Uzun süredir annemle birlikte dışarı çıkmamıştım. Biraz tanıdık geliyordu bu halimiz. O yola bakarken bende telefonumu çıkarttım. Kutay'a yoldan fotoğraf çekip attım.
RüyaB. : *Gönderilen fotoğraf*
KutayD. : Ohaaa benim üniversitenin yoluda böyle.
RüyaB. : Zaten aynı üniversitedeyiz Kutay unuttun mu ?
KutayD. : Ya tatlım B12 sıkıntıları.
RüyaB. : Peki Kutay.
Neden yeni tanıştığım birisinin benim hakkımda bildiklerini bu kadar düşünüyordum. Işıklar kırmızıydı. Durduk ve Annem "Yine mi o arkadaşın ? Var bu işte bir şey." Dedi . Ona doğru döndüm "sen değil miydin geçen beni bu konuda azarlayan şimdi neden aynı konuyu açıyorsun ?" Dedim.Yola döndü , ışıklar yeşile döndü . Direksiyonu sinirli bir şekilde kavradı . Yola bakmaya devam etti . Gözlerimi devirdim ve saate baktım 12:30 . Üniversitemi görmek için çok heyecanlıydım . Acaba içi nasıldı : derslikler , spor salonları , otomatlar... Hepsini merak ediyordum.
Telefonun ekranı kendiliğinde kapandığında gözlerimin altındaki morluğu gördüm. Dünden çok ağladığım için gözlerim morarmıştı. Yola baktım , navigasyonu açtım . Tam olarak 30 Km kalmıştı . Derin bir nefes alıp verdim. O sırada yanımızdan hızla geçen evlere bakıyordum.Annem arabayı durdurdu. Dalıp gitmiştim . Okula gelmiştik , arabanın kapısını açtım . Dışarı çıktım , biraz gergindim . Arabanın kapısını kapatıp okula doğru yürümeye başladım . Telefonumla fakültemin fotoğrafını çekip Kutay'a gönderdim .
RüyaB. : *Gönderilen fotoğraf*
KutayD. : Oo Hemşire hanımm.
RüyaB. : Buyrun benimm.
KutayD. : Hasta oldummm.
RüyaB. : Bakıyım neyiniz var?
KutayD. : Rüya adında bir kıza hasta oldumda.
RüyaB. : Yaaaa ama amaa...
KutayD. : Hehehhee
O farklıydı beni ben olduğum için seviyordu ya da ben öyle düşünüyordum . Yürümeye devam ettim . Öğrenci işlerinin tam yanındaydı fakültemin . Öğrenci işlerinden annem kayıt işlemleri için içeri girdi , bense fakültemi gezmeye girdim.
Uzunca bir koridorda yürümeye başladım . Ders programı açıklanmadığı için hangi derslikte gireceğimi bilmiyordum . Susamıştım , Derslik-5 yazan yerin yanında bir otomat gördüm. Parayı otomata attım . 30 tane su yeri vardı 23 numarayı seçtim . Kutay'la ilk konuştumuz gün .
Suyu aldım yürümeye devam ettim . Sıkıldım ve geriye dönmeye karar verdim . Biraz olsun koridordaki sessizlik hoşuma gitti . Keşke burası her zaman böyle olsaydı . Kapıya gelmiştim . Kapıyı açtım ve yüzüme sıcak esen rüzgarla dışarı çıktım . Oysa içerisi ferah ve serindi.
Annem arabaya binmişti . Eliyle bana gelmem için işaret etti . Yavaşça yürüyerek geldim . Kapıyı açıp bindim . Annem "Eee beğendin mi bakalım?" Dedi. "Eh idare eder eski okulumdan iyidir herhelde" dedim. Ve tekrar kafamı cama yaslayıp dışarı bakmaya devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tavandaki Yıldız / BxB
RomanceTayfun adında dışlanmış bir çocuğun bir uygulamadan tanıştığı birisiyle arasında geçen hikaye