7 - Rüya

32 5 8
                                    

      Hastaneden çıktığımda saat 12:46 idi. Annem taburcu işlemlerini sonlandırıyordu . Yavaşça arabaya doğru yürüdüm . Karnım artık acımıyordu , dikişlerimde alınıp sadece yara izi kalana kadar hastanede beklettiler . Bıçak çok derine girdiği için hastanede kalmam gerekti. Ömrüm boyunca bu yara kalıcakmış .
 
   Oldu bir kere , artık geri dönüşü yoktu . Hırsızı arama ekipleri gitmişti . Kutay'la yoğun bakımda her saniye konuştuk. Onunda artık bana hisleri olduğunu düşünüyordum. Artık zamanı mıydı? Söylemelimiydim ? Bilmiyorum . Ne yapacaktım , her zamanki döngü kafamda dönüyordu.
   
  Arabanın kapısını dikkatlice açtım . Oturdum . Elime telefonu aldığımda . Kutay'ın uzunca mesajını okudum.
KutayD. : Seni tanıyorum sanmıştım . Oysaki ibnenin biriymişsin . Bana bunu nasıl yapabilirsin . Seni sevmiştim , aslında sikiğin tekiymişsin . Sosyal medyada gezerken Rüya'nın fotoğrafını gördüm . Dedim bunun başka hesabımı var . Birde ne göreyim bizim kaşar taze çıktı . Hayatın inşallah bok gibi geçer . *SON DUAM BAŞINA KÖTÜ BİR ŞEY GELİP ÖLÜRSÜN SONUNDA* . Kendine sikik gibi bak .

      Telefon elimden bir anda düştü . Gözlerim ıslanmaya başladı . Ne oluyordu ağlıyormuydum . Oysa 1 ay doğru düzgün olmamıştı . Neden böyle bir şey yapmıştım . Her şey ne içindi , ben ne için yaşıyordum. Neden ölmemi diledi . Ben kötü bir şey mi yapmıştım.
 
     Kendime tokat attım. Ayıldığımda gözlerimden yaşlar durmayı kesmiyordu . Cebimden peçete çıkarıp göz yaşlarımı silmeye başladım . Annem hastaneden çıkmıştı . Neyseki o halimi görmemişti . Arabaya bindi , bana bakıp önüne bakmaya devam etti. Fark etmemişti , derin bir nefen alıp , verdim.
     
  Araba hareket etmeye başladı. Kendimi toparladım ve geri yazmaya başladım.
RüyaB. : Kutay özür dilerim gerçekleri söylemek isterdim ama böyle bir tepki beklediğim için asla söyleyemedim . *Gönder*

Mesajınız iletilemedi. Detaylı bilgi için *tıklayın*

     Ne ne oluyordu. Tekrar denedim.

Mesajınız iletilemedi . Detaylı bilgi için *tıklayın*

    Acaba ne olmuştu . Yardım kısmına dokundum.

Mesajım neden iletilemedi?

1- Kullanıcı sizi engelle-..

      Gerisini okuyamadım , sessizce içime ağlamaya devam ettim. Yola baktm ve telefonu yavaşça cebime geri soktum. Önümüzde 4 sene üniversite vardı....

Tavandaki Yıldız / BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin