Tarafsız bakış açısı;İki aydır arıyorlardı şimdiye kadar hiç bir şey bulamadılar ne bir iz ne de başka bir şey tam bir iz bulduk derken yok oluyordu belki vazgeçmelilerdi aptalca bir yalanın peşinden koşuyorlar dı zaten saçma değil miydi? inanıp peşine düştükleri şey.
👦 : Abi Ateş Sarıoğlunu bulduk ama amcanız Kartalı bulmadık.
Güney : Şu adama amca falan deme benim yanımda nerde bu Ateş.
👦 : Tamam abi bu Ateş denilen adam hâlâ İstanbul'da Çengelköy de bir evde yaşıyor kimse bulamasın diye heralde kendi adını kullanmıyor.
Güney : Babama haber verin oraya gelsin, gidiyoruz.
Bir kaç saat sonra;
Fırat ve Güney adamları ile eve gelmişti evde kimseyi bulamayınca kapımın kilidini açtırıp baba oğul ve yanında bir kaç koruma içeride beklemeye başladı diğer korumalar ise dışarda gizleniyordu kaçma şansı olmasın diye. Orta yaşlı bi adam sokağın ortasında ağır ağır yürüye yürüye geliyor olacaklardan habersiz evinin önüne gelip tekrar kilitlenen kapıyı açtı elindeki poşetleri mutfağa gidip tezgahın üzerine bıraktı dinlenmek için salona yöneldi ama karşında hiç beklemediği insanlar vardı, eski patronu Fırat ve büyük oğlu Güney.
Ateş : Hoş geldiniz efendim.
Fırat sadece başını sallamak ile yetindi.
Güney : Ateş bey ne çok arattınız kendinizi arıyor arıyor bulamamıyoruz bı türlü ayrıldıktan sonra küçücük bir evde mi? kalıyorsun oysa babam yıllarca yanında olup sadık olduğun için baya yüklü miktar vermişti yoksa yanlış mı? hatırlıyorum.
Ateş : Yok Güney bey dediğiniz gibi ama tek olunca sessiz sakin bir ortam arıyor insan ondan burada oturuyorum.
Güney :İyi bakalım sana birkaç şey sormak için geldik buraya senden net cevaplar istiyorum babam da öyle.
Ateş : Buyrun Güney bey dinliyorum sizi.
Güney anında kaşlarını çatıp "annemi senin öldürdüğünü biliyoruz gerçekleri dökülmen lazım yoksa canın çok yanar"
Fırat oturduğu yerde sinirden kasıldı. Ateş ise olduğu yerde taş kesilmişti aklından geçen şey ise "bunu nasıl öğrendiler"
Ateş : Güney bey neden böyle bir şey yapayım ki ekmeğini yediğim yere ihanet etmem ben, hem bunu size diyin kişi sizi kandırmaya çalışmış efendim.
Fırat sadece izlemekle yetindi gerçekten inanmıyor du Ateşin sevdiği kadını öldüreceğini Zeynep'e zamanında çok sever, sayar, saygı duyardı bu yüzden yapmayacağını düşünüyordu.
Güney Ateşi iyice korkutmalıydı yoksa gerçekler ortaya çıkmayacak Hazan'a inanıyor çünkü annesini görmemiş olmasına rağmen nasıl resmini çizdiğini hatırladı.
Güney : Beni kandırabileceğini sanıyorsun öyle mi? Neden yapasın ha cevabını sende bende iyi biliyoruz. Kartal sana ne vaad etti de babama ihanet ettin annemi öldürdün lan.
Ateş stresten terliyor du.
Ateş : Güney bey inanın bana yok öyle bir şey.
Güney : Yok, öylemi neden o zaman köşe bucak saklandın 😉 annem öldükten sonra ne hikmetse Kartal ve sen kayboldun.
Ateş hızlı hızlı başını sağa sola salladı inkar etmek için Bora yüzünü sıvazladı bu böyle olmayacaktı.
Güney : Babamın işini devraldım biliyorsun veliahtı bendim şimdi ise işin başındayım yani söz hakkı bende. Biliyor musun? Hazan benim kardeşim değilmiş zaten belliydi hiç bir huyu bize benzemiyor bizim ailenin asabi bi tarafı var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Hayat
ChickLitGerçek aile hikayesi, şimdiye kadar yazılanların dışına çıkmaya çalışacam bu hikayeyi yazmamın nedeni bu tarz hikayeler karşıma çok çıktı çoğu gerçekten güzel ama hiç birine kötü diyemem çünkü yazmak gerçekten zor bir iş hikayenin heyecanı ile nokta...