Bu sabah uyandığımda o kadar mutlu oldum kii.. 5k olmuşuuuz!!Okuyanlara gerçekten çok teşekkür ediyorum.Ama gelen yorumları okudukça gerçekten daha çok yazasım geliyo.Beğendiğinizi bilmek benim için sayılardan çok daha önemli gerçekten❤️Bu yüzden bir vote sayısı koymuyorum.Keyifli okumalar.
-Thoughtlesss
Ciddiydi.Şok üstüne şok yaşıyodum.Ellerini yüzüme koydu.
Batuhan:"Evlen benimle Ekin"
...
Hava güneşliydi.Dünden sonra havanın açması herkesi neşelendirmişti.Her sene okulda yapılan futbol yarışmacısının habercisiydi.Benim için pek bir şey değişmesede erkekler özellikle de Batu için önemli bi haftaydı.Onun için önemli olduğundan benim için de öyleydi.Bahçedeydik her zamanki gibi öğle tenefüsüydü ve ben her zamankinden fazla yemeye başlamıştım.Herkes farkındaydı ama söyleyen yoktu.
"Aşkım başka bir şey ister misin gidip alabilirim istersen."
"He yok ben doydum."diyip güldüm.O ayaktaydı ben oturuyordum masalarda.Kollarıyla sardı kocaman beni.Bende ellerimle kollarını tutuyodum.
"Bi dakikaa neee?" diye bağırdı Zeynep bizimkilerin hepsi ona dönüp bakmıştı.
"Noldu ya?"dedi Batuhan.Zeynep Görkem'in yanından ayrılıp hemen yanıma geldi.
"Tamam,tamam teklif ettiğini hepimiz biliyoruz da kabul ettiğini nasıl bilmem??"diyip elimdeki yüzüğe bakmaya başladı.Yüzüğümü çıkarmayı unuttuğumu daha yeni farketmiş olsamda çok geç olmuştu artık.Kafamı yukarı kaldırıp Batuya baktım o da bana bakıyordu.
"Ya işte o an oldu zaten." dedim hızlıca geçiştirmek için.
Görkem:"Kabul etmemesi imkansızdı zaten niye şaşırıyosun?"
"Ama of nasıl söylemedin Ekin? Anlatıyosun hemen her şeyi naptı diz falan çöktü mü bu öküz?"diyip Batu'ya baktı.Gülmeye başlamıştık.
"Ya al şu kızı Görkem allah aşkına."diyip saçını düzeltti Batuhan.Evet evet kesinlikle utanıyordu şu anda.Görkem ve diğer çocuklar soyunma odasına doğru gittiler.Batuhan hala benimleydi.Klasik uyarılarını yapıyordu artık alışmıştım.
"Bak Zeynep zaten yanında.Maçı izliyceksin biliyorum ama hava güneşli miden bulanır,başın döner sen yine dikkat et tamam mı?"
"Tamam aşkım,tamam bitaneem."diyip masanın altındaki spor çantasını ona doğru uzattım artık gitmezse maça çıkamıycaktı bile.
"Seni seviyorum."diyip anlımı öptü ve soyunma odasına doğru gitti.
Bizde Zeynep'le beraber çantalarımızı alıp okul bahçesinde olan halısahanın trübinlerine doğru yürümeye başladık.Dersler boştu zaten hocalar bile maçı izliyordu.Maç başlamıştı ve iki takımda iyi gidiyordu.İlk yarı daha bitmeden klasik bir kavga çıktı sahada.Çok iyi duyamıyoduk Zeynep'le beraber aşağılara doğru indik.Görkem Batuhan'ı tutuyordu sanırım.Kavga ettiği çocuğun adı Kaan'dı.Tüm okul tanırdı onu maçlardaki kavgalarından dolayı.Kaan'ı sevmiyordum benim hakkımda bir şey dediklerini anlamıştım çünkü çocuk sürekli bana bakıp sırıtıyordu.Kimse Batuhan'ı tutamayınca hakem onu maçtan çıkardı.Hani gerçekten bir günümüz olaysız geçmiycekti sanırım.Tabikide olduğum yerde durmıycaktım sahanın çıkışına doğru koşmaya başladım.Batu'nun yanında olmam lazımdı.
"Batuhan tamam sakin ol."
"Ne sakin ol Ekin şu piçin dediklerini duysan hala sakin ol diyosun."
"Ne dedi?"
"Ben anlamıyorum tüm okul bu evlilik muhabbetini nerden biliyo?"Bana bakıyodu ve bakışları çok sertti.Eimdeki yüzüğe baktı sonra,sanki pişmanmış gibiydi.Bende yüzüğü elimden çıkarmaya başladım ki çantama koyucaktım.Birden kalktı oturduğu yerden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Bebeğimiz
RomanceHer şey bir gecede olup bitmişti ama bu sadece bir günlerini değil bütün hayatlarını etkiliycekti sadece farkında değillerdi. O Ekin Akal 17 yaşında O Batuhan Kılıç 18 yaşında Hayat onları tekrar karşılaştırdı fakat farklı olan bir şey vardı...