Kuzey bakış açısı;Hazan uzaklaşırken arkasından sadece bakmakla yetindim bilirdim Levent amcalar iyi insanlardı orda mutlu olurdu. Babam bize yaklaştı.
- Ne konuştunuz Hazanla.
Fırat: Boş şeyler söyleyip durdu.
Alp : Pek boş degil gibiydi tepkilerin en azından
Meltem : Boş verin abilerim, hadi evimize gidelim baba.
Bu kız ne kadar rahattı öyle sonuçları öğrenince babama sarılmalar falan hadi onu anladık diyelim peki ya babam bir tuhaflik vardı. Batı kolunu Meltem'in omzuna atıp yürümeye başladı hiç mi? akıllarına gelmiyordu Hazan'a yaptıkları.
- Ben spor salonuna geçiyorum.
Fırat : Oğlum şöyle hep beraber güzel bir yemek yeseydik.
- Ben aç değilim afiyet olsun size.
diyip yanlarından ayrıldım arabayla salona geçtim. Son günlerde ne yaşamıştık hele Hazan kız öldü dirildi yetmezmiş gibi birde doğumda karıştığını öğrendi. Acaba Hazan nasıl şimdi.
Güney bakış açısı;
Hazan gittikten sonra babam geldi Kuzeyi geçiştirdi ama üzerinde bir tuhaflık var ayrıca babam ve Meltem sanki daha önceden birbirini tanıyor gibiydiler bu işte bir iş vardı amma hadi hayırlısı yemekten sonra babam ve ben şirkete geçtik ben odama geçip sandalyeye yerlestim ardımdan babam geldi karşıma oturdu.
Fırat : Oğlum Kartal amcanı hatırlıyor musun?
- Hani şu tuhaf olan kuzenin, hareketleri yapmacık gelirdi bana ama sen seviyorsun diye ses etmedim hatta o ortaya çıkınca Levent amcayla aranız bozulmuştu eeee ne olmuş ona.
Fırat : Onu bulmak istiyorum aramızda bağlar iyice koptu senin elin kolun uzun bana bir yardımcı ol olmaz mı?
- Tamam baktırırım bizim çocuklara. Baba Meltemle önceden tanışıyor musunuz?
Fırat : O nerden çıktı oğlum.
- Pek bir yakınsınız sen doğup annemin ölümüne sebep oldu diye o kıza eziyet etmiyecek misin? yada şöyle diyim Hazan'a yaptıklarını yapmayacak mısın?
Fırat : O nasıl söz oğlum o sizin kardeşiniz hem ona alışmalısınız
- Boş ver baba ve alışma konusuna gelince biranda olmaz zamanla.
Müsaade edersen çalışmam lazım.Fırat : Peki çıkışta görüşürüz o zaman.
Birşeyler dönüyor ama hadi hayırlısı Hazan'a onca yaptığımız şeyler off kafam allak bullak bir de şu Kartal meselesi var yer altına haber saldım mı buluruz birşeyler heralde.
Sarp bakış açısı;
Yemekten sonra Meltem, Batı, Alp ve ben eve geçtik Güney abim ve babamsa şirkete Kuzey abim yemeğe gelmedi bizimle aslında haklı bizlerle beraber olmamak istemesi normal babam ve Batının Meltem'e bu kadar yakın olması sınır bozucu annemin ölümünü Hazan'a bağlarken Meltem'e bağlamaması, babam Hazan dan dolayı pişman olduğu için mi? Meltem'e bu kadar sıcak kanlı davranıyor.
Meltem : Eee evde çalışan yok mu? akşama ne yiyeceğiz.
Alp : Yemek yapmasını bilmiyor musun? biz dışardan yemek yemeyiz çalışanda yok hep böyleydi yani sen yapıcaksın önceden Hazan yapardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Hayat
ChickLitGerçek aile hikayesi, şimdiye kadar yazılanların dışına çıkmaya çalışacam bu hikayeyi yazmamın nedeni bu tarz hikayeler karşıma çok çıktı çoğu gerçekten güzel ama hiç birine kötü diyemem çünkü yazmak gerçekten zor bir iş hikayenin heyecanı ile nokta...