6. Bölüö ~Kızlar Nerede!~

336 16 5
                                    

Naruto kuşgulu bir şekilde sorar. “Hangi ara yaptılar?” Sasuke soğuk ses tonu ile cevaplar. “Muhtemelen biz kavga ederken.” Lee aklına gelen yeni sorunun cevabını bulma umuduyla sorar. “Peki kızlar nerede?”
Kakashi kendisinin de merak ettiği bu soruya cevap olarak verebileceği bir yanıtı yoktu ama cevabı bulabilirdi. “Aramalıyız.”

Lee kendince bulduğu fikirlerden birini öne attı. “Naruto-kun sen Sasuke-kun ile beraber Sakur-san ve Hinata'yı bulun.” Naruto ve Sasuke koşmaya başlarken,Samako eğlenmek istercesine gözlerini büyütüp küçültür. “Nereye gittiğini sanıyorsun!” Sasuke kendinden beklenmeyecek bir şey söyler. “Takım arkadaşlarımı kurtarmaya.”

Samako bu cümleye isterik bir kahkaha ile cevap verir. “Hahahaha tabi gidebilirsin tabi önce beni yenmelisin.” Sasuke ukela bir sesle cevap verir. “Büyük bir zevkle.” Lee birinin mantıklı konuşması gerektiğini düşünerel onu sakinleştirmeye çalışır. “Sasuke - kun sakın seni kışkırtmasına izin verme.”

Sasuke küçümser ses tonunu Lee'ye yönlendiri. “Onu yenebilirmisin ki?”
Lee kendini överek ortamı yumuşatmaya çalışır. “Ne sandı?” Naruto sabrını sınıyorlarmış gibi düşünür. Belki onlar burda atışırken kızlar ölüyordu ve onlar bunu bilmiyordu. “Yürü be aptal kızların başı dertte olabilir!”

Sasuke ortamda ki gerginliği umursamayarak tartışmayı sürdürür. “Sen kime aptal dediğini sanıyorsun!” Kakashi sıkılmış ve kızmış bir şekilde bağırır. “Kavga etmeye devam ederseniz sizi öldürürüm.” Naruto ve Sasuke koşmaya başlarlar
Naruto gine aklını kurcalayan sorulardan sıkılmış ve bunalmıştı.

“Neredeler biliyormusun?”
Sasuke umursamazca soruyu savruşturur. “Hayır sen?”
İkiside dururlar.
................................................................................. Kızların olduğu yer. .......

İkiside yerdeler. Sakura kalkmaya çalışır ve kalkar hemen Hinata'nın yanına koşar. “Hinata iyimisin!? Hinata uyan!” Hinata uyanır. “Sakura? Neredeyiz?” Sakura etrafına bakar ve korku dolu gözlerini Hinata'ya çevirir. “Bilmiyorum ama bildiğim tek şey buradan çıkmamız gerektiği.” Hinata onaylar tarzda mırıldanır.

Sakura cebinden uzun parlayan yeşil ışıklar saçan bir fener çıkarır. Etrafa bakar ve bir mağarada olduklarını anlar. “Hinata byakugan ın ile etrafa bakabilirmisin?” Hinata  başını sallar ve etrafa bakar etrafta hiç bir şey bulamaz. Tam duracak iken bir çıkış görür. “Sakura-san bir yer buldum ama önünde çok büyük kayalar var.” Sakura eldivenini lastiğini çekip bırakır. “Bu hiç sorun değil. Hadi yardım et de kıralım şunları.”  Hinata sadece “Peki.” der.

Birlikte taşları kırmaya başlarlar.
Çıkışa ulaştıklarında bir yer altı tapınağında olduklarını anlarlar.
Sakura gine Hinata'dan etrafa bakmasını ister. Hinata gördüğü şey karşısında şok olur. “Bu-bunlar jutsu kullanıcıları!” Sakura meraklı bir şekilde sorar. “Ne! Hani nerde?” Hinata şoktan çıkmaya çalışarak konuşur. “O- onlar her yerde duvarların içindeler.” Sakura anlam veremediği bu gelişmeye direk tepki koyar. “Ha!”

Sakura duvarları inceler hiç bir çatlak bulamaz. “Hiç çatlak yok. Sanırım onları buraya koyduktan sonra duvar örüyorlar.”

“Onları çıkarmamızlazım.“ Sakura kacasını sallar ve cevaplar. “Aynı şeyi düşünüyorum.” Sakura shannarooo diyerek duvara vurur. “Hakke Kusho”
Bir kullanıcı çıkarırlar ve onun yardımı ile hepsini kurtarırlar.
Sonra bu işin ele başı gelir.

Sakura chakralarını elinde toplar. “Sende kimsin?” Adam kollarını birleştiri. “Ben yakında Rüzgar Ulusu'nun yeni Kazekagesi Takashy'yim!” cevap olarak kayaların üzerinde bir ses gelir. Sesine nazaren yüzünde aptal bir sırıtışla kayaların üzerinde Naruto belirir. “Tabi biz izinverirsek.

Narutonun tercihleri (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin