Naruto her zamanki gibi
Ya ben bıktım aynı şeyi yazmaktan ya!
Of işte bizim klasik Naruto yine zıbarıyor. Yazmayacam artık yok saat 08:00 Naruto uyuyor, bu Naruto her daim uyuyor.
Sayıklıyo bu "Hinata, Sakura-chaaannn!" Kısaca adam harem peşinde. Neyse (y.i.s: Abi yazar sapıttı kurtarın!) Naruto bir anda fırlar yataktan ve etrafına bakınır. Pencereye doğru ilerledi ve camı somuna ladar açtı. Yoldan geçen Lee'ye seslenir. "Hoeey Kalın kaşlı" Lee seri bir şekilde sağ sola bakar bir şey göremez ve Naruto tekrar bağırır. "Yukardayım buraya bak!" Lee yukarı bakar ve Naruto'ya el sallar.
"Naruto-kun günaydın." Noruto elini ensesine atar ve 32 diş gülümser. "Sanada günaydın Kalın kaşlı. Oh.. Nerdeyse unutuyordum bekle bir dakika." Lee merakla denileni yapar ve bekler. Az sonra Naruto elinde bir parşomenle aşağı iner. "Kalın kaşlı bunu Bachan'a götürürmüsün?" Lee parşomeni alır "Naruto-kun buda ne?" Naruto neşeli bir sesle cevap verir. "Bir önceki görevimden kalan masraflar :)"
Lee gittikten sonra Naruto'nun burnuna tuhaf bir koku gelir. "Eyvah! Ramenim!" Koşarak mutfağa gider ve ocağın altını kapatır. "Demek gine dışarda yiyeceğim." Antreman alanına giderken yolda rastladığı yerlerden bir kaç parça aldığı şeylerle karnını doyurur.
Antreman alanının yakınlarına gelince sesler duymaya başlar. Birinin çalıştığını düşündü. Biraz daha ilerleyince o kişinin Hinata olduğunu gördü. "Ha? Hinata?" Hinata nefes nefese ağacın gövdesine zorla vurur ve bayılır. Tam yere düşmek üzereyken Hinata yok olur.
Naruto şaşkınlıkla etrafına bakar. Bir şey göremeyince koşarak Hinata'nın kaybolduğu yere koşar ve bağırır. "Hinatağğğğ" Fakat yanıt alamaz. Hemen doğa enerjisini kullanır ve chakra izlerini görmeye çalışır. Ama sonuç koca bir hiçtir. Hemen köye doğru yol alır.
**
"Hoey Shikamaru biraz da bunun tadına bak!" Kiba elindeki dangoları ağzına tıkıştırır ve konuşur. "Boşuna uğraşma Kiba, Shikamaru benim kadar fazla yemiyor." Kiba omuz silker ve elindeki soya soslu dangoları yer. "Siz boş mideyle daha çekilebilir oluyorsunuz ya!" Shikamaru ellerini başının arkasında birleştirir ve geriye yaslanır. "Al benden de okadar Tenten." Kiba son dango için elini uzattığı sırada Choji'nin eliyle karşılaşır.
"Kiba canını acıtmak istemiyorum."
"Aynı şekilde bende."
Choji hızla büyür ve elini Kiba'ya doğru çarpar. Kiba elindeki hapı Akamaru'ya atar ve Akamaru onu hemencecik yer. "Gidelim Akamaru!" Bir anda kapı açılır ve içeri Naruto girer. "Hi- Hinata! Kaçırıldı! Yani sanırım." Hepsi birden "Haaa?!" diye bağrır. Kiba bir adım atar. "Ne? Na-Nasıl oldu?" Shikamaru, Kibayı geriye iteler ve Nartuto'yu sorguya çeker. "Naruto onu kurtarmaya çalışmadın mı?" Naruto ağzını bile açamamıştı bile.
Tenten, Naruto'ya doğru atılır. "Hinata'nın öylece kaçırılmasına izin mi verdin?!" Shikamaru devreye girer ve 'Gölge bağlama' tekniğile Kiba'yı ve Tenten'i sabit bir halde tutar. "Naruto açıklama için ortalama 5 dakika var. Acele et!"
**
Hinata gözleri bağlı bir şekilde bağırır. "Naruto-kun! Naru-" Bir adam Hinata'ya sert bir tokat atar ve Hinata'nın cümlesi yarım kalır. "Kes sesini âdi kahpe! Bütün gün Naruto-kun! Naruto-kun! Ne Naruto'y muş be!"
"Hikaru!" İri ve kaslı bir adam Hinata'ya yaklaşır ve çenesini tutar. "Misafirimize saygılı ol. O bizim nihai güce açılan kapının anahtarı."der. Ve isterik bir kah kaha atar. "Peki Patron.(sinsi gülüş)"
**
Tenten'in gözü seyirir ve konuşmaya çalışır. "Bi-bi an da mı?" Naruto kafasını sallar. Akamaru havlamaya başlar. Kiba,Akamaru'nun sırtına atlar ve Shikamaru'ya döner. "Shikamaru, Akamaru diyorki: Hinata'nın kaçırıldığı yere gitmemiz gerekiyor." Herkes onaylar ve koşmya başlarlar.
Antreman alanına vardıklarında Akamaru ve Kiba etrafı koklamaya başlar ve Shikamaru ile Tenten de etrafa bakınırlar. "Akamaru sende fark ettin mi?" Akamaru onaylar şekilde havlar. Naruto meraklı bir şekilde sorar. "Ne? Ne buldun Kiba?"
"Bu koku shinobi çiçeğinin kokusu." Naruto anlamadığını belirten sesler çıkarır. Tenten büyük bir parşömeni açarak konuşmaya başlar. "Bu çiçekten bahsediyor." çiçeği parşomenden çağırır çıkamaz da çiçek solar. Tenten devam eder. "Bu çiçek özel bir türdür. Normal çiçeklere kıyasıya karanlıkta açar ve gün işığında ise ölür."
Shikamaru düşünceli bir sesle. "Demek oluyor ki mağra ya da güneşin geç doğduğu yerlerde yetişiyor. Yani bu da demek oluyor ki Hinata öyle bir yerlerde."
"Ne duruyoruz? Kurtaralım hadi!"
To be continued... 👹👺😼
Bu arada arkadaşlar YouTube kanalı açmış bulunuyorum orada sizin gönderecek olduğunuz resimleri ya da müzikleri kurgulayarak video yapmayı planlıyorum. Şimdilik iki video bulunuyor bu resim ya da müzik Naruto ile ilgili olmak zorunda değil. Bana mesaj atarsanız bu konu ile alakalı sizlere bana nasıl ulaşabileceğinizi söylerim.
YouTube hesabım: Hinaru Uzuyuga
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Narutonun tercihleri (Düzenlenecek)
Fiksi PenggemarNaruto neyi tercih etmeli aşk mı yoksa dost mu ? Neden ikisinide tercih edemiyo ya da neden Aşkı bir arkadaşı sahi bir insan arkadaşını umursuyorsa sevdiğini umursamaz ya da neden sevdiğini umursarken dostunu umursamaz. Ve neden tek bir tercih yapı...