SAMAKO👆
Naruto avazı çıktığı kadar bağırır. "Kahretsin!" Lee sonkez bağırır. "Sakura - san!" Naruto öfkeyle bağırır. "Hey işe yaramazlar düşmana saldırın." Lee ve Sasuke aynanda tıslarlar. "Bana mı dedin?" Bir kunai Sasuke'nin kafasına doğru fırlatılır. Naruto,o kunaiye bir shuriken atar. Ve çarpışıp yere düşerler.
Kahverenkli saçlı bir adam Lee'ye doğru elinde bir katana ile koşar Lee taijutsu ile kurtulmaya çalışır ve bunu gören Naruto yardıma koşar. Ve o adama iki klon ve ellerinde rasengan ile koşar. Mavi saçlı güzel bir bayanda Sasuke'ye doğru koşar ve elleriyle bir mühür yapar.Daha Sasuke ne olduğunu bile anlamadan kas katı kesilir. Lee de ona yardıma koşar. 5-6 tane kunai ona doğru gelir Lee onlardan kurtulmak için ağacın gövdesinde koşup yere doğru takla atarak zıplar.
.............. Naruto'nun oldu yer. ......... ...........
Kahverenkli saçlı adam Kakashi'yi görür ve piç smail yapar. "Kopyacı eşsiz ninja Kakashi!" kakashi gayet sakin cevap verir. "Buyrun benim."
Kakashi elinde chidori tabi sharinganı ile adama doğru koşar. Adam ondanda kurtulur. Kakashi şaşkın bir şekilde sağ sola bakınır. "İmkansız! Nasıl?" Adam gülerek cevap verir. "Çünkü ben Ulu Kumoiji tek gözü sharingan ölümün benim elimden kopyacı."....... .......... Sasuke'nin ora. .........
...........Sasuke kurtulmak için çabalarken merak içinde sorusunu sorar. "Bana ne yaptın!?" Kız bir anda görünmez olur ve bir ses yankılanmaya başlar.
"Yakalandın
Kaçamayacaksin
Artık benimsin
Öleceksin!"Sasuke debelenirken konuşmaya çalışır. "Rüyanda görürsün!"
Kadın haz aldığını belirten bir kahkaha atar Samako'dan kaçış yoktur." Lee, Sasuke'yi harekersiz görünce seslenir. "Sasuke-kun hareket et!" Sasuke sinirlenir ve Lee' yi tersler. "Edemiyorum!" Lee aldırış etmez. "Dayan!"Sasuke sinirlerine hakim olamaz ve atağını yapar. "Katon: Gouryuuka no Jutsu." Ateşten bir ejderha kadına doğru gider ona çarptığı halde hiç bir şey olmaz. Lee şaşkınlığını dile getirir. "Ama ona isabet etmişti." Sasuke gülerek ve tabi Naruto'nun ve Kakashi'nin duyacağa kadar yüksek bir sesle bağırır. "Bu bir genjutsu!"
Ve herkes genjutsu'yu bozar. Artık düşman ile gerçek olarak savaştaydılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Narutonun tercihleri (Düzenlenecek)
FanficNaruto neyi tercih etmeli aşk mı yoksa dost mu ? Neden ikisinide tercih edemiyo ya da neden Aşkı bir arkadaşı sahi bir insan arkadaşını umursuyorsa sevdiğini umursamaz ya da neden sevdiğini umursarken dostunu umursamaz. Ve neden tek bir tercih yapı...