Hinaru'dan
"Sen kıskandın mı?" Gözlerini kaçırıp bileğimdeki ellerini gevşetti ama uzun sürmedi hemen sıktı. "Konudan sapıyorsun!" hah! ben mi sapıyorum? "Yooo sapmıyorum. Üstelik Naruto benim sevgilim değil!" Gözlerinde bir an parlama görür gibi oldum ama hemen yok oldu. Sanırım sözümü tutamayacağım. "Neden kıskanıyorsun? Sonuçta bir birimizi tanıyayıp bırakan iki kişiyiz Sasuke-kun." Yuh derim be artık kun ne ya?! Hemen elinden kurtulup Naruto'ya döndüm kollarını göğsünde birleştirmiş bizi izliyordu. "Ben yokmuşum gibi davranın,Hinaru-san"Tabi ben panik yapıp elimi anlamsız hareketler yaparak oraya buraya sallarken açıklama telaşındaydım. "Göründüğü gibi değil!... Yani öğle... ama değil... yani ko- ... bi dakka ya ben sana açıklama yapmak zorunda değilim ki." biraz durup ciddileştim ve "Hadi şu şeyleri yok edelim"dedim. Ellerimi öne uzatıp rasengan yapmıştım ki kafamı kaldırmam ile yüzüm düştü. "Anaa! nerde la bunlar?" mmm sanırım tuhaf konuşmaya başladım.
"Sen aşkınla yiyişirken ben hepsini temizledim." Ahhhh! Neden herkes sevgilim sanılıyo?! "O benim sevgilim değil!" Ya yuh beni bağırttılar ve şimdi de ağlattılar. Koşarak alt kata indim ve sessizce ağlamaya başladım. Ayak seeleri duydum sanki, eğer Naruto yada Sasuke ise fena yapıcaktım. "Git buradan!" ağlamaklı sesime karşı sıcak bir sesle karşılaşmamla başımı kaldırdım. "Sense? Ne işiniz var burada?" tebessüm edip. "Sasuke ile ne zamandan beri tanışıyorsunuz?" Yüzümü yere çevirip ufak bir gülümseme ile başladım. "Orochimaru-sama'yı tanıyorsunuzdur herhalde?" demem yetmiş olacak ki chidori ili aramda santimler kaldı. Tebessüm ile kafamı kaldırdım.
Naruto'dan
"Burada n'oluyo siz sevgili değil misiniz?" gine mi o soğuk bakışlar? "Yani sen onun sevgilisi değilsin?" e sorar gibi sorduğu için cevap vermem lazım yani. "Evet de ... sana ne bunda-" oha lan uçtu resmen! "Madem seninle çıkmıyor ozaman teklif edeyim" bir anlık afallamadan sonra peşinden koşmaya başladım. "Gülme lan sen!" Eğer gülerse Hinaru-san'ı etkiler!
Naruto-hayale giriş:
Hinaru: Ahhh! Sasuke-kun bir daha gülümser misin?
Sasuke: Yeterki sen iste.(Ve gülümser!)Hinaru: Sasuke-kun müthişsin! Yani (beni kast eder) bazıların aksine. ( Ve ikiside gülmeye hatta kahkaha atmaya başlarlar.) Ve tabikide dev bir Naruto gelip Sasuke'yi yutar veee mutlu son.
Naruto-hayel'den çıkış."Hayır! Hayır! Haayııır!" hayali bile korkunç! mmmm... tabi sonu ne kadar güzel olsada... gine de olmaz. Ha işte şimdi mi bakıyo lan bu?
Sasuke hayale giriş: Hinaru: Ahhh Naruto-kun beni güldürüyorsun ve ben beni güldüren erkekleri çok severim.
Naruto: Hinaru-san..... diyecek bir şeyim yok.
İkiside kah kaha atmaya başlar.
Sasuke-hayel'den çıkış.Sasuke iç ses: "Lan gitçek kız koş!." Sasuke kafasını hızla önüne çevirdi ve hızlandı. Her halde canice fikirler düşünürken yüzümdeki pis sırıtışı gördü ve kaçtı a- dur lan kız gidio la goş goş!
**
Sasuke'ye yetiştiğim zaman donmuş bir halde karşıya bakıyordu nedenini anlamak için karşıya baktım ve... "N'old-" veee bende dondum. "Sense ne yapıyorsun sen?" chidori ne alaka yaaa!Nasıl? beğendiniz mi? 2gün önce yayınlıyacaktım ama doğum günümdü yayınlıyamadım yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Narutonun tercihleri (Düzenlenecek)
FanfictionNaruto neyi tercih etmeli aşk mı yoksa dost mu ? Neden ikisinide tercih edemiyo ya da neden Aşkı bir arkadaşı sahi bir insan arkadaşını umursuyorsa sevdiğini umursamaz ya da neden sevdiğini umursarken dostunu umursamaz. Ve neden tek bir tercih yapı...