se pořád smál a Quackity kopal Karl do nohy.

„Můj nový kamarád" na slovo 'kamarád' dal větší důraz. Karl se sklidnil, a teď se na nás koukal.

„Kde jste se seznámili?" sedl jsem si vedle Q. Quackity zamručel. A Karl se zahihňal.

„V baru," povzdechl si, „nudná sobota a neměl jsem co dělat, takže- asi tak." pokrčil rameny, a koukl se do země. Jako kdyby se za to styděl. Beztak si z něho dělal Karl srandu.

Usmál jsem se, „To je hezký," řekl jsem nakonec.

„Můžeme se někdy s ním setkat?" zeptal se Karl, Quackity se usmál na Karl.

„Jo asi jo," upravil si svojí čepici na hlavě, a my jsme odbočili k jinému tématu. Šlo vidět že moc příjemné mu to moc není.

----

„Kdyby tam nebyla tvoje mamka tak by to pokračovalo, možná víc než-" bouchl jsem Karl do ramena, a zamračil jsem se na něho.

„Co s tebou dneska je? Potřebuješ Sap?" Quackity a já jsme se zasmáli, po chvilce Karl taky.

„On ho potřebuje víc než si myslí." Karl se s vražedným pohledem podíval na Quackity. Oba dva se začli bít (samozřejmě kamarádsky) a já se na ně koukal. Bože někdy si připadám že mám divné kamarády.

Cinkl mi mobil v kapse, rozsvítil jsem ho a podíval jsem se kdo mi píše, Dream.

Dream<3
Přijď na basketbalové hřiště pretty boy ;)

Me
Přestaň mi tak říkat, je to trapný. Jinak proč?

Dream<3
Vím že se ti to líbí :) jinak neřeknu.

Má pravdu, jistě že se mi to líbí. A taky se mi líbí on.

____________________________________
Words:646

Vím že v minulé kapitole jsem to utla hezky na konci tak tady je další krásné <3

Ne jk ily.

JINAK se chci zeptat jestli by jste chtěli v této knížce TNT duo jako ship :)

ŘEKNĚTE ANO NEBO SE V TÉTO KNÍŽCE NEOBJEVÍ TOMMY A TUBBO 🍴🍴🍴

Ne jk děti moje <3

You changed me /dnf/ ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat