1 - Tanışma

124 14 6
                                    

    Karanlık soğuk bir geceydi eve döndüğümde . Annem yine o mutlu ama endişeli bakışıyla bana baktı . Ona bakarak "Biraz geciktim afedersin koşarken telefonun çaldığını duymadım." Dedim. Aslında telefonumu sessize almıştım .

    Montumu askıya asarken annemin gözleri hala üstümdeydi. Gözlerimi devirdim , sessizce odama dönüp cebimden telefonumu çıkardım . Ekranını açtım saat cidden çok geç olmuştu.Her zamanki gibi kimseden herhangi bir mesaj almamıştım .

    Yavaşça yatağıma doğru ilerledim . Gıcırdayan yatak her zamanki gibi rahatsız ediciydi. Kafamı yastığa koydum . Tavanda eve taşındığımızdan beri duran eski kiracının yapıştırdığı yıldızlara bakıyordum .

    Çok sıkılmıştım geçen sene ailem her şeyi öğrenmesine rağmen canımı sıkan bir şey vardı. 'Neden herkes benden uzaklaşıyor' diye düşünmeden edemiyodum.

    Dizlerimi kendime doğru çektim yatakta iki büklüm yatıyordum. Dışarıda yemek yemeden gelmiştim . Yataktan kalkarken telefonun ışığı yandı. Umursamadım 'Klasik uyarı mesajıdır' dedim.

   Yemekte şaşırtıcı derecede güzel gelmişti . Galiba açım diyedir. Anneme "eline sağlık" dedim. "Afiyet olsun canım oğlum" dedi . Kıkırdayarak lavaboya elimi yıkamaya gittim . Sabun bitmişti , "Anne sabun bitmiş" dedim.

  Söylenerek geldi "Sabunu yiyor musunuz cidden ?" Dediğinde Kıkırdadım ve "Bak şu Allah'ın işine" dedim. Ellerimi yıkayıp dişlerimi fırçalamaya başladım. Köse olduğum için sakal kesme sıkıntım yoktu.

    Dışardan geldiğim için kirlenmiştim. Evimize doğal gaz gelmediği için termosifon kullanıyorduk. Fişini taktım su sıcaktı herhalde annem banyo yapmış olmalı dedim. Babam farklı şehirde çalıştığı için annemle yaşıyoruz.

    Suyu açtım ısınması biraz zaman aldı şampuan azaldığı için içine su koydum ve kafama döktüm. Gözlerimi kapatınca kendimi zihnimde asla gerçek olmayacak hayaller kurarken buldum.

    İçerden annem "oğlum herhalde faturayı sen ödeyeceksin" diyen sesini duydum. İrkilerek hızlıca duş jelini life döküp vücudumu yıkadım.

    Durulandıktan sonra bornozumu giyip odama doğru giderken ayağım kaydı. Kolumla kapının köşesinden destek aldım. Az kalsın düşüyordum. İçeriden annem geldi "Bir şeyin var mı ?" Diye sordu. "Yok sadece azcık ayağım kaydı" Dedim.

   Odama girdim ve yatağıma uzandım . Saate baktım 01:39 olmuştu. Telefonumu sonunda elime almıştım. Tahmin ettiğim gibi... '%50 ye varan indirimler'. Tam kafayı yemelik.

    Her zaman girdiğim uygulamaya girdim. Bildirimleri neyseki sessize almıştım. '30 bildirim' kendi kendime "Kız olmak böyle bir şey galiba" dedim.

   Mesajları aşşağıya doğru çektim herkes klasik:
SedatH. :Merhaba
YakupG. : Selam
Diyordu. Çok sıkıcı oluyo hepsinin sohbeti bende tavandaki yıldızları çekmeye karar verdim.

     Bir kaç efekt ekleyip yolladım. İlk defa birisi sohbete farklı bir şey yazıp:
KutayD. : Oha sende de mi bu yıldızlardan var? Yüzümde hafif bir gülümseme olmuştu.
RüyaB. : Evett seninkine bakabilir miyim?
    Fotoğrafı yolladı onunkiler tüm tavanda ve çok renkliler di benimkilerse sadece yeşildi . Üzgün emoji attım .
KutayD. : Aaa neden üzüldünki ?
RüyaB. : Ben de sadece yeşil ve az var sendekileri birazcık kıskandım .
KutayD. : Al senin olsun bende sadece fazlalık yapıyor.
RüyaB. : Ya teşekkür ederim .

    Çok hoşuma gitmişti ama sadece ütopik bir hayalden başka bir şey değildi. Çünkü ikimizde erkektik .Neymiş 'Erkek adam kadınla evlenir çocuk yapar ailesine bakar.' Annemin kendi idealleri. Beni öğrendiğinden beri pek yüzüme bakmıyor ama artık öğrenmesi gerekiyordu. Kutayda benim gibi erkeklerden hoşlanıyordur diyerek yalanı devam ettirdim.

   Yaz tatili bittikten sonra üniversiteye gideceğim zaten. Konuşmaya devam ettik saatler geçiyordu 3,4...7.

    Sabah 7 olmuştu gözlerim kızarmıştı ama ilk defa biriyle konuşurken bu kadar eğlenmiştim.
RüyaB. : Hadi iyi geceler 'sabah oldu' ama uyumadık halen .
KutayD. : Hadi görüşürüz güzellik uykunu al bakalım.

   Mutlu olmuştum yanaklarım kızarmıştı. Beni anlayan ilk defa birisi olmuştu. Gözlerimi kapatmadan önce onun fotoğrafını alıp sım sıkı sarıldım ve öptüm. Gözlerim yavaşça kapanırken aklımda sadece onun ismi sayıklanıyordu.

"Kutay"

Tavandaki Yıldız / BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin