Evet yine ben. Fakat farklı bir kitapla karşınızdayım bu sefer. Seungmin'in sevgilisi changbin ölü asklar . Burada yer almayacak. İyi okumalarr<3
๑๑๑๑๑
Hyunjin, bembeyaz odada tek farklı renk olan iki deri koltuktan birine yerleşmiş, psikiyatri uzmanını bekliyordu. O sırada kapıdan içeriye sarı saçlı, kahve gözlü, dolgun dudaklı, çilleri olan, minyon, tatlı bir adam girdi.
"Selam Hyunjin!" Niye bu kadar mutluydu? Ailesini öldürmüş birisiyle aynı odadaydı. Hyunjin hiç çekinmeden bunu dile getirdi.
"Niye bu kadar mutlusunuz? Şuan ailesini öldürmüş biriyle aynı odadasınız"
"İşim bu?" Derken, karşısında olan diğer deri koltuğa, oturdu adam.
"Mutlu olmak mı?"
"Sayılır"
"Nasıl yani?"
"İşimi bilmiyor musun? Psikiyatri uzmanıyım"
"Biliyorum"
"Güzel, Felix ben" Elini uzattı genç adam. Hyunjin tereddüt etse de yaklaştı ve elini sıktı.
"Ouvv tereddüt ediyosun. Korkma bana güvenebilirsin, diyicektim ki güvenebilsen niye tereddüt edesin. Haklısın, hemen güvenemezsin... Hyunjin neden yaptın?"
"Neyi?"
"Aklına hangisi geldi?"
"Ailem"
"O zaman onu"
"Ailem dans etmeme hep karşıydı. Beni yine dans ederken gördüler. Müziksiz dans ettiğimi düşünüyolar deli gibi sanırım buraya düşerek bunu doğruladım. Yada onları öldürerek?"
"Peki müziksiz mi dans ediyorsun?"
"Hayır"
"Hmm ne tarz bir müzik?"
"Ölümün mırıltısı"
"Nasıl bir müzik bu mırıldanabilir misin?"
"Yasak"
"Neden?"
"Çünkü bunu sadece o mırıldanabilir"
"Kim?"
"Kafamın içindeki ses. Ailemi öldürmemi de o istedi. Onların onu susturacağını ve o susarsa bir daha asla dans edemiyeceğimi söyledi"
"Onunla ne sıklıkla konuşuyorsun?"
"Dans etmek istediğimde otomatik olarak bana mırıldanıyor. Onun dışında böyle kavgalarda beni körüklüyor"
"Şuan?"
"Burada değil"
"Şuan dans etmek istesen ve o mırıldanırken etmesen ne yapar?"
"Bir kere derste yaşadım. İstiyordum ama yapamazdım. O mırıldandı ve dans etmediğim için ölüme eşlik etmediğimi ölüme eşlik etmeyenin ölüceğini söyledi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümle Dans? || Hyunlix
FanfictionHyunjin ailesini öldürmüş dans tutkusu olan bir şizofreni hastasıdır. Psikiyatri uzmanı Felix ile tanışırlar. Bu sırada sevgilisini kaybettiği için kendine zarar veren bir başka hasta olan Seungmin ile çok iyi anlaşmaya başlarlar. Seungmin bir re...