Rutin

559 24 0
                                    

İnanıp kendini birşeye bırakmak insanı özgür kılıyor herhalde umut vaadini ispatlama yükünden kurtarıp rahatlamanı sağlıyor karanlığı aydınlatmak için güven gerekir ve güvenenler inançlarını yanlış ellere bırakmanın tehlikesini yaşarlar çünkü bazıları senin için dua ederken bazıları seninle beslenir ve ne kadar dikkat edersen et bazen arkadaki farkı anlayamazsın.

CONSTANTİNE


Hazan bakış açısı:

Yeni bir gün daha yine aynı rutinler kalk kahvaltı hazırla, 🏠 temizle, yemek yap olağan işler ...
Akşam acıdan geçtiğim bu duvar dibinde uyandım yaralarım hareket ettikçe sızlıyor her neyse. İlk olarak kaldığım bu yerde bulunan dolabın kapağını açıp temiz kıyafet çıkarıp üzerimdeki kanlı kıyafetlerden kurtuldum yüzümü yıkayıp yukarı çıktım.
Kahvaltı hazırlamaya başladım sonra yine kaldığım yere yöneldim.

Tarafsız bakış;

Ev halkı tek tek kalkıp kahvaltı için masanın etrafına yerleşmeye başladılar en son Kuzey indi.

Kuzey: Ben çıkıyorum spor salonunda sorun çıktı.

Fırat: Oğlum kahvaltı yapta çık kaçmıyor ya.

Kuzey söylenenlere kulak asmadan kapıdan çıkmak için hareket geçti. Fırat 😕

Güney; Kuzey otur ben seni şirkete geçerken bırakırım.

Kuzey; Gerek yok motorla gidicem zaten.

Sarp; Benimde çıkmam gerek ofiste beni bekleyen dava dosyaları var.

Alp; Benimde çıkmam gerek hastane de bugün nöbetçiyim.

Batı; Abilerim vaktiniz varsa biri beni okula atsın.

Sarp; Hazırsan çıkalım seni ben bırakırım.

Üç kardeş çıktılar.

Fırat; Hazan gel buraya.

Hazan koştur koştur kahvaltı masasının yanında ayakta beklemeye başladı.

Fırat; Evden dışarı çıkmak yok evde eksik varsa kapıdakiler alır.
Biz gelene kadar evi temizle, yemek yap, bahçeyi temizle yapraklar dışarıda birikmiş, garajın orda dışarıya araba bıraktım onu da yıka temiz kıyafet kalmamış hepsini hallet duydun mu? beni ondan sonra ne halt yiyorsan ye tabi vaktin kalırsa 😂.

Fırat dönüp arkasını Güney le dışarı çıktı.

Hazan bakış açısı;

Hepsi gittikten sonra sofraya kurulup 🧀,🫒,🥚,🍞,🍅 ,🫖 ne varsa tıkındım. Kalkıp masayı toplamaya başladım kahvaltılıkları yerine kaldırdım bulaşıkları topladım.
Kuzey abimin bana aldığı telefonda internete bağlanıp en sevdiğim anime olan Naruto nun müziklerini sırasıyla çalması için bir uygulama açtım.

🎼🎵🎶

Habataitara modoranai to itte

Mezashita no wa aoi aoi ano sora

Kanashimi wa mada oboerarezu
Setsunasa wa ima tsukami hajimeta

Anata e to idaku kono kanjou mo
Ima kotoba ni kawatteku

Michinaru sekai no yume kara mezamete
Kono hane wo hiroge tobitatsu

Habataitara modoranai to itte
Mezashita no wa shiroi shiroi ano kumo

Savrulan HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin