Mediadaki ilk resimde Batuhan var ortada Ekin ve son olarak Eray yani gerçek adı ile artık "Eren"
Yatağımın içine girdim.Kafamda bir sürü soru yüzünden kalkmıştım ama şimdi bir sürü soru geri yatıyorum.Düşündüğüm tek şey hayatımın yalan üstüne kurulu olmasıydı.Gözlerimi sıkı sıkı kapadım.Umarım uyuyabilirdim...
...
~Zeynep~
Sabah kapının sert bi şekilde çalınmasıyla uyandım.Salonda uyuya kalmıştım.Kapı çaldıkça Skittles havlıyordu.Bende daha fazla dayanamayıp kalktım koltuktan.Kapıyı açtığımda karşımda Görkem duruyordu.Elinde benim boyutumda bir ayı ve çikolatalarla karşımda duruyordu.Bense yeni uyanmış pijamalıydım.
Görkem:"Günaydın sevgilim" diyip sırıttı bana
"Sanada günaydın aşkım da bunlar ne."
Görkem:"14 şubat bugün Zeynep."
"Ayy doğruu ben unutmu-unutmamıştım."
Görkem:"Ya tabi aşkım kesin öyledir."diyip içeri girdi.
Görkem:"Hazırlan hadi seni kahvaltıya götürücem."dediğinde heycanlanmıştım ve mutluydum düşünmesi bile yeterdi.
Zeynep:"Aa ama Ekin var onu tek bırakamam."
Görkem:"O da gelsin."
Zeynep:"Tamam o zaman ben Ekin'i alıp hazırlanıp geliyorum hemen."diyip merdivenlerden çıkmaya başladım.Ekin'in odasına girmeden önce kapıyı tıklattım ama ses gelmedi.Bende kapıyı açıp girdim.Gözleri açıktı yani uyanıktı.Ama yatağın içinde yatıyordu.
"Günaydıın." Diyip ayak ucuna oturdum.
Ekin:"Uyumadım tüm akşam."
"Oha niye?"dediğimde yatakta doğruldu.Yüzüne baktığımda gözlerini gördüm gerçekten de uyumamıştı.
Ekin:"Eray."
"Yine o garip çocuk mu konu."
Ekin:"Eray'ın gerçek adı Eren ve bizimle yaşıt değil."
"Ne? Nasıl yani?"
Ekin:"Bildiğin."
"Peki neden?"
Ekin:"Ailemle ilgiliymiş bende nedenini çok merak ediyorum."
"Sen şimdi bunları boşver bugün sevgililer günü Görkem geldi aşağıda bizi bekliyo kahvaltıya gidicez."
Ekin:"Canım siz gidin ben gelmiycem istemiyorum."
"Ya Ekin gel."
Ekin:"Cidden istemiyorum hem sizde baş başa olun."
"Peki canım nasıl istersen eski kıyafetlerin nerde?"
Ekin:"Sana olabilicekler diğer dolapta."
"Tamam canım şu yeşil elbiseni alıyorum o zaman."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Bebeğimiz
RomanceHer şey bir gecede olup bitmişti ama bu sadece bir günlerini değil bütün hayatlarını etkiliycekti sadece farkında değillerdi. O Ekin Akal 17 yaşında O Batuhan Kılıç 18 yaşında Hayat onları tekrar karşılaştırdı fakat farklı olan bir şey vardı...