Merhaba arkadaşlar nasıl gidiyor hayat? Hmmm malesef kitabın okurları düşüte. Kitabı bitirmeyi düşünüyorum. Zaten saçmalamaya başladın diye mesaj atanlarda var. Okumayın ozaman desemde anlamıyorlar. Neyse zaten bu hesabı kapatım yeni bir hesap açmayı düşünüyorum ama sadece güvendiğim kişilere ismimi vermeyi planlıyorum. Oha çok yazdım neyse soğmayın kitaptan.
Yazar'dan
Hinaru ve Naruto kutunun içini açmak için sabırsızla bekliyordu Naruto hale bir şey idrak edememişti ama ginede susuyordu. Gergin sessizliği bozan Hinaru'nun sesiydi. "Naruto geri çekil!" Naruto hiç bir anlam veremesede denileni yaptı."....... Sasukelerin olduğu yerde. .....
"Sasuke tek başına halledebilirsin değilmi" Sasuke kendin in bir şekilde başını sallar. Kakashi memnun olduğunu belirten bir ses çıkarır. Sasuke sharinganını aktif eder. Watari iğrenç bir sesle " Ohhohooo demek Uchiha Sasuke sensin ha?"der. Ve ekler. "Ne kadarda değişmişsin öyle minnacıktın sen
(kötü adam kahkahalarından birini atar.) Ama... Hala bir hebi (yılan) olamamışsin."Sasuke tepkisiz bir şekilde " Ne bekliyordun sonsuza kadar seninle birlikte çalışmamı mı?" Watari rahatsız olmadığını belirten homurtular çıkarır. "Ama hala benden güçsüzsün." Sasuke umursamıyorum havalarında dır. Sasuke ona kendini kanıtlamak istercesine cevaplar verir. "Bunu dövüş bittikten sonra karar verirsin." Watari memnun bir şekilde alaya alarak.
"Bunu erkekçe hallederim."der. Sasuke isterik bir kahkaha atar. "Ne yani iki saattir kız yolları ile mi hallediyoruz? Seni bilmem ama ben erkek gibi dövüşüyorum." Watari yediği lafa karşı sinir olsa bile belli etmemeye çalışır. "Hoey sözde hebi!" Sasuke tihtitkar bir sesle "Bana hebi deme!" Rayto canına susamış olacak ki sırıtarak "Hebi."der.
Sasuke bir anda Watari'nin arkasında belirir ve karnına kılıcını saplarken görünür. Watari bir anda kütüğe dönüşür. Sasuke "Yer değiştirme tekniği"der. Watari çıktığı dalda aşşağıya bakar ve sanki kendisi ile konuşur gibi "Hızlı. Son anda fark etmeseydim ölmüştüm."der. Sasuke gözleri kapalı yarım bir gülüş ile Watari'ye seslenir. "Hoey hiç değişmemişsin Rayto." Rayto çarpık bir gülüş ile "Sende hiç değişmemişsin."der.
...............Hinaru'nun olduğu yer...........
Naruto'dan
"Hinaru-san n-ne yapmaya çalışıyorsun?"dedim tedirgin bir şekilde. Hinaru- san cevap vermek yerine sırasıyla bir kaç mühür yaptı ve kutu açıldı eş zamanlı olarak da bir kaç kunai üstümüze doğru fırladı.
Hinaru-san aynı Hinata gibi bağırarak. "Hakkeshou Kaiten!"diye bağırdı. Bende tabi ki büyülenmiş bir şekilde. "Suggoi."dedim. Kunailer yere düştü. "Bunu yapabildiğini bilmiyordum."dedim. Hinaru- san cevap vermek yerine bir kaç mühür daha yaptı. Son mührü yapınca bedeni Kuram' nın chakırası kapladı.
Ve ayriyetten beyaz ışıklar saçmaya başladı. Resmen bakanı büyülüyor gibi. Bir anda ışık ve chakra yok oldu. Ve Hinaru- san hızla koşmaya başladı bende peşinden tabii.
...............Sasuke' nin olduğu yer............................
Yazar'dan.
Watari savaştan haz alır gibi gülümser sonrada ciddi bir tavırla su mührü yapar. "Ve Sasuke su senin zayıflığın o yüzden sen..." der. Ve sudan bir hortum Sasukeyi içine alır. Rayto konuşmasını "kaybettin."diye tamamlar. Sasuke suyu buharlaştırarak hortumdan kurtulur. Watari isterik bir kahkaha ile konuşmaya başlar.
"Ateş sitili kullanabileceğini unutmuşum ne de olsa bir Uchiha sın değil mi?" Sasuke mangekyou sharinganını aktif ederek, nefretin sesi gibi soğuk, dondurucu ve ölümcül bir ses edasıyla cevap verir.
"Bir daha Uchiha nın adını o lanet ağzına alma!"der. Saldırmak için kılıcını çektiği anda Hinaru'nun sesiyle durur. "Sasuke! Dur!" Watari Hinaru'yu görünce ilkilir. "Olamaz! Nasıl buldun? Onu bulman için tuzakları geçmeniz ve gelirken üç devi öldürmeniz gerekirdi." Naruto elini yumruk yapıp havaya kaldırarak güler. "Çocuk oyuncağıydı."der. Hinaru gözlerini devirerek lafa karışır.
"Sasuke gomenne."der. Üzgün bir şekilde. Sasuke anlamayarak Hinaruya bakar ve son anda dank eder. Sasukenin gözleri kocaman açılır ve bağırır. "Aptal sakın."der. Ama çok geçtir. Hinaru Sasukeye olan aşkını kabul eder ve şunları söyler. "Sasuke AISHITERU."cümlesi bitince Hinaru'nun ve Watari'nin bedeninden turuncu ışıklar çıkar ve gökyüzünde kaybolur. Naruto tüm gücüyle bağırır. "Hinaru-san!"dedi.
**
"İşte böyle godaime-sama" Kakashi sözünü bitirince herkes çıkar. Naruto Sasukeye yaklaşır ve sessizce "Hinaru- san ın son sözlerini zaten biliyordun değil mi?" Sasuke umursamaz bir şekilde omuz silker. "Ne olmuş yani?" Naruto sinir küpü şeklinde bağırır. "Bana bak p*ç kurusu kız 'Sasuke sana aşığım' dedi ve sen s*k*e miyorsun bile."
Ve günün bütün zamanı boyunca Naruto ve Sasuke kavga ederek geçirirler.
Beğendiğiniz mi? Arkadaslar baya bir süre yazamıyacağım tatile çıkıyoruz o yüzden bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Narutonun tercihleri (Düzenlenecek)
FanfictionNaruto neyi tercih etmeli aşk mı yoksa dost mu ? Neden ikisinide tercih edemiyo ya da neden Aşkı bir arkadaşı sahi bir insan arkadaşını umursuyorsa sevdiğini umursamaz ya da neden sevdiğini umursarken dostunu umursamaz. Ve neden tek bir tercih yapı...