Gerçek Aile

456 21 1
                                    


Tarafsız bakış açısı;

Özgür : Millet sizi abimle tanıştırayım abim Kuzey abicim bunlarda benim ailem.
Bak bunlar Alper abi, Yiğit abi, Cesur abi, ve Miran abi ve bu güzel kadınlar ise Melis abla, Gül abla, Aden abla hem dost hemde kardeşlerim Şirin, Birtan, Melek, Pusat, Gece, Yusuf, Biricik, Anıl, Lara, Birkan (yan yana duran gençleri göstererek), Hazar abi, Hazer abi, ikizler Derya ve Deniz herkesle selamlaştı Kuzey Özgür onlara Kuzey den bahsettiği için tanıyor sayılırlar dı. Özgür Kuzey'i çekiştirip bar masasının önüne yöneldi bar taburesi'nde oturan "Miran abi" ve bar masasını arkasında ki adamı göstererek "Hasat abi"

Hasat Kuzey'e elini uzatıp tokalaştı.

Hasat : Tanıştığımıza sevindim Özgür senden çok bahsetti.

Kuzey : Özgür kim.

Hasat gülümsedi ve Hazan'ın yanına kolunu omzuna attı. "Özgür"

Alper : Evet Özgür kız Özgür işte her neyse Hasat yarın ki piknik işini konuşmalıyız.

Mert başını sağa sola salladı " Bu iflah olmaz" diyor du kendince Kuzey'e dönüp "Yarın sende bize katıl Kuzey tabi işin yoksa"

Onlar öyle konuşmaya devam ederken iki aileyi görmezden geldiler açıkçası her iki aile de sinir küpü olmuştu çünkü Hazan la böyle olmayacaklarını çok iyi biliyorlardı tam da net düşünce buydu.

Levent : 😠 Daha ne kadar bizi görmezden geleceksin Hazan ayrıca senin ailen biziz onlar değil 😤 😠 😡

diyip Hazanın üzerine yürümeye yeltendi ama karşısında yabancı insanları buldu Hasat zaten Hazanın yanında olduğu için adım atmasına gerek yoktu.

Şirin : (küçümseyerek) aileymiş sende bu ailenin babası mısın? 🤨

Levent : Sen kimsin de benimle böyle konuşuyorsun. 😡

Birtan Şirin'in önüne geçti.

Birtan : Eğer Özgür'ün ailesi olsaydınız kim olduğunu bilirsiniz öyle değil mi?

Birkan : (Birkan Birtan'ın yanına gidip kolunu omzuna attı) Dostum doğru söylüyorsun mesela ele alalım Hasat abi (Hasat 🤨) herşeyi biliyor hemde her şeyi

Hasat eğlenircesine sırıtarak 😁😉

Hasat : Dünkü bulaşık sırasından kaytarman gibi mi?

Birkan : Abi bari evde mi? 😅 bıraksan bizi ya kesin Anıl sen söyledin dimi işi sana attım diye 🤨 hain gardaş.

Aslan ve Demir ailesi hariç Kuzey ve herkes gülmeye başladı Birkan ise somurtuyordu. Hasat Demir ve Aslan ailesine dönüp "konuşacaklarınızı yarına saklamaya ne dersiniz mekan kapalı olacak sessiz sakin bir şekilde rahat rahat konuşursunuz"

Fırat Özgür'e yürüyüp kolundan tuttu.

Fırat : Yürü Hazan gidiyoruz

Hasat Fırat'ın kolunu tuttuğu gibi Özgür den ayırdı.

Alper : Öncelikle Özgür reşit bir birey onu isteği dışında kimse alıp bir yere götüremez.

Yiğit : Zaten oturup öylece izleyeceğeceğimizi düşünmüyorsun heralde.

Cesur : Zorlamaya kalkarsanız hepiniz için uzaklaştırma kararı çıkartabilirim.

Bora : Bunu yapamazsın Hazan bizim kardeşimiz.

Savrulan HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin