Sabah uyandığımda sanki farklı bir dünyadaymış gibi mutluydum. Yastığıma sarılarak mutlu mutlu yatağımda uzandım. Annem bi anda içeriye girdi. "Yasin seni kapıda bekliyor" dedi.
Dün verdiğim sözü hatırladım hızlıca yataktan kalktım. Kıyafetlerimi değiştirip yüzümü yıkadım. Kapıyı açtığımda Yasin bana gülümseyerek "Günaydın uykucu." Dedi. Uykulu bir tebessümle güldüm. Ayakkabılarımı giydim. "Götürün bakalım bizi bayım." Dedim alaycı bir şekilde.
Kolumdan tutarak dışarı çıktı. "Bak işte hava ne güzel uyuyarak bu güzel havayı kaçırayım demiyorsun değil mi?" Dedi. "Keşke kaçırsaymışımda güneş gözlerimi yakmasaydı." Dedim. Arkadan yaklaşarak gözlerimi kapattı , kulağıma fısıldayarak "Şimdi daha iyi mi?" Dedi. Yüzüm kızardı ve onu hafifçe geriye ittim. "Gözlerim yanıyo diye yerinden çıkartmaya çalışmasan iyiydi." Dedim. Gülümseyerek kolunu omzuma attı ve yürümeye başladık.
Beraber kafeye girdik. Siparişimizi verip boş bir masada yan yana oturduk. Üniversite hakkında konuşurken kasadaki kadın kahvelerimizin hazır olduğunu haber verdi . Masadan ben kalkarken Yasin "Sen otur ben alırım uykucu." Dedi. Gülerek "Peki bay uyanık." Dedim. Gülüştük. Kahveleri getirdi. "Teşekkür ederim." Dedim. Kahveyi bana verdi ve kendi masasına geçti.
Annem beni arayıp durumumu sordu. İyi ve Yasin'le beraber olduğumu söyledim. "Selam söyle damadıma" dedi. Hafif kızardım "Anne." Dedim ve telefonu kapattım. Yasin bana bakarak güldü ve "Ne olduda bu kadar kızardın?" Dedi. Yere bakarak "Sadece annemin küçük şakaları." Dedim. Elini elimin üstüne koydu ve kulağıma "Sadece küçük bir şaka mı?" Diye fısıldadı. Elimi hızlıca çektim ve sandalyemi yanında hafifçe kaydırdım. Utançtan kıpkırmızı olmuştum. Bir şey demeden kahvemi hızlıca bitirdim ve kafeden çıktım.
Peşimden Yasin kafeden çıkıp yanıma geldi. Duraklayıp ona baktım. Bana sarıldı. Yüzüme bakarak "Seninle beraber olmak istiyorum. Beraber gezmek , dolaşmak , yemek yiyip , eğlenmek neden benden kaçıyorsun ki? Sevgili olmasak bile arkadaş olsak." Dedi. İlk defa birisi benim için bunları demişti. Ağlamaya başladım ve ona sıkıca sarıldım. Elini tuttum ve beraber eve geçtik. Beni bizim eve bırakıp yukarı çıkmadan yanağını öptüm ve "Sonra görüşürüz arkadaşım." Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tavandaki Yıldız / BxB
RomanceTayfun adında dışlanmış bir çocuğun bir uygulamadan tanıştığı birisiyle arasında geçen hikaye