8- Okul Günü

16 2 1
                                    

Yaz tatili bitmişti . Kutay benim engelimi 1 aydır açmadı . Her günümü tavandaki yıldızları izleyip ağlayarak geçirdim.
Neden böyle bir şey yapmıştım. Benim suçum neydi . Kızlar kadar ilgi görmek istemiştim sadece. Okula giden otobüsü beklerken aklımı ondan alamıyordum.
"Haydi yolcu kalmasın" diyen şöforun sesini duydum. Otobüs gelmişti . Koşarak otobüse binip elimdeki akbilimi bastım. Hızlıca arka koltuktaki boş yere doğru ilerledim. Oturdum ve cebimden telefonumu çıkarttım .
      
        Boş boş internette gezinmeye başladım. Okulla ilgili memeler , bilgiler ... Ve fotoğraflar okulum çok güzeldi . Uzun zamandır bu şehirdeyim ama hiç üniversitelere bakmamıştım.
Otobüs okulun durağına gelmişti. Kalkmaya yeltendim . Elimdeki kalemlik yere düştü. Kalemliğimi alırken sağ tarafa baktım . Onu görmüştüm . Arkadaşlarıyla konuşuyordu. Kalemliğimi hızlıca alıp otobüsten indim .

       Ona bakarak yoluma devam ettim. Bakışlarımı fark edip bana baktı . Kafamı başka yere çevirdim. Bana doğru yürümeye başladı. Başka yöne doğru yürüdüm . Bana doğru koştu. Koşmaya başladım .
Tam uzaklaştım derken duvara tosladım. Telefonum ve arkasındaki yıldız yere düştü. Arkada yavaşlayarak nefes nefese kalan Kutay'ı gördüm . Üstündeki beyaz tişört terden sırılsıklam olmuştu .
Kafamı okşayıp bana doğru baktı . "Neden benden kaçtın sadece "yeni misin?" Diye sorucaktım." Dedi. Ona doğru bakıp gözlerimi yere doğru doğrulttum ve "Bilmiyorum çok gerildim bana zarar vericeksin sanmıştım." Dedim.

       Elini bana doğru uzattı . Kalbim hızla attı . Elini tutup ayağa kalktım ve bir süre gözlerine baktm. Çok güzellerdi . Keşke benide o gözler olduğum gibi kabul etseydi. Gözlerim doldu , hızlıca uzaklaştm .

       Kutay arkadan bağırarak "Numaranı verirsen arkadaş olabiliriz istersen." Dedi. Hemen yanına doğru koştum. "Olur neden olmasın , teşekkür ederim." Dedim. Bana doğru bakarak . "Rica ederim lafımı olur." Dedi. Biraz daha konuşup ayrıldıktan sonra derslerimize geçtik.

    Dersten sonra gergin şekilde çıktım . Acaba telefonumdan düşen yıldızı anlamışmıydı bilmiyordum. Yazmaya karar verdim.

TayfunY. : Merhaba
KutayD. : Selam
TayfunY. : Naberr?
KutayD. : İyi seni sormalı
TayfunY. : Bende iyiyim ne olsun
KutayD. : Eee Rüya hanım nasılsınız...

Tavandaki Yıldız / BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin