Eskisi gibi değil

14.3K 434 15
                                    

9K olmuşuuz!Çok mutlu oldum.10 vote gelmedi ama napalım ben yazmayı seviyorum.O yüzden dayanamadım.Keyifli okumalar.-Thoughtlesss❤️

Mert:"Korkma ben seni korurum."

Nasıl bir manyaktı bu?Ben zaten ondan korkuyordum...İlk defa Batuhan yetişememişti,ilk defa tek bırakmıştı beni hatta bizi..

...

Kendimi koltuğa daha çok bastırdım.Hala korkuyordum çünkü gerçekten çok hızlı kullanıyordu bu hayvan.

"Nereye gidiyoruz?"diye sordum.Beni duyduğundan bile şüphe etmiştim çünkü sesim çıkmamıştı bile.

Mert:"Acıkmışsındır diye düşündüm bebeğim ve seni yemeğe götürüyorum kötü mü?"

Tamam Merti'in iyi olmadığını biliyordum ama kafayı yemiş bu.Bebeğim diyo sanki onun bebeği.

"O senin bebeğin falan değil."diye bağırdım birden çünkü bu çocuk sinirlerimi bozuyordu.Bağırmama karşılık vermedi sadece daha hızlı sürdü arabayı.Arabam ilk defa bu kadar hızlı gidiyordu alışkın değildi o yüzden arabadan garip sesler de çıkıyordu arada.Huzursuzdum.Rahatsızdım Mert'ten.Tek isteğim yanımda Batuhan'ın olmasıydı.

~Batuhan~

Ekin'le beraber bu sabah hastanede buluşucaktık.Ama gitmedim daha doğrusu gidememiştim.Bebek beni korkutuyordu.Evlilik her şey çok fazla gelmişti.Elimdeki nişan yüzüğü zaten hayatımı değiltirdi diyebilirim.Tamam Ekin'i canımdan çok seviyorum.Ama alışmam için zamana ihtiyacım vardı.Sokakta biraz yürüyüş yapmak için çıkmıştım eve dönerkende Ekin'in arabasıyla karşılaştım bana seslendi ve arabayı o piç kullanıyordu.Nereye götürür ne yapar bilmiyordum.Çok öfkelenmiştim onu bulduğum yerde öldürücektim kesinlikle.Eve doğru koştum hemen ve içeri girdim.

"Baba,Baba!"diye bağırdım salona doğru.Koltukta oturuyodu.Noluyo burda bakışlarımı ona yolladım.

"Efendim oğlum?" Gayet sakin gözüküyordu.Ama belliki bir şey olmuş Ekin neden buraya gelmişti ve en önemlisi neden arabasını Mert kullanıyordu?

"Ekin'in arabasını gördüm baba buraya neden gelmiş?"Gazetesinden gözlerini kaldırıp bana bakarak konuşmaya başladı.

"Sana bakmaya gelmişti ama Mert'le çıktılar sonra."

"Onu gördüm zaten.Başka bi şey olmadı yani öyle mi?"

"Evet."diyip gazetesine geri döndü.Ben telefonumu çıkartıp önce Ömer Abiyi aradım.Eski polisti hala bana yardım edebilirdi.Telefon ili kere çaldı.

"Alo abi bir şey istiycem senden."

Ömer Abi:"Söyle aslanım noldu?"

"Abi ya benim Mert'i biliyosun kardeşim."

Ömer Abi:"Evet yine olay mı çıkarttı?"

"Abi ya benim kız arkadaşımı bi yere alıp götürdü."

Ömer Abi:"Biraz daha açık anlar nereye neyle götürdü?"

"Bilmiyorum nereye götürdüğünü ama araba plakasını verebilirim işe yarar mı?"

Ömet Abi:"Yarar tabi ver plakayı."

"34 FZN 34"

Ömer Abi:"Tamamdır aslanım haberdar edicem seni."

İçim rahatlamıştı zaten çok da korkulucak bir şey yoktu yani sanırım.Elif'i haberdar etmek için onu aradım ama açmadı telefonunu.Görkemi aradım o da açmadı.İlla ayağına getiricekti köpek.Üstümü değiştirip çıktım hemen evden.Arabayı çalıştırıp Görkemlere sürdüm.Aramızda 10-15 dakikalık mesafe vardı.Onların bahçesinde arabayı bıraktım.Kapıyı genelde annesi açtığı için ona açıklama yapamıycaktım şimdi.O yüzden aşağıya inip Görkemin bahçe kapısından odasına girdim.Biraz daha içeri girdiğimde görmemem gereken görüntüyle karşılaştım.

Bizim BebeğimizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin