Gemi yolculuğu

172 6 0
                                    

Tsunade önünde ki dosyaları inceler.
İçeri genç bir adam girer aceleci bir ses tonuyla. "Hokage - sama yardımınıza ihtiyacımız var."der. "N'oldu bir sorun mu var yoksa? " adam bu sefer sakin bir ses ile. " Malesef köyümüzün başı dertte bir kaç serseri köyü yamalamaya başladı bunların başınıda Watari Rayto çekiyor." Tsunade endişeli bakışlarla ayağa kalkar ve " Ne!? 4 Büyük Ulusta aranan Watari'den mi bahsediyorsun? Konaha'da mı" Adam korku ile "Hayır ben başka bir koyden geliyorum lütfen bana ve köyüme yardım edin." Tsunade evet manasında başını sallar. "Shizune hemen bana 7. Takımdan Kakashi, Hinaru, Naruto ve Sasuke' yi çağır!"
..............................................................................Naruto'nun bulunduğu yer. ...........
medyada ki 1. hal
" Bana öyle bakma." Naruto imalı bir bakış atar "Nasıl bakmayayım Hinaru - san." Hinaru ne diyeceğini bilemez halde "Ya... şey... öyle işte." Naruto, Hinaru' nun önünü keserek onu durdurur." Hinaru - san bu halde sokakta gezemezsin."

"Neden miş o?" Naruto ellerini göğsünde birleştirerek hafif bir gülümseme eşliğinde. "Üstündeki kıyafetlere bak istersen."
Hinaru kendini baştan aşşağı süzer.

"Ne varmış halimde?" Naruto gözlerini devirir ve " Çok açık. Hem sen bunları kimden aldın seni hiç böyle giyerken görmedim." Hinaru yanaklarını şişirir ve sertçe bırakıp "İno'dan aldım hem sana ne neden ilgileniyorsun ki?"der. Naruto,Hinaru'nun karnını işaret eder.

"Senin için değil Kurama'nın diğer yarısı için ve kendi kıyafetlerini giy." Hinaru yarım bir gülümseme ile "Gözlerime iyi bak."der. Naruto, Hinaru'nun yüzüne iyice yaklaşır ve "Hmmm. Normal bir byakugan." Biraz durduktan sonra Naruto bağırır. "Neeeee! Byakugan mı? Yo-yoksa sen?" Hinaru başını sallayarak. "Aynen öyle diyemem çünkü neyden bahsettiğini anlamadım." Naruto başını sağ sola sallayarak. " Se-sen Hyuga klanından mısın?" Hinaru tek kaşını kaldırır ve ölümcül bir ses tonuyla.

"Neden her byakuganlığı Hyuga sanıyorsun ki?" Naruto afallamış bir şekilde "Ne yani Hyuga klanından değil misin?" Hinaru başını sağ sola sallayarak. "Hayır ben Uzu.." Naruto, Hinaru'nun lafını keser. "Ne Uzumaki mi?" Hinaru oflayarak. "Hayır! Uzuyuga klanındanım." Naruto anlamayarak. "O nasıl oluyor?" Hinaru canının sıkıldığını belli eden bir ses tonu ile "Uzumaki ve Hyuga klanlarının birleşmesi ile." Naruto şaşkın şaşkın bakarak."Haaa?"der.

Hinaru gözlerini devirir. " Bak şimdi 18 yıl önce Uzumaki klanından yakışıklı bir adam ki bu benim babam oluyor. Hyuga klanından bir kadına aşık oldu ve bu kadın benim annem. Tüm zorluklara karşı evlendiler bir yıl sonra ben doğdum ve hem Uzumaki hem de Hyuga klanının özelliklerini taşıdığım için ayrı bir klandan geliyorum. Anladın mı?"

Naruto bir şeyler söylemek için ağazını açmıştı ki Shizune gelir.
"Naruto, Hinaru. Tsunade - sama sizi çağrıyor." Hinaru ve Naruto'nun arasında kısa bir bakışma geçer Naruto gözlerini Hinaru'dan ayırmayarak "Neden çağrıyor? Yoksa görev mi aldık? Umarım S seviyedir."

" Sayılır ama siz bi gitseniz iyi olur. Yoksa Tsunade - sama bana kızacak."
" Of Bachan of." Naruto ve Hinaru Hokage'nin odasına gelince karşılarında Sasuke ve Kakashi çıkar. "Kakashi sense sizide mi Bachan çağırdı?" Kakashi okuduğu kitaptan başını kaldırır ve " Evet açık değil mi?" Kakashi, Hinaru'yu görünce hafif bir gülümseme ( maskenin üstünden görüldüğü kadar) eşliğinde

"Oooo sende 7. Takımın yeni üyesi olmalısın. Hoşgeldin ben takım kaptanı Hatake Kakashi." Hinaru ufak bir gülümseme ile " Hoşbulduk. Bende Hinaru." Tsunade sert bir ses tonuyla "Kakashi seni ve takımının bir kaç üyesini S seviye ye yakın bir göreve yolluyorum." Hinaru şaşırdığını belli eden bir sesle "Nasıl yani?"der.

"Eğer ufak bir sorun dahi çıkarsa durum S seviyedir. Anlaşıldı mı?" Kakashi, Naruto'ya hitaben "Madem sorun çıkabilir neden sorun çıkarabilecek kişilerde geliyor?" Naruto kızgın bir şekilde Kakashi'ye bakar ama Hinaru'nun chakrasının arttığını hissettiği zaman olduğu yere mıhlanır.

Narutonun tercihleri (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin