Okuyucu sayısının artması o kadar çok mutlu etti ki beni hemen bölüm yazmak istedim.Mediada Ekin'in ne giydiği ve Batuhan'ın fotoğrafı var.Keyifli okumalar.
-Thoughtlesss❤️
"Seninle ne yapıcam ben Ekin?" diyip güldü.
Sarıldım ona kokusunu içime çekerek "Hiç bırakma beni." Dedim.
Bana daha sıkı sarılarak cevap verdi.
"Asla bırakmam sizi."
...
Batuhan'ın burda olması beni mutlu ediyodu.Beraber eve giedik ikimizde sırılsıklamdık.Elektriklerde hala yoktu.
"Bitanem mumlarıniz var mı?"
"Evet,evet odamda olucaktı getiriyim mi."
"Odanda otururuz onları taşımakla uğraşmayalım."
"Tamam o zaman nasıl istersen hadi gel."
"Bak Ekin merdivenlere dikkat tamam mı zaten ıslağız bana tutun bak."
"Ya tamam odam şurası zaten."
"Bi tane mumu yakıp getirsene banydan havlu alıyım."
Etraf gerçekten karanlıktı telefon ışığımdan faydalanarak bir tane mumu alıp çekmecemdende çakmak çıkarıp yaktım.
"Al Batu yaktım bir tane." Mumu alıp banyoya gitti bende diğer mumları yakmaya başladım.
"Bitanem banyoda havlularınız nerdee?" diye seslendi Batuhan.Bu çocuk ben olmadan bir şey yapamayacaktı galiba.
"Geliyorum şimdii."
Banyoya gittiğimde Batuhan'ın çöp kutusuna baktığını gördüm.Evet teste bakıyodu.İstemediği şeye bakıyodu.Banyoda olduğumu fark edince göz göze geldik.Ben konuşma olmasın diye yukarıdaki dolaptan havlu çıkarmaya başladım.Ama bi işe yaramadı Batu konuşmayı başlatmıştı bile
"Ne yapıcaz?"
Anlamamış gibi yapıp "Ne hakkında?" diye sordum.
"Bebek diyorum nolucak?"
"Bilmiyorum Batuhan düşünmedim."
Karanlıktı etraf sadece mum ışığı vardı onun yüzünü tam göremesemde o derin karanlık gözlerini üzerimde hissediyodum.Havlu çıkarmıştım iki tane.Kapıya doğru yöneldim o ise sadece duruyordu yerinde.
"Geliyo musun?"diye sordum.Cevap vermedi ama geldi.
"Saat kaç oldu Batuhan baksana bi."
"12'yi geçmiş doğum günün bugün."
Şu anda sadece ona boş gözlerle bakıyordum.Çünkü diycek bi şey bulamıyordum.Batuhanla konuşmak hiç bu kadar zor olmamıştı.Yanıma geldi burnu burnuma değicek kadar yakınımdaydı.Yüzünü görebiliyordum.
"Seni seviyorum ve doğum gününün ilk dakikalarında yanındayım hep de yanında olucak."
Gözlerim dolmuştu her zaman yanında olucam derken karnıma dokunmuştu çünkü ve ben bunu bile daha hiç yapamamıştım.Yanağımdan gözyaşlarım dökülmeye başladı.
"Ben,ben seni üzmek için demedim onu bitanem neden ağlıyosun?"diyip yüzümü iki elinin arasına aldı.
"Hayır hayır ben sadece hiç dokunmamıştım."
"Özür dilerim nolur ağlama dayanamam."
"Dilenicek bi şey yok bende seni çok seviyorum hemde çok."diyip sarıldım ona birden belimden tutup kucağına aldı beni.Gülmeye başladım.Kucağından yatağa doğru bıraktı beni.Masamın üstüne koyduğum havluları alıp yanıma oturdu o da.Saçlarımı kurulamaya başladı havluyla onu izliyodum sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Bebeğimiz
RomanceHer şey bir gecede olup bitmişti ama bu sadece bir günlerini değil bütün hayatlarını etkiliycekti sadece farkında değillerdi. O Ekin Akal 17 yaşında O Batuhan Kılıç 18 yaşında Hayat onları tekrar karşılaştırdı fakat farklı olan bir şey vardı...