Sabah olmuştu. Gerginlikten gözüme uyku girmemişti. Acaba Beste beni koruyacak mıydı? Yoksa diğerleri gibi sadece umut verip Kutay'a mı dönücekti. Bilmiyorum ne yapıcaktım.
Kahvaltımı yapıp otobüse bindim. Otobüsten indiğimde Beste beni bekliyordu. "Seni bekliyordum." Dediğinde gözlerim dolmuştu. İlk defa birisi benim için böyle bir şey yapıyordu.
Yola çıktığımızda o arabadan yeni iniyordu. Koşarak Beste ile uzaklaştık. Kalbim ağrıyordu. Ama neden. Onun yaptıkları yanında hala seviyor muydum?
Kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Derse geçtim. İnsanlar çok konuşuyorlardı. Ders bitene kadar öğretmeni dinledim. Dersten çıktığımda Beste ile buluşup eve gitmek için durağa geçtik.
Kutay durakta bekliyordu. Sakince yürüdük Beste ile . Tabi sadece o sakindi. Durağa geldiğimizde Kutay bileğimi tuttu. Beste ona doğru hareket yaparken Kutay'ın arkadaşı onu engelledi.
Kutay bana doğru baktı. Gözlerimin içine doğru. Bende onunkilere baktım. Yanaklarım kızardı. Acaba dudaklarına yapışsam beni affeder miydi?
Diziyle eski bıçak yarasının olduğu yere vurdu. Nefesim bir anlığına kesildi. "Keşke senden kurtulsakta daha rahat bir okul hayatı sürebilsek." Dedi iğrentili bir yüz ifadesiyle.
Besteyi bıraktılar gitmeden onu tutan çocuğa yumruk attı. Kutay ona dur işareti yaparak durdurdu. Kutay ayağıyla yerdeki bedenime bir tekme daha atıp uzaklaştı.
Ağlamaya başladım. Otobüs geldiğinde Besteye el sallayıp koşarak bindim. Üstüm çok kirlenmişti. Otobüsün arka tarafına geçtim. Telefonumdan şarkı açıp kulaklığımla dinledim. Bugünü atlatmam lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tavandaki Yıldız / BxB
RomansaTayfun adında dışlanmış bir çocuğun bir uygulamadan tanıştığı birisiyle arasında geçen hikaye