Eveet bir gün içinde ikinci bölümü yayınlıyorum ama hikayeye biraz hız kazandırmak istedim.Romance #870 olmuşuz ve bir önceki yorumlar için çok teşekkür ederim daha istekli yazıyorum bu sayede bölümleri.Multimediada Görkem,Eray ve Batuhan var.Keyifli okumalarr.
-Thoughtlesss❤️
Eray'ı izliyordum kaskını takarken telefonu çaldı.Telefonunun ekranına bakıp arabama doğru baktı.Bense biraz rahatsız olup arabayı çalıştırarak yanından geçtim duyduğum tek şey "Efendim Feray Hanım."oldu.
Bu çocuğun annemle işi neydi?
...
~Batuhan~
Bugün okula gitmiycektim o yüzden uyandığımda öğlendi.Bizim tayfadan okul dışındaki çocuklarla konuştum Eray konusunu ve sakata gelmemek için arkamı sağlama aldım.Aşağıya indiğimde babam salondaydı yanına çağırdı beni.
"Efendim baba?"
"İyi misin sen?"
"Evet niye?"
"Kötü görünüyosun ve sigaraya başlamışsın yine."
"Nerden çıkardın?"
"Kokuyosun çocuğum."
"Seni bağlayan bi şey değil istediğimi yaparım."diyip kalkıcakken arkamdan seslendi.
"Otur."dedi
"Ne var baba ya Ekin için neler dedin bana aklıma neler soktun şimdi gelmiş beni düşünüyosun."
"Düzgün konuş benimle haddini bil."
"Doğruya doğru haddimi biliyorum ben zaten."
"Bebeği konuşucaktım seninle ama sen baba bile olamazsın bu gidişle."
"Öyle bi baba olurum ki çocuğum benim neden olduğum şeyler yüzünden sigara içmeye başlamaz en azından."
"Duygusallaşma bana.Aynı annensin."
"Senden de böyle bi cevap beklenirdi zaten."diyip oturduğum yerden kalktım.
"O çocuk seninse ve erkek olucaksa unutma bu sadece seni değil ailemizin şirketin itibarınıda etkiler.Torumum olucak sonuçta senden sonra o gelicek."dediğinde yüzümü dönmedim ona dediği şeyi durup dinledim sadece ve cevap vermeden çıktım salondan.Hala gelmiş bana şirketin muhabbetini yapıyodu ya adam şaka gibiydi.Görkem'i aradım.
"Kaçıncı derstesiniz?"
Görkem:"Son derse giricez."
"Ekin okulda mı?"
Görkem:"Evet okulda abi."
"Bi şey oldu mu iyi mi Ekin her şey normal mi?"
Görkem:"Normal,normal bebek de o da iyi."
"Şu Eray olan çocuk etrafında mı çok."
Görkem:"Hala aynı senin dediğini pek siklememiş."
"İyi iyi bugün görücek o."
Görkem:"Aynı plan di mi?"
"Aynen ben okul çıkışı arabada olucam zaten direk çocuğu alıp gidicez."
Görkem:"Tamam derse giricez zaten şimdi dersin bitmesine 10-15 dakika kala mesaj atarım sana."
"Tamam."dedim ve kapadım telefonu.
Yukarı çıkıp duşa girdim.Yaptığımız plan öyle çok büyük bir şey değildi.Eski bir ev ayarlamıştı bizim çocuklar klasik hesap sorma taktiği yapıcaktık saçları kazınıp dövülücekti.Eskiden Ekin'le beraberken böyle tayfa işlerine giremezdim Ekin hanım kızardı ama şimdi yanımda elimi tutan bir Ekin yok.O çocuğun Ekin'e benden daha yakın olması koyuyordu.Aklıma geldikçe duvarlara vuruyordum.Duştan çıkınca havluyu belime sarıp odama geçtim.Pantalonla tişört giyip dolaptan deri ceketimi elime aldım.Beraber almıştık bu ceketi Ekin'le.Karı gibi cekete bakıyordum.Ne hale soktun beni be Ekin diyip içimden giydim ceketi.Görkem mesaj atınca bindim arabaya çıktım evden.Okulun önünde durup beklemeye başladım otoparka girmedim boşa zaman kaybı olucak diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Bebeğimiz
RomanceHer şey bir gecede olup bitmişti ama bu sadece bir günlerini değil bütün hayatlarını etkiliycekti sadece farkında değillerdi. O Ekin Akal 17 yaşında O Batuhan Kılıç 18 yaşında Hayat onları tekrar karşılaştırdı fakat farklı olan bir şey vardı...