9 - Yıldız

19 2 6
                                    

TayfunY. : Ne Rüyası anlamadım?
KutayD. : Beni yalanlamaya çalışma Tayfun onu gördüm
TayfunY. : Neyi?
KutayD. : Yıldızı
 
    Kalbim hızla atmaya başladı. Ne yapacaktım bilmiyordum. Hızlı yürümeye başladım. Arkama döndüğümde Kutay bana doğru koşuyordu. Bende koşmaya başladım.  

       Otobüs duraktaydı ve kalmaya başlıyordu. Kapısı kapanmadan arabaya atladım. Kutay geldiğinde otobüs kalkmıştı. Ona bakmadan önüme bakmaya devam ettim. Otobüs kartımı basıp arka taraflarda boş koltuğa geçtim.
 
    Telefonumun ekranını açtım; 1 Yeni mesajınız var... Telefonumu açtım.
KutayD. : Vay vayy ibnemiz hızlı kaçabiliyormuş . Yarın okul yok mu sanıyorsun.
   
   Ağlamaya başladım. Kulaklığımı takıp şarkı dinlemeye başladım . Ağlayıp şarkı dinlerken eve geldim. Arabadan indim . Gözyaşlarımı silip eve geçtim.
 
     Dış kapıdan içeri girdim. Annem yemek hazırlıyordu . "Anne ben geldim." Dedim . "Hoşgeldin oğlum." Dedi ve bana gülümsedi. Odama geçtim. Ne yapacağımı düşünüyordum.  Beynim kendi kendini yemeye başladı.
 
      Kulaklıkları kulağımdan çıkardım masama koydum. Yatağıma uzandım. Yazdığı yazıya baktım. İçim nefretle doldu . Ve okuldan yeni tanıştığım arkadaşıma yazdım.
TayfunY. : Selamm
BesteG. : Selam Tayfun
TayfunY. : Naber Beste
BesteG. : İyilik işte ne olsun eve geçtim şimdi
TayfunY. : Güzeel bende Kutay tarafından kovalanıp aşağılandım
BesteG. : NE DİYOSUN O NE HAKLA YAPIYOR BUNU HADSİZ

     Besteyle yeni tanışmıştık ama okuduğumuz ve izlediğimiz şeyler neredeyse aynı olunca dayanamayıp anlattım her şeyi.
TayfunY. : Yarın beni dövücek gibime geliyor. Benim yanımda olur musun?
BesteG. : Lafımı olur ya tabikide.
TayfunY. : Teşekkür ederim.
BesteG. : Tamamdır o zaman yarın görüşürüüzz.
TayfunY. : Hadi görüşürüz.

Tavandaki Yıldız / BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin