Tarafsız bakış açısı;Bütün Demir ailesinin keyfi yerindeydi 9 senedir kaybettikleri huzuru bulmuşlardı ama bu huzurlu ortam uzun sürer miydi işte orası belli değil. Hepsi akşam yemeğinden sonra oturma odasında yer aldı kimi sohbet ederken, kimi iş konuşuyor, kimisi de oyun oynuyor telefonda yada başka birşeyler. Herkes mutluydu kimse Hazan'ı merak etmiyordu zaten neredeyse iki haftaya yakın ortalarda yoktu ve onları rahatsız etmedi.
Zil çaldı ardından bir hizmetli kapıyı açtı ve gelen kişilerin ailenin izni olursa içeriye geçeceklerini bildirdi.
Çalışan: Levent bey Demir ailesi geldi efendim eğer izin verirseniz sizinle görüşmek istiyormuş.
Levent önce şaşırdı kaç yıllık dostu ile arası bozulduktan sonra hiç bir araya gelmedi gelmesinin nedeni neydi acaba diye düşündü. Levent başını sallayıp "gelsinler"
Fırat ve ailesi Demir ailesinin olduğu oturma odasına geldiler Levent oturmalarını işaret edince hepsi oturdu Kuzey etrafına bakındı aradığı kişi ortalarda yoktu.
Kuzey : Hazan nerde uyuyor mu? Gerçi bu saatte uyumaz ama.
Demir ailesi bu soruyu beklemedikleri için cevap veremedi.
Bora : Aynı şeyi bizde Meltem için merak attık.
Fırat gözlerini Bora ya dikip "Şuan hastanede tedavi görüyor" Bora ve diğerleri bunu beklemediği için sesini çıkarmadı.
Kuzey : Hazan peki.
Rüzgâr : Ne yapıcaksınız o sürtüğü.
Batı : Ağzını topla yoksa ben toplarım.
Lodos : Hadi ya sen kimsin de kardeşimi tehdit ediyorsun lan.
Güney : Basit bir soru Hazan evde mi? değil mi? söyleyin yeter.
Hazal : Yok bir daha asla bu eve adımını atamaz.
Fırat duyduklarına şaşırdı Hazan ne yaptı da melek gibi kadın delirdi diye düşünmeden edemedi. Bora duydukları ile eline telefonu alıp Cihan'ı aradı. " Alo Cihan Hazan ortalıklarda yok ne yap ne et onu bul" diyip telefonu suratına kapattı.
Fırat : Tamam buraya neden geldiğimi açıklayacağım önce olanlarla ilgili çocuklarımın bir suçu yok bunu bilin.
diyip baştan sona herşeyi anlattı. Zeynep' in ölümünün arkasındaki gerçeği sonra Ateşin Levent'e yönlendirdiği küçükken bebeklerin karışması. Sonra Kartalı bulup herşeyi itiraf ettirdiği.
Levent : Ben sana dedim dedim de dinlemedin dinleseydin Zeynep şimdi aramızda olurdu senin bu saçma intikamın yüzünden sorunlarımız olmazdı.
Fırat : Evet Zeynep'i kaybettim ama Hazan'ı kaybetmeye niyetim yok geç kalmak istemiyorum.
Demir ailesinin kaşları çatıldı, ne demek istediği hakkında ufak dahi olsa bir fikirleri yoktu.
Fırat : Bak Levent amacım senden intikam almaktı evet bebekken yerlerini değiştirttim Meltem'in karşısına geçip bildiğim gerçekleri anlattım ama gerçek değillerdi. Meltem sizin aile düzeninizi boz-
Levent : Nasıl böyle bir şey yaparsın sen aklım almıyor hiç mi? sorgulamadın bu adam benim kardeşim di demedin.
Diğerleri sessizce dinliyorlardı zaten yapabilecek bir şey yoktu bu iki dostun konuşmasıydı.
Fırat : Sevdiğim kadını kaybettim lan öfkeden gözlerim bir şey görmüyordu kabul Meltem bu aileyi bozmaya çalıştı ama ben sadece bununla kalmadım Hazan'ı bir kafeste büyüttüm evin kapısından dışarı bir adım atmadı hayatında, okula göndermedim eğitim görmedi, o evde köle den farkı yoktu her zaman döver canını yakardık işkence izleri var her tarafında hem de geçmeyecek izler sadece ben değil Kuzey hariç diğerleri de benim yaptığımı yaptı çünkü onlara annelerinin katili olduğunu söyledim en çok zararı sana değil ona verdim senden intikam aldığımı sanıp ondan intikam aldım Hazan affetsin diye ayaklarına bile kapanırım çünkü o kızın Zeynep ten hiç bir farkı yok o da Zeynep gibi tertemiz sadece aptalların elinde acı çekiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Hayat
ChickLitGerçek aile hikayesi, şimdiye kadar yazılanların dışına çıkmaya çalışacam bu hikayeyi yazmamın nedeni bu tarz hikayeler karşıma çok çıktı çoğu gerçekten güzel ama hiç birine kötü diyemem çünkü yazmak gerçekten zor bir iş hikayenin heyecanı ile nokta...