12k mı bu harikaa!!! İnanamıyorum gerçekten.Geçen bölümki yorumlar beni o kadar çok mutlu etmişti ki.Çok teşekkür ederiim.Multimediada yeni bir yüz var kim olduğunu birazdan öğreniceksiniiz diğerlerini ise biliyorsunuz Batuhan ve Ekin.Çok uzattım🙈Keyifli okumalaar❤️❤️-Thoughtlesss
Neyini unuttun bakıy-"derken sözümü kesen kapının arkasındaki kişi oldu.Zeynep değildi.Yüz ifadesinden onu da anladım sadece ben değil o da eksikti ve ne olursa olsun beni tamamlıycak tek kişi oydu.
...
Dün akşam olanlardan sonra anca uyuyabilmiştim.Bugün okula gidicektim normalde aldığım gibi ama Batuhan'la olanlardan sonra okula gitmeyi ertelemek istedim.Karnım çok açtı ve mutfağa inip kendime kahvaltı hazırladım ve tezgahın üstündeki kartı elime aldım.Babamın bana kurduğu son cümleler bu kartla ilgiliydi.Mutfakta oturuyordum ve birden eve baktım yaşadığım onca şeye.Her sabah inip çıktığım basamaklar gelinlikle indiğim basamaklar olamazdı.Telefonuma elime alıp numarayı çevirdim.
"Alo?"
"Merhaba nasıl yardımcı olabilirim?"
"Şey ben yeni bir eve taşınıcam ve yardım için bu numarayı aramam söylendi."
"Tabi hemen kayıt oluşturalım eğer daha önce varsa adınız ve soyadınızı söylerseniz sevinirim."dedi telefonun karşısındakı adam
"Hayır yok,sanmıyorum."dedim
"Soyadınız ve adınızı öğrenebilir miyim?"
"Ekin Akal."dedim ve adam kısa bir süre cevap vermedi.
"Tufan Akal adına bi ödeme yapılmış zaten taşınma işleriyle ilgili."dedi adam ve şaşırdım beklemiyordum babamdan böyle bi şey.Onları özlemiştim.
"Evet kendisi babam."
"Siz bize gün belirtirseniz memnun olurum ne zaman uygunsunu?"
"Sanırım yarın olur."
"Yarın,peki saat kaç gibi uygun olursunuz Ekin Hanım?"
"4'den sonra" dedim ve ödeme işlermleri için bir kaç şey daha sordu ve telefonu kapadı.Telefonu kilitleyip tezgahın üstünde bıraktığımda telefon çaldı.Arayan Zeynep'ti.
Zeynep:"Ekin nerdesin ya uyudun sandım ama 2.derse giriyoruz artık noldu?"
"Ya dün akşam şey."
Zeynep:"Ne ya noldu bi şey mi var?"
"Dün Batuhan burdaydı."
Zeynep:"Ne nasıl yani?"
"Sen çıktıktan sonra kapı çaldı ve ben bi şeyini unutmuşsundur diye düşünüp direk açtım kapıyı açtığımda da Batuhan karşımdaydı."
Zeynep:"Oha eee noldu?"
"Bir an için gözlerine bakıp ona karşı koyamıycam sandım ama ellerimi karnıma götürdüğümde Batuhan'ın bizi terkettiğini hiç bi zaman unutamıycağımı anladım."
Zeynep:"Kızım orayı boşver şimdilik kapıda durdunuz mu öyle noldu anlat."
"Sarhoştu kapıyı yüzüne kapadım zaten kendini taşıyamıyodu.Çok bağırdı kapımın önünde bende kapıya yaslanarak oturdum onu dinledim."
Zeynep:"Ne dedi?"
"Adımı bağırdı seni seviyorum dedi bebeğimi özledi dedi ya hala bebeğin onun olduğunu düşünüyo inanabiliyo musun?"
Zeynep:"Bunu seninle daha öncede konuştuk Ekin.Sahiplenmeni anlıyorum sonuçta kendi karnında olan bir şey ama bu Batuhan'ın onun babası olduğunu değiştirmiyo."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Bebeğimiz
RomanceHer şey bir gecede olup bitmişti ama bu sadece bir günlerini değil bütün hayatlarını etkiliycekti sadece farkında değillerdi. O Ekin Akal 17 yaşında O Batuhan Kılıç 18 yaşında Hayat onları tekrar karşılaştırdı fakat farklı olan bir şey vardı...