Multimediada Ekin var.Keyifli okumalaar.
-Thouhtlesss❤️Herkes yemeye başlamıştı ve müziklerde çalmaya başlamıştı.Kulağına doğru eğildim Batuhan'ın elini kalbime doğru götürdüm.
"Seni buraya koydum ben buraya hapsettim ve çıkarmaya hiç niyetim yok biliyosun di mi?"diyip güldüm.
Batuhan:"Bende sizi burama koydum ne olursa olsun hiç de çıkarmaya niyetim yok."
...
Zeynep:"Ekiin hadi in artık aşağıya."diye bağırdı salondan.
"Tamaam geliyorum."Saçımı toplamıştım.Hava gittikçe ısınıyordu ve bu havalarda genellikle hep bunalırım ben.Merdivenlerden hızlıca inerek salona ulaşmuştım sonunda.
Zeynep:"Kızım nerde kaldın sen ya geç kalıyoruz bak."diyip elimden tutup evden çıkmamı sağladı.Kapıyı kilitlememiştim çünkü annem hala burdaydı.Gitmemişti daha.Bizse Zeynep'le beraber doktora gidiyorduk.Bebeğin durumunu öğrenmek için.
Zeynep:"Batuhan geliyo mu?"diye sordu arabaya yerleşince.
"Evet,evet orda bulusucaz." dedim arabayı çalıştırarak.
Zeynep:"Nasıl bir his?"diye sordu.Bana baktığını hissedebiliyordum.Biraz sustum çünkü nasıl bir his bende bilemiyordum.
"Ne için dedin?Evlilik mi yoksa hamile oluşum mu?"Zeynep soruya soru ile cevap vermeme oldum olası sinir olmuştur özellikle de bunu söyleyecek bir şey bulamayınca yaparım.
Zeynep:"İkiside Ekin"
"Evlilik konusunda rahatım sonuçta kaç yıldır Batuhan ile beraberim.Ama bebek konusuna gelince bilemiyorum.Onu şu anda hissedemiyorum ama korkuyorum."
Zeynep:"Bende tam tersini söylersin diye düşünmüştüm."
"Nasıl yani?" Bebekten değilde evlilik hakkında mı kafamda soru işaretlerinin olmasını bekliyordu.
Zeynep:"Ne biliyim bebek her şekilde doğucak ve Batuhan'ın geçen sene seni aldattığınıda biliyoruz yani demek istediğim hayatını bu çocukla beraber geçirmek istediğine emin misin?Evet sen onu seviyosun hemde çok ama o seni?
"Zey şu anda saçmalıyosun gerçekten.Hem o aldatma olayından sonra nasıl gelip özürler dilediğinide 1 ay boyunca ben bilirim.Eski defterleri niye açıyosun ki şimdi." Zeynep'e sinirlenmemiştim sadece Batuhan hakkında hala böyle düşünüyo olması beni şaşırtmıştı.
Zeynep:"Bilmiyorum belkide sadece en yakın arkadaşımın benden uzaklaşmasından korkuyorumdur.Daha üniversitede aynı eve çıkıcaktık şimdi ise bebek ve evlilikten hakkında konuşup doğum doktoruna gidiyoruz"diyip güldü.
Evet gelecek planlarım arasında bu kesinlikle yoktu ama olan oldu artık bu dönemi en iyi şekilde nasıl atlatabilirim buna odaklanmam lazımdı.Hastaneye gelmiştik sonunda çünkü uzun yolculukları artık kaldıramıyordum.Kadın doğum bölümine doğru ilerledik ve adımı verip bekleme koltuklarına doğru geçtik.Batuhan'ı gözlerimle aradım ama gözükmüyordu ortalıkta.Telefonumu çıkarıp onu aradım telefon çalıyordu ama açmıyordu.Uyuya kaldı diyicem ama o sabah erken uyanan biriydi.
Zeynep:"Açmıyor mu?"
"Görkemi arasana bi de sen."
Zeynep:"Konuşuyoruz zaten şu an mesajlaşıyoruz yani."
"Eeee sorsana o zaman."
Zeynep:"O da bilmiyomuş." Batuhan'ı ararken hemşire adımı söyledi.Batuhansız girmek gerçekten istemiyordum ama böyle olucaktı sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Bebeğimiz
RomanceHer şey bir gecede olup bitmişti ama bu sadece bir günlerini değil bütün hayatlarını etkiliycekti sadece farkında değillerdi. O Ekin Akal 17 yaşında O Batuhan Kılıç 18 yaşında Hayat onları tekrar karşılaştırdı fakat farklı olan bir şey vardı...