Sabah uyandığımda yeni bir mesaj gelmişti ;
YasinB: Günaydın.
Mesajı yarı saydam gören gözlerimle okudum ve konuşmaya başladım.
TayfunY: Günaydın komşuu
YasinB: Naber?
TayfunY: İyi , yeni uyandım gözlerim görmüyo
YasinB: Oha şimdi mi uyandın saat 1 oldu
TayfunY: Shhh çok erken
YasinB: Neyse bugün dışarı çıkıcam gelmek ister misin?
TayfunY: Bilmem olabilir ama çoook üşeniyorum.
YasinB: Yarın ne dersin?
TayfunY: Olurrr , afedersin çok üşengecimmm.
YasinB: Sorun yokkk. Yarın görüşürüz.
TayfunY: Görüşürüz.Telefonu kapatıp Kutay ile olan eski konuşmalarımıza baktım. Keşke Rüya gibi olabilsem diyerek iç geçirdim. O sırada annem beni çağırdı, yanına gittim. "Tayfun evde ekmek kalmamış gidip alır mısın?" Dedi. Az önce Yasin'e dışarı çıkmayacağım demiştim ama annem için çıkmam lazımdı.
Kapıda annemden parayı alıp ayakkabılarımı giydim. Dışarı çıktım fırın beş dakika uzaklıktaydı. Evden çıktım , ekmek aldıktan sonra bi süre parka gidip oturmaya karar verdim.
Parka geldiğimde bankta oturan Kutay'ı gördüm. Belki aramız ısınır diye yavaşça yanına oturdum. Hiç hareket etmedi , bana bile başını çevirmedi. Bi süre sessizce durduk. Bi anda Kutay. "Benden ne istiyorsun?" Dedi. Ona doğru bakarak "Yalnızca neden bu kadar moralin bozuk olduğunu merak ediyorum." Dedim. Gözlerini benden kaçırdı "Sadece parkta dinleniyorum." Dedi. Bi elimi omzuna attım , elime göz ucuyla baktı. "Anlatmak istersen ben burdayım." Dedim. Dolu gözleriyle bana doğru baktı, "Neden ? Sana onca yaptığım zorbalığa rağmen beni dinlemek istiyorsun?" Dedi sesi titreyerek. "Yalnızca senin yanında olmak hoşuma gidiyor." Dedim ve Kutay'a sarıldım. Oda bana sarıldı ve ağlamaya başladı. Yaklaşık beş on dakika boyunca sarıldık sonra kulağıma fısıldayarak "Seni seviyorum." dedi. Ve gitti.
Şok içerisinde banktan kalkıp yüzümdeki ıslaklığa dokundum. Ağlamaya başlamıştım. Nasıl beni seviyo olabilir. Ben hani erkektim. Beni nasıl sevdi. Beni o kadar zorbalayan Kutay'a ne olmuştu. Ben neden burdaydım. Ah eve gitmem lazımdı , elimdeki ekmekle bakıştım. Koşarak eve gittim. Eve girdiğimde annem "Nerde kaldın Tay... , Oğlum neden ağlıyorsun ne oldu?" Dedi. Göz yaşlarımı silerek "Bir şey olmadı sadece uzun süredir görmediğim birisini gördüm." Dedim ve ekmeği anneme verip odama geçtim. Yatağıma yattım , dizlerimi kendime çekerek ağlamaya devam ettim. Yavaşça sakinleştim. Üstümü örtüp düşüncelerle birlikte uyumaya çalıştm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tavandaki Yıldız / BxB
RomansaTayfun adında dışlanmış bir çocuğun bir uygulamadan tanıştığı birisiyle arasında geçen hikaye