13k olmuşuuuuz o kadar mutluyum kiii!!!Öncelikle yeni bölüm geç geldiği için özür dilerim.Ameliyatım iyi geçti ama daha yeni iyileştiğim için bölümü elimden geldiği kadar iyi yazmaya çalıştım ve bir önceki bölümü okuyan kişi sayısının biraz daha çoğalmasını beklediğim için normalime göre yeni bölüm biraz geç geldi.Multimediada Batuhan ve Ekin var.Keyifli okumalaar❤️-Thoughtlesss
Ama şu an tek aklımı karıştıran şey Batuhan'ın bizi bırakması ya da neden korkup gitmesi değildi.Eray diye yeni bir çocuk daha vardı.Beni,hatta benim özelimi nasıl bu kadat detaylı bilebilirdi?Komşu mu demişti o?Kimdi bu çocuk?
...
Sabah olan bulantılarıma alışmıştım ve artık annelik kitapları almaya başlamıştım.Sonuçta bebeğim benimle beraber besleniyordu.Doktorumda iyi beslenmediğimi söylemişti.Yataktan hemen kalkmadım.Telefonumada indirdiğim bebeklerle ilgili olan appler vardı ve onları karıştırmayı bilgi edineyi seviyordum.Sonuçta artık annelik hakkında sorular sorabiliceğim bir annem yoktu.Yataktan kalktım ve telefonumu elime alarak mutfağa indim.Dün olan şeyden sonra okula gidemedim.Zaten doktor randevum vardı.Zeynep'i aradım.
"Alo?"
Zeynep:"Oo sabah şekeri uyanmış bakıyorum."
"Uyandım uyandımm."
Zeynep:"Ekin ya seni okulda çok özledim gerçekten ayrıca kaç gündür de görüşemiyoruz."
"En fazla iki gün olmuştur Zey."diyip kahvaltı hazırlamaya başladım.
Zeynep:"Ne öküzsün."
"Şey orda mı?"
Zeynep:"He batuhan mı?"
"Niye sesli söylüyosun ya?"
Zeynep:"Merak etme okula gelmedi."
"Niye?"
Zeynep:"Bilmem ki Görkem'de ulaşamamış klasik Batu işte."
"Zey bugün kontrolüm var benimle gelicek misin."
Zeynep:"Saat kaçta?"
"12.30"
Zeynep:"Bebeğim ya gelemem öğlen yemeğine denk geliyo Görkem'e ders çalıştırıcam."
"Bi şey diycem siz Görkem'le baya ilerlettiniz?"bunu dediğimde gülmüştü.
Zeynep:"Bilmiyorum ya her gün beraberiz yani sanırım."
"Neyse tatlım senin mutlu olman önemli benim içinde."
Zeynep:"Bozulmadın di mi?"
"Yo hayır bitanem tek gitmeye alışmam iyi oluyo hem."
Zeynep:"Bak ama iki resim istiyoruz bu sefer bi tanesinide teyzesine vericeksin."
"Hahahaha tamam tamam."
Zeynep:"Görkem'in selamı varmış."
"Ay sende söylersin seni çok öpüyorum.Okuldan sonra bize geliyosun unutma."
Zeynep:"Ekin ya şey diye düşündüm Görkem'de gelsin hem yardım eder.Ağır şeyler olucak çünkü biz kaldıramayız."
"Çocuğa zahmet olmasın ya iyi düşünmüşsün ama."
Zeynep:"Yok ya bi kerede gösterişe değilde iyi bi şeye kullansın şu hayvan kaslarını."
"Hahahahahha tamam bitanem o da gelsin."
Zeynep:"Doktordan çıktığında yaz öptü senii."
"Bende senii."diyip kapadım telefonu.Televizyonu açtım ve alışkanlıklarımın değiştiğini farkettim yemek kanalı açtım ve yemek yapmaya devam ettim.Kendime omlet ve krep yaptım ve iki kişiye yeticek çokluktaydı ikiside.Mutfakta kahvaltımı edip televizyon izliyordum.Ama aklım Batuhan'daydı acaba o neden okula gelmemişti.Saat daha 9'du ve yemekten sonra eşyalarımı toplıycaktım 12.30'a kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Bebeğimiz
RomanceHer şey bir gecede olup bitmişti ama bu sadece bir günlerini değil bütün hayatlarını etkiliycekti sadece farkında değillerdi. O Ekin Akal 17 yaşında O Batuhan Kılıç 18 yaşında Hayat onları tekrar karşılaştırdı fakat farklı olan bir şey vardı...