Karmaşık Duygular

444 21 0
                                    

Hazan : Bahçeye çıkalım mı?

Fırat sadece başını salladı Hazan'ı dinlemek ve dinlememek arasında kaldı çünkü Ateş'i bilmemesine rağmen onun hakkında konuşmak istiyor bahçede sakin bir alana geçtiler ikisi yan yana banka oturdu sadece uzaktan onları izleyen ama duyamayan Aslan kardeşler ve Levent' i görüyorlardı.

Fırat : Ateş'i nasıl biliyorsun.

Sakin bir sesle sordu. Hazan iki kaşını birden kaldırdı sonra sakince gülümsedi.

Hazan: Şimdi sana anlatacağım şey tuhaf gelebilir hatta delice, inanmayabilirsin bana ama karar senin sonunda herşey sana kalmış.

Sabah rüzgarı hafif hafif eserken güneş artık gökyüzünü tırmanıyordu. Hazanın birazda olsa uzamış saçları rüzgarda savruluyor.

Hazan : Öldüğümü duydun mu?

Fırat ağır ağır başını salladı. Bunun konuyla ne alakası vardı.

Hazan : Öldüğüm de biriyle tanıştım bana bazı şeyler anlattı ve bunların arasında kardeş dediğin adamdan alacağın intikamı.
Fırat'a göre bu anlattıkları bir kurmaca hatta Hazanın ailesi ile görüşüp kendine tuzak kuracağını düşünüyor.

Fırat : Saçmalık ne intikamıymış bu.

Hazan : Zeynep Biricik yada şöyle söylemeliyim Zeynep Aslan.

Fırat ayaklanıp "Sakın bana oyun oynamaya kalkma zararlı çıkan sen olursun"

Hazan : Bu oyun değil sana sadece Zeynep teyze ve senin bildiğin şeyleri söyleyebilirim çünkü bana söyledi. Rüzgâr oğlun ölü doğdu bundan kimsenin haberi yok, oğlunu gömdükten sonra ki ziyaretinizde Kuzey abiyi buldunuz o sizin oğlunuz değil.

Fırat bir anda duydukları ile bankın üzerine çöktü evet bunları bilen sadece Fırat ve Hazal dı bunları kimse bilmiyordu evlatları dahil duydukları ile tüyleri diken diken oldu çünkü bu normal birşey değildi. Kafasını çevirip karşıyı izlemeye devam eden Hazan'a baktı.

Hazan : Sana iletmemi istediği şey onun ölümüne sebep olan kişi.

Fırat dikkatini Hazan'a verdi ama aklında sürekli tekrarlayan "Bunu Levent yaptı" Hazan Fırat'a dönüp gözlerimin içine baktı.

Hazan : Onun ölümüne sebep olan kuzenin Kartal Aslan onu öldüren ise sağ kolun Ateş Sarı oğlu.

Fırat : Hayır yalan söylüyorsun delirmişsin sen yalancı Kartal asla böyle bir şey yapmaz o Zeyneb'i her zaman kardeşi gibi gördü.

Hazan : Asla asla deme.

Hazan ayağa kalkıp bir iki adım ilerledi arkasında kalan Fırat'a omzunun üzerinden baktı.

Hazan : Bana dedi ki artık sevdiğim adamı tanıyamıyorum benim merhametli olmayı öğrettigim, haksızlığa baş kaldırmasını öğrettigim çocuklarımı tanıyamıyorum.  Bana huzur versinler artık.

diyip yürümeye başladı. Geride yıkık dökük bir Fırat kaldı inanmamakta kararlıydı ama Rüzgâr ve Kuzey den bahsetmesi emin olmak için araştıracaktı. Kartal'ın Zeynep öldüğü zaman üzüldüğünü zannedip ortadan kaybolmasını yadırgamadı, Ateş ise "Efendim ben Zeynep hanımı koruyamadım artık sizinle çalışmak bana zor gelir affedin beni" demişti o zamanlar hak vermişti. Gerçekten bunları yapan Kartal ise o zaman hiç hak etmeyen birine eziyet etti. Kartal yüzünden Levent ile araları bozuldu kafasını iki elinin arasına alıp vurmaya başladı araştıracak gerçekleri iyice öğrenecekti eğer doğruysa olanlar Aslan ailesinden özellikle Hazan dan af dileyecek ama önce gerçekler ilk işi neredeyse Kartal'ı ve Ateş'i bulacak herşeyi konuşacaklar yerin dibinde dahi olsa bulacaktı.

Savrulan HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin