Hazan bakış açısı;Kulağıma gelen dalga sesleriyle gözümü açtım kumların üzerine öylece uzanmış yatıyordum hava karanlık sanki akşam gibi yıldızlar var gökyüzünde sonra yattığım yerde oturmak için hareket ettim karşımda deniz suları karanlık bir kısmı ayın ışığından yansıyan yakamoz.
Dalga sesleri kulağıma doluyor ve bu beni oldukça rahatlatıyor. O kadar çok dalmışım ki bir kadın yanıma gelip oturuyor ona bakmıyorum biraz zaman geçiyor ve anlık karar ile ona bakmaya ile ona bakmaya başlıyorum oysa ona döndüğümde o çoktandır beni izliyor gibiydi. Onu incelemeye başlıyorum üzerinde gecenin karanlığının aksine beyaz bir elbise, uzun dalgalı saçları otuzlarında olsa gerek onun gözlerine baktığımda hüzün ve pişmanlık taşıyor gibi yorgun görünüyor sonra önüne dönüp denizi izlemeye başladı.
? : Güzel değil mi?
Diyip bana döndü ona kısaca bakıp başımı salladım.
? : Neden burdasın
- Belki olmam gereken yer burasıdır.
? : Ailenle olmalısın burda değil onların sana ihtiyacı olabilir.
- Bensiz iyi olacaklarına eminim.
Buruk bir gülümseme ileüstelik burası huzur verici kendimi ilk defa gerçek anlamda huzurlu hissediyorum.
? : Beni tanıyor musun?
Hayır anlamında başımı sağa sola salladım.
? : Pek konuşmayı sevmiyorsun galiba
- Belki
? : Ben konuşsam dinler misin?
Burada başka yapabilecek herhangi bir şey olmadığından onu başımla onayladım.
? : Hmm nerden başlasam acaba buldum. Benim yakın arkadaşım, dostum yada şöyle diyelim aynı kanı taşımasakta kardeşim adı Hazal biz beraber büyüdük ikimizde orta halli bir aileye sahiptik ikizde tek çocuk hani şu sıcak mahalle ortamları varya hah işte biz böyle büyüdük lise tercihlerimiz bile aynıydı kazandığımız da aynı tabi ikimizde kendimize pek kimseyi yaklaştırmazdık hani derler ya soğuk nevale hah işte o bizdik bir tek yakınlarınız bizim o deli dolu hallerimizi bilirdi.
Her neyse ikimizde aynı okulu kazandık ve orda eğitime devam ettik sonraları iki zengin züppe tiple karşılaştık ilk zamanlar çok takıştık ama ikisi de kötü değillerdi hatta fazlası ile şefkatli, merhametli kısacası iyi yürekliydi ikiside, okulun ilk senesi arkadaş olduk, ikincisi senesi sevgili ve son senesi okulun bahçesinde evlilik teklifi ve yazın ise evlendik.
- Bunları bana niye anlatıyorsun
? : Lütfen dinlemeye devam et.
Her şey güzel giderken birden işler karıştı beni saplantı haline getiren sevdiğim adamın kuzeni Kartal beni o kadar çok istiyordu ki ölümüme sebep oldu sevdiğim adam ve kardeşi gibi gördüğü Leven'tin araları açıldı ve gün geçtikçe kötüleşti. Ben ölünce Fırat kendini yitirdi adeta 😭Fırat mi dedi o
Benim son doğan evladımı kızımı Hazal'ın kızıyla değiştirdi benim kızım gittiği aileyi dağıtırken yeğenim benim evimde tanıyamadığım adam Fırat ve adaleti, iyiliği, masumu korumalarının öğrettigim çocuklarım gö-
- Yeterbu kadar aptal değilim ne demek istediğini anladım ne istiyosun benden ha karın ağrın ne
? : Hazan dinle beni -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Hayat
ChickLitGerçek aile hikayesi, şimdiye kadar yazılanların dışına çıkmaya çalışacam bu hikayeyi yazmamın nedeni bu tarz hikayeler karşıma çok çıktı çoğu gerçekten güzel ama hiç birine kötü diyemem çünkü yazmak gerçekten zor bir iş hikayenin heyecanı ile nokta...