Hani herkesin anlık kararları olur ya benimki de öyleydi zaten bu hayat değil miydi yani sen ne kadar planlar yapsan da karşına iki veya daha fazla seçenek çıkar ve zamanın kısıtlıdır ve karar vermek zorunda kalırsın işte bu hayatınızı çok etkiler hatta sizi değiştirilebilecek kadarsa bu sizin dönüm noktanız olur ve işte benim dönüm noktam da umarım budur.
17 yıllık bir hayat yalandan ve acıdan ibaret tek güzel nokta ise abim Kuzey ondan sonrası zaten saçma sözde ailem ama aile bence bu değil hatta aileyi bıraktım insanlıkta bu değil.
Şimdiye kadar iki ailem oldu çakma ailem Aslanlar, biolojik ailem Demirler ve şimdi ise sırada gerçek aileme geldi onu bulmayı umuyorum.
Toprak abi sayesinde hastaneden çıktım bana verdikleri zarfı ona geri verdim onlara geri vermesi için aslında ihtiyacım vardı kullanmalıyımdım ama işte bu gurur yok mu? kör inat gibi zaten önemli de değil di Toprak abi beni birine gönderiyor yani ona emanet ediyor adı "Hasat" mış tam tamına beş kardeşlermiş ama ondan daha fazlaymış ailesi nasıl derseniz o kadarını anlatmadı Toprak abi. Beni hastaneden çıktıktan sonra alan Yiğit abi var beni o götürüyor Toprak abi ona güvenmemi söyledi Yiğit abiye güvenmiyorum ama Toprak abiye biraz inanıyorum diyelim zaten bundan sonra ne kaybedebilirim özgürlüğümü yada canımı artık ne olursa olsun hayat beni nereye savuruyorsa oraya savruluyorum.
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
Hasat;
? Abim canım abicim hadi bu biricik kardeşine yap bir güzellik.
- Yine karın ağrın ne bakalım hayta
? Önce söz ver.
- (sırıtarak) yok ya direkt söyle yoksa o güzelliğin olacağı varsa da olmaz.
? Tamam ya yatı bugünlük bana ödünç versen bizim kızlar ve çocuklarla azıcık deniz de açılsak ha abim benim. 😘
- Hadi lan ordan sırnaşma, oğlum sana güvenip yat vermem ben kaybedersin sonra kendiniz de kaybolursunuz ayrıca bu yat fikrinden çocukların haberi varmı. 🤨
Sesi çıkmadı.
- Te Allah'ım ya uğraştığım şeye bak sezon sonu. (bağırarak) Derya.
Derya : Yine mi? başını ağrıtıyor abi.
- Dinle bak ikizin bile senden bezmiş oğlum hadi okulunuz yok mu? sizin ya.
Derya : Hadi Deniz hadi çocuklar bizi bekliyor abimi yormaktan vazgeç.
Deniz : Tamam ya tamam abi mekan kalabalık olmaya başladığında haber ver yardıma geliriz.
Sadece başımı salladım. Bugün Toprak'ın göndereceği kız gelicek tuhaf bir hikayesi var anlattığına göre kız bebekken karışmış, karıştığı aile kıza şiddet uygulanış onyedi yıl sonra gerçekler ortaya çıkıyor ama aile kızı sadece ailede ki çocuklardan biri için ilik lazım olduğu için kızı kullanıyor (yüzüm buruşuyor) ne aileler var Allahım ya işte insanlık bundan yok oluyor gelecek nesile sevgi, ilgi, bilgi veremezsek yanlış yola gidiyorlar zamanla yaşını başını aldıklarında evlenmeye karar verdiklerinde aynı şeyi çocuklarında yapmaya çalışıyorlar farkında olmadan.
İnsanlara doğru yolu gösterme ve yardım edebilme (herhangi birşey) şansın varsa kullanacaksın ki daha iyi bir insan yetişsin ve o insan daha iyi nesiller yetiştirsin. Bende elimden geldiği kadarıyla bir şeyler yapmaya çalışıyorum.
Aden : Günaydın Hasat erkencisin.
- Erken kalkan erken yol alır. 🤨 Yusuf okul başlayacağı için işe ara verdi okul öncesi tatil yapacak yani yeni bir aşçı lazım cama yazı assana bende eksik malzemelere bakayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Hayat
ChickLitGerçek aile hikayesi, şimdiye kadar yazılanların dışına çıkmaya çalışacam bu hikayeyi yazmamın nedeni bu tarz hikayeler karşıma çok çıktı çoğu gerçekten güzel ama hiç birine kötü diyemem çünkü yazmak gerçekten zor bir iş hikayenin heyecanı ile nokta...