İNANAMIYORUM! 3,37K mi? Siz inanılmazsınız! Vote ve yorum gerçekten o kadar az ki ama okunanlar sayısı bunu düşünmemi engelliyor.❤️Bu bölümüde kitabıma ilk yorum atan ve ilk vote atan iki kişi için yayınlıyorum. @egitimciii @aaaa1zzzz
Keyifli okumalar❤️-ThoughtlesssSinirden güldüm 'Ne doğum günü ama' dedim içimden.Çünkü şu an onun yüzüne ne denir bilemiyorum.
...
Batuhan hala bana bakıyordu bende ona bakıyordum.Hiç bir şey demedim oma ama elinde gülle hala olduğu yerdeydi.
"Bi şey de bana Ekin bu akşamki o göt ben değildim.Olamazdım."
Biliyodum o olmadığını ama anlamıyordum,anlayamıyordum. Nedendi bu kendini kaybediş,nedendi kendini başka bir kızın kollarına atmak?Hala ona boş gözlerle bakıyordum.Ağlamıyodum çünkü artık göz yaşım kaldığını düşünmüyorum.
"Ekin nolur bi şey de bana yalvarırım."Sanırım ağlıyodu.Batuhan'ı ağlarken ilk defa görüyor değildim.Ama onu hiç böyle görmemiştim.Bana doğru geldi.Elindeki gülü elime bıraktı ve kollarıyla sıkı sıkı sardı beni.
"Ekin özür dilerim."hala ağlıyodu ve ne yapıcağımı bilemiyordum.
Bende ona kollarımı sardım sıkı sıkı.
"Beni bu kadar üzdüğünü hiç görmedim Batuhan."Kendini bana daha çok bastırıp gözlerini sıktı
"Biliyorum bitanem biliyorum."
Kendimi onun kollarından çektim.
"Gelsene oturalım biraz."Elimi bırakmamakta kararlıydı bende zorlamadım çünkü bana bu acıyı çektiren o olsada mutlu edicek olanda oydu.
"Neden gittin bebeğin durumumdan mı korktun?"
"Hayır ben sadece.."
Batuhan konuşamıyordu bile ama bana bi açıklama yapmadanda bu işi çözemiycektik.
"Sana doğumgünü hediyeni veremedim."dedi
"İnan daha güzel bi hediye olamazdı."Bunu alaycı bi tonla söylemiştim çünkü hala ona kızgındım.
"Ama bunu görünce öyle demiyceksin."diyip burnunu çekti çünü hala gözleri doluydu.Oturduğu yerden kalktı ve merdivenin başında duran bir kutuyu getirdi.Box a benziyodu şu hayvanları taşımak için olandan ve tahminim doğru çıktı kutudan küçük bi yavru çıkardı.
"İnanamıyorum bu çok şeker."diyip kucağıma aldım ki gerçekten de öyleydi.
"Adını ne koyucaksın?"
"Bilmem ki."
"En sevdiğin çikolata markası olur diye düşünmüştüm ben."
"Hahahahah ne Skittles mı?"
"Ne biliyim tam o tip var hayvanda baksana."
"Ahahahahah o ne demek Batuhan?"
Batuhan beni izliyodu bu kadar rahat davranmam onu biraz tedirgin etmişti ve beklediğim soruyu sordu bana.
"O kızla tüm gün ne yaptığımı merak etmiyo musun?"
Ben hiç bi zaman kıskanç bi kız olmadım okuldada Batuhan'ın göz önünde bulunmasından dolayı kızların Batuhan'ı beğenmesini dert etmiyodum her kız ona baksada o sadece bana bakıyordu çünkü ve bu ona güvenmemi sağlıyordu.
"Ediyorum tabiki ama yanlış bi şey yapmadığınıda biliyorum."
"Nerden biliyosun?"
"Çünkü sana güveniyorum ve yanlış bi şey yapsan şu anda burda olmazdın.Bebek konusuna gelince bende ne yapıcağımı bilmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Bebeğimiz
DragosteHer şey bir gecede olup bitmişti ama bu sadece bir günlerini değil bütün hayatlarını etkiliycekti sadece farkında değillerdi. O Ekin Akal 17 yaşında O Batuhan Kılıç 18 yaşında Hayat onları tekrar karşılaştırdı fakat farklı olan bir şey vardı...