Duygular

466 22 0
                                    


Alp bakış açısı;

Hazanın ameliyatının üzerinden 24 saat geçti uyanma belirtisi göstermedi doktorlar uyandırmaya çalıştı ama uyanmadı. Kavgadan sonra kimse konuşmadı babam zaten kavgaları bitince gitmişti. Kuzey abimin dedikleri hakkında çok düşünüyorum haklıydı ve hepimiz bunun farkına vardık atak ben bildiğim şeyi öfkem yüzünden görmedim. Kuzey abim en başından beri haklıydı, o her engel olmak istediğinde elbirlik Hazan'a daha fazla acı çektirdik katil olan o değil bizdik, yaşarken ruhunu öldürdük. Sarp abim haklıydı Hazan ölse bizden kurtulurdu, peki yaşasa, yaşasa nasıl yüzüne bakıcaktık.

Başımı iki elimin arasına aldım bende pişmanım. Yaşa sa özür dileyip beni affetmesini isteyecek kadar ise iki yüzlü.

Batı bakış açısı;

Uyanmadı. Uyanmayacak. Ölecek mi? Yaşayacak mı? Kavgadan sonra herkes bir köşeye çekildi. Babam, babamsa gitti. Kuzey abimin söyledikleri bir bir suratıma tokat gibi çarptı sonra babama baktım birşeyler demesini bekledim hiç birşey demedi sonra sanki hiç birşey olmamış gibi çekip gitti.

Sarp bakış açısı;

Hepimiz kendimizi kandırdım Kuzey abimin bize söylediği gerçekler ise beni, karanlık çıkması mümkün olmayan bir kuyuya itti. Tek istediğim Hazanın uyanmasıydı beni affetsin affetmesede olurdu yeter ki yaşasın, yaşasın ki şimdiye kadar ailemin ona yasatmadığı hayatı yaşatayım.

Güney bakış açısı;

Arkamı dönüp etrafıma gözlerimi gezdirmeye başladım. Gözlerime ilk çarpan Kuzey karşı duvarın dibine çökmüş kafasını yere eğmiş omuzları sarsılıyordu sesi çıkmıyor lakin iç çekmeleri duyuluyor.

Sonraki Sarp öylece karşı duvara bakıyor sanki ağlamak istiyor gibi görünüyordu gözleri ağlayamamaktan kızarmış ve büyük ihtimalle konuşulanları düşünüyordu.

Alp ise iki elinin arasına almış başını farkında olmadan aralıklı zamanla başını vuruyor o da kendini suçluluk hissine kaptırmıştı gözünün önündekini göremediği için.

Batı. Güvendiği dağlara kar yağdı babamın çıkıp gittiği ve bir daha dönmediği tarafa bakıyordu kavgadan sonra sesi çıkmadı. Doktorlar Hazan'ı kontrole geldiğinde çevirdi kafasını durumu öğrenmek için doktorlar gidince babamın gittiği yöne tekrar çevirdi.

Ben mi? ben Hazanın yattığı yoğun bakım odasının önünde öylece camdan içeriye bakıyorum Hazan'ı incelemeye devam ediyorum yaralarını, zayıf olmasını. Doğduğundan beri çıkmasına müsaade etmedik sadece Kuzey"spor salonunu temizleticem eziyet olucak yani dert etmeyin bu kadar" diyerek çok defa çıkartmıştı.

Kuzey dışında hiç birimiz insan yerine koymadık işkencelerimize her engel olmaya çalıştığında Hazanın canını daha çok yaktık Kuzey ise daha fazla canı yanmasın diye sesini bile çıkartmazdı zorlanırdı. Biz Hazan'a zarar verip suratına rahatça bakarken o ise bizim yaptıklarımızdan utanıp bakamazdı. Yaralarını sarardı her zaman ama buna bile engel olduk.

Eğer gözlerini açıp yaşamaya devam ederse her ne isterse destekleyeceğim, eğer gitmek isterse yoluna çıkmayacağım.

Fırat Bakış açısı;

Yürümeye başladığım gibi doğruca baş hekim ve odasında ki polislerle konuştum onları destekleyeceğimi söyleyince Hazan olayının üzerini kapattık sonra çıktım odadan eve geçtim.

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

24 saat sonra akşam suları;

Hazanın sağlık durumu hakkında hiç bir bilgim olmadığı için hastaneyi arayıp bilgi istedim. Doktorların ellerinden geleni yapıp uyandırmaya çalıştıklarını ama uyanmadığını ve komaya girdiğini söylemişlerdi.

Savrulan HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin