Babamın dava sürecinde ben sınavlarımı bitirmiştim. Artık rahatça kafamı dinleyebilirdim. Derken caddede gezerken yolda Kutay'ı gördüm.Tam yanımdan geçti , yüzü asıktı. Beni fark etmedi. Bense yoluma devam ettim.
Şaşkınlıkla yoluma devam ettim. Büyü işe yaramamıştı o bir gerçekti. Çünkü etkilerinde böyle bir şey yoktu. Nedenini merak ederek yoluma devam ettim. Yaptığım şeydende pişman olmuştum. Onu ne yıkmıştı ki böyle.
Eve geldiğimde annem bana sarıldı. "Teşekkür ederim oğlum , üzerini kapattığım konu hakkında özür dilerim erkek arkadaşın varsa tanışmak isterim." Dedi. Ağlamaya başladım her nefes alışımda annem daha sıkı sarıldı. "Seni bu kadar yalnız bıraktığım için bana dargınsın ama aramızdaki buzları eritelim artık." Dedi. Bende kafamı sallayarak onayladım.
Yatağıma yattım. Kapı çaldı. Koşarak kapıya gittim , kapıyı açtığımda karşımda üst kat komşunun oğlu Yasin vardı. Elindeki çikolatayı bana verdi. Hafif kızarık bir şekilde "Şey olaylardan sonra toparlamak için bir şeye ihtiyacın olur düşünmüştüm." Dedi. "Teşekkür ederim içeri gelmek ister misin?" Dedim. İçeriye girdi. Beraber kutu oyunu oynayıp , konuştuk.
Akşam olduğunda Yasin kendi evlerine geçti. Gitmeden önce numarasını aldım. Bir süreliğinede olsun birisiyle takılmak eğlenceliydi. Acaba Kutay ne haldeydi sabah gördüğümde çok mutsuzdu. Kendi kendime düşünerek uykuya daldım. Aklımda hala onun ismi vardı. Kutay...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tavandaki Yıldız / BxB
RomansaTayfun adında dışlanmış bir çocuğun bir uygulamadan tanıştığı birisiyle arasında geçen hikaye