Aile dört harften oluşan bir kelime anne, baba, çocuk yada çocuklardan oluşur sözlük anlamı bu peki his ve duygulardan bakarsak sevgi, saygı, sadakat, huzur, mutluluk, hüzün ve daha acı tatlı daha nicesi.Koca kalabalıkta yalnız hissettiğinde yanında olup yalnızlığını giderecek insanlar bunlar sadece anne, baba, varsa abi yada abla belki kardeş sadece içlerinden herhangi birinde olacacak değil her bireyde olup seni yalnız, kimsesiz hissetirmeyendir aile.
Anne: Sözlük anlamı çocuğu olan kadın. Peki gerçekten öyle mi? Bence değil her doğuran kadın anne olmadığı gibi, dünyaya yeni bir hayat gelmesine aracı olmayan kadınların anne olabilir.
Baba: Çocuğu olan adam. Aslında açıklamak zor kültürümüzde hep sert mizaçlı. Ama şunu diyebilirim sevgisini ve korumasını senden eksik etmeyen yaşın kaç farketmez.
Abi-Abla: Kardeşi olan kişi. Abiler aslında bir nevi babalar gibidir korumacı ama belki sevgisini gösteren yeri geldiğinde dert ortağı aynı ablalar gibi, abla tatlı çekismezlik anne gibidirler.
Yani hepsinin ortak noktası hatanı görüp seni yanlıştan çeviren doğru yolu gösteren sana sırtını dönmeyen seninle mutlu olup senle üzülendir aile. Aileyi oluşturan her birey için geçerlidir çünkü aileyi oluşturan birey de ki duygulardır.
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
Tarafsız bakış açısı;
Fırat ve Güney tartışırken Hazan'ın kalbi durmuştu kavgaları o kadar hararetliydi ki ne Sarp nede Batı Hazan'a bakmıyorlardı.
Hazan bakış açısı;
Boşluktayım ve karanlıkta sanki duygularım benden alınmış gibi dümdüz karşıya bakıyorum, oysa her yer karanlık kendimi bırakıyorum ağır ağır gözlerim kapanıyor.
Tarafsız bakış açısı;
Kuzey: Ne bağırışıp duruyorsunuz deli danalar gibi.
Kuzeyin sesi geliyordu ama oldukları yere daha gelmemişti.
Depo da alkış yankılandı.Güney: Tebrik ederim baba el birlik öldürdünüz onu.
Batı: Hayır yaşıyor o.
Batı Hazan'ı uyandırmaya çalıştı ama ne gözünü açtı ne ses verdi.
Kuzey: Şu kıza rahat verin artık toplanmışsınız akbabalar gibi daha geçen ben ne dedim size ha. 😠
Sarp Fırat, Güney ve Kuzey'e bakarken Batı Hazan'ı uyandırmaya bir tepki vermesini sağlamaya çalışıyor ama yok.
Batı: Abi abi yardım et uyanmıyor.
Kuzey önce önündekileri sonra Batıyı itip Hazanın nabzını kontrol etti ama yok alelacele ipleri çözmeye başladı.
Kuzey: Aval aval bakmayın öyle kalbi durmuş abi ambulansı ara hemen.
Batının elleri zangır zangır titremeye başladı hareket etmeye çalıştı ama edemedi adeta donup kaldı. Aynı şekilde Fırat ta Güney telefonla konuşup bilgi verirken Kuzey Sarp ile ipleri çözüp Hazan'ı dikkatlice yere yatırdılar Kuzey tekrar kontrol etti nabzını yine yok hemen kalp ❤️ masajına başladı.
Güney: Aradım ambulans yolda.
Ambulans geldiği gibi medikler duruma müdahale etti ❤️ i tekrar çalıştırmaya başlayınca hemen ambulansa yerleştirdiler ve Kuzey de ambulansla hastaneye gitti.
Fırat, Güney ve Sarp arabaya binip hastaneye giderken Batı şoka girmişti "ben katil değilim" diye sürekli tekrarlıyordu.
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Hayat
ChickLitGerçek aile hikayesi, şimdiye kadar yazılanların dışına çıkmaya çalışacam bu hikayeyi yazmamın nedeni bu tarz hikayeler karşıma çok çıktı çoğu gerçekten güzel ama hiç birine kötü diyemem çünkü yazmak gerçekten zor bir iş hikayenin heyecanı ile nokta...