Eve geldik . Yavaşça arabanın kapısını açtım . Dışarı çıktım hafifçe gerindim . Oturmaktan sırtım ağrımıştı . Demir kapıyı açıp apartmana girdim . Bir çığlık yükseldi . Korktum ama yinede yardım etmek için koşarak sesin geldiği kata çıkmaya başladım .
Üst komşunun kapısı açıktı . Kadın dışarda titriyordu. "Neden çı-." Evden siyah bir silüet çıktı . Koşarken karnıma yumruk attı . Vücudumu bir sıcaklık sardı . Karnımda ateş çıkmıştı . O adam karnıma napmıştı . Aşşaya baktım .
Açık mavi kıyafetimin ortası kırmızı olmuştu . Neden acaba üstüme bir şey mi dökülmüştü ? . Başım ağrımaya başladı . Ağlıyordum ama neden? Yere düşmeden önce tek düşündüğüm isim . Kutay.
Gözlerimi açtığımda karnım acıyordu. Etrafı beyaz bir bezle sarılıydı . Dokunmaya çalıştığımda annem elimi tuttu . "Hayır!" Dedi. Yüzü neden olduğunu bilmediğim bir mutsuzlukla kaplıydı , gözleri ıslaktı. Bana ne olmuştu. Neden burdaydım bilmiyordum.En son hatırladığım komşunun çığlığıydı . Gerisine dair hiç bir şey hatırlayamıyordum . Kafamı yastığa tamamen yaslayarak tavana baktım . Elimi yukarıda bir şey varmışçasına uzattım. Başım ağrıyordu , kolumun üstünde iğne vardı . Boruyu takip ettim , kan torbasına bağlıydı .
O an anladım ki komşunun evinde başıma bir şey gelmişti . Anneme "Bana ne oldu?" Dedim . " Bana dolmuş gözleriyle baktı . "O-oğlum.." dedi kekeleyerek. "S-sen komşunun yanına g-gidince içerden çıkan h-hırsız seni bıçakladı." Dedi.
Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı . Ben bıçaklanmışmıydım. Nasıl olabilirdi hatırlamaya başladım. Sadece yardım etmek için gelmiştim . Ama neden , neden yapmıştı bunu bana . Asla bilemeyecektim . Yatakta oturdum ve yandaki çorbayı aldım. Nedenini düşünerek çorbamı içmeye başladım.
Annem , diğerlerine haber vermek için telefonla konuşarak dışarı çıktı. Çorbamı hızlıca içtim . Telefonumu elime aldım ve Kutay'a olanları anlattım. Oda şok olmuştu . Ne yapacağını bilemedi . Eliyle kalp yapıp fotoğrafını yolladı .
KutayD. : *Gönderilen fotoğraf*
RüyaB. : Yaaa ama düşerm.
KutayD. : Dedi boş yere karnı deşilen kız.
RüyaB. : Ama ayıppp.
KutayD. : Tamam tamam özür dilerim.
RüyaB. : Peki , affettim .
KutayD. : Bidaha her çığlığa gitmiomuşuz değil mi ?
RüyaB. : Evet...
KutayD. : Neyse sen dinlen , yormayam senide.
RüyaB. : Pekiii , görüşürüüz.
Telefonu yan tarafıma bıraktım. Yattım ve kafamı yastığa yasladım. Karnıma bakarak , burda biraz daha duracağımı anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tavandaki Yıldız / BxB
RomanceTayfun adında dışlanmış bir çocuğun bir uygulamadan tanıştığı birisiyle arasında geçen hikaye