Zayıflar intikam alır.
Güçlüler affeder.
Zeki insanlar görmezden gelir.Albert Einstein
15 Mayıs 2022
Tarafsız bakış açısı;
Yine bir masaya aile toplanmıştı yada şöyle demek gerekirse aileden geriye kalan birer anne, baba, üç erkek evlat ve bir kız çocuğu kız masadan kalkıp kimseyle konuşmadan odasına gitti, ardından hazırlanıp adımlarını evin giriş-çıkış kapısına yönlendirdi.
Baba : Nereye gidiyorsun
Kız : Bundan sanane yada sizlere ne.
Baba : Bense senin babanın, biz senin aileniz.
Kız : Sence umrumda mı?
diyip dışarıya çıktı.
1. Erkek : Baba umutsuzca çabalamaktan vazgeç artık senin çok önemsediğin sevgili kızın yüzüne bile bakmıyor onu bu kadar şımartmak yerine hatalarını ve yaptığı yanlışları gösterseydin şimdi böyle olmazdı.
Baba : Ne olmazdı oğlum ha siz herşeyi Meltem den biliyorsunuz ama abilerin kendileri istemedikleri için burda değiller kardeşine iftira attılar.
2. Erkek : Körsün baba hemde bakar kör.
Baba : Emre babanım ben senin doğru konuş.
Emre : Aaaa ne oldu ki baba senin kızın senle hep bu tarz konuşuyor ona değil de babamı babam olduğunu hatırlıyorsun.
Ayrıca yalan mı? abim haklı abimler burda değilse o kız yüzünden;
Bora abimin hastasının ölümüne sebep oldu mesleğinden atıldı.
Karayel abimden korktuğu için ona bulaşmadı ama senle onun kavga etmeni sağladı hatırlatırım abimi kızdırmak o kadar kolay değil ama siz kızınla sen onu huzursuz ettiniz
Lodos suçu olmayan müvekkilinin davasına giderken kaza geçirdi neden o kız arabanın frenleriyle oynattı.
Poyraz abim asistanken neredeyse onun hastasını da öldürüyordu. Allah'tan görevliler gördü de engel oldu görmemiş olsalardı suç abimin üzerine kalacaktı.
Ya Rüzgar abim insan içine çıkamaz oldu o kız onun şiddet bağımlısı ve tacizci olduğunu etrafa yaydı şimdi çok sevdiği öğretmenliği yapamıyor.
Bak baba bak gözünün önünde Ekin abim o psikopat kız ilaçlarını değiştirip neredeyse kendi oğlunun ölümüne sebep oluyordu. Ekin abimin iliğe ihtiyacı var hepimiz test olduk bizimkiler uymadı ama hanım efendi iğneden korkuyor diye test bile olmadı.
Ya ikizim Emir baba sende kendi gözlerinle gördün merdivenlerden itti ikizimi o manyak kız "yanlışlıkla oldu" dediğinde sadece ona inandın sonuç ne baba ikizim bacaklarından oldu bak yürüyemiyor o günden sonra hiç bir kerecikte olsa gülen yüzünü gördün mü? ben söyleyim görmeden bakmadın ki zaten baksan bile göremezsin. O kız her defasında onu aşağılayıcı sözler söyledi ona sakat dedi alay etti annemle senin aranı bozdu daha ne diyim.
Baba : Emre o sizin ablanız bazı hataları olabilir.
Ekin : Mesela ne baba arkadaşlarımızla yatması mı? Yada hayatı bize zehir etmesi mi?
Baba : Ekin öyle değ-
Emir : Bizi parmaklıklar ardında yada toprağın altında mı? görmek istiyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Hayat
ChickLitGerçek aile hikayesi, şimdiye kadar yazılanların dışına çıkmaya çalışacam bu hikayeyi yazmamın nedeni bu tarz hikayeler karşıma çok çıktı çoğu gerçekten güzel ama hiç birine kötü diyemem çünkü yazmak gerçekten zor bir iş hikayenin heyecanı ile nokta...