Sabah etraf toplanmış, masada kahvaltı hazır ve küçük yeşil bir kağıtta yazılı bir not var.
Naruto yataktan saçlarını karıştırarak kalkar. Masaya şaşırarak yaklaşır ve notu okumaya başlar.
Demek uyandın ha uykucu. :D
Hadi bakalım kahvaltını yap.
Ama önce lavaboya git.
Kahvaltıdan sonra antraman alanına gel.
Bu sefer ben sana bir şey öğreticeğim.Naruto hafif bir gülümseme ile notu bırakır ve kahvaltı yapmaya başlar.
........................... Antraman alanı .................................
Hinaru avcunun içinde beyaz parlak bir top tutar. Ve top git gide büyümeye başlar. Top belli bir büyüklükte durur ve Hinaru topu diğer eli ile sıkmaya başlar. Top ince tiz bir ses çıkarır ve patlar patlamanın etkisi ile civardaki kuşlar uçarak kaçmaya başlar. Bir kaç metre ileriden çığlık sesi gelir.
Hinaru koşarak sesin olduğu yöne gider.
Karşısına çıkan kız elinde dev bir parşomen ve yerde de bir kaç silah vardır. Hinaru bir elini kıza uzatarak. " Çok üzgünüm. Yakınlarda birilerinin olabileceğini düşünmemiştim." Kız kafasını öğuşturark söylenir. " Ahhh. Tamda olacaktı." Hinaru afallamış bir şekilde. " Ney?" Kız umursamaz bir şekilde "Ah. Neyse Merhaba ben Tenten." Hinaru şaşkınlıkla "Bende Hinaru" Tenten. " Haaaaaaaaa! Sen Kyuubi'nin diğer yarısısın." diye ön yargılı ve şaşkın bir şekilde bağırır. Hinaru hayal kırıklığı ve göz yaşları ile birlikte koşarak saklanacak yer arar bulduğu karanlık bir yere çökerek sessizce ağlamaya başlar................................................................................................... Naruto'nun bulunduğu yer. ...............
Naruto şaşkınlıkla etrafa bakar ama hiç bir yerde Hinaru'yu bulamaz. Koşmaya başlar birden Tenten ile çarpışırlar.
" Ha! Tenten?"
" Naruto? " İkiside aynı anda. " Senin burada ne işin var?"
" Önce ben sordum." dedi Naruto. Tenten oflayarak. " Naruto aptallaşma!" diyerek devam etti. " Neyse, Hinaru'yu arıyorum herhalde söylediğim bir şeye kırıldı ve kaçtı. Peki sen neden buradasın?" Naruto biraz düşünür ve " Hmmm. Tamam sağol Tenten. " Naruto koşmaya başlar ve hızla biju moda geçer. Hinaru'nun chakrasını aramaya başlar zaten fazla zorlanamaz. Yakınlarda Kurama'nın chakra akımını algılar ve hızla o yöne koşar. Bir süre sonra Hinaru'yu bulur. " Hinaru - san nerdeydin? Endişelendim." Hinaru ağlamaklı bir sesle "Kimin umurunda ki? Nede olsa ben bir canavarım." Canavar kelimesi Naruto'nun kafasında git gide büyümeye başlar. Ve küçükken herkesin ona canavar deyip dışladıkları, çocuklarını ondan uzak tuttukları zaman geldi aklına. Naruto hafif bir gülümseme ile " Kimin umurunda?" Hinaru boş boş Naruto'nun yüzüne bakar. " Öylemi?" Hinaru başını sallar ve "Kimse beni korumadı biliyormusun?" Hinaru dahada bağırarak. " Kimse! Anladın mı? Sırf içimde bu canavar var diye sürekli dışladılar beni!" Son cümle ile Naruto'nun gözüne yine o görüntü geldi. Naruto en sonunda dayanamayıp bağırır. " Seninle aynı muameleyi gördüm ama bir yeri atlıyorsun Hinaru - san. Ben doğduğum günden beri hem yanlızdım hemde tüm arkadaşlarım beni canavar olarak görürdü." Hinaru anlamayan gözler ile Naruto'ya bakar ve "Peki ozaman neden bukadar çok arkadaşın var? Madem seni de dışlıyorlardı nasıl? Nasıl bu kadar çok sevip saygı görüyorlar sana? Ha? Söylesene." Hinaru bunları söylerken bağırmıştı. Naruto, Hinaru ' nun bileklerini sıkıca tutarak bağırır. " Çünkü ben vaz geçmedim kendimi onlara kabullendirdim. Asla vaz geçmedim! Anladın mı? Her zaman çok ama çok çalıştım bana aptal dediler ama ben zeki dedikleri kişiyi yendim tamam mı? Kendime güvendim." Hinaru tüm söyledikleri karşısında utanmış bir şekilde başını öne eğidi çünkü o hiç çabalamamıştı her zaman karanlık bir köşeye oturup sessizce ağlamıştı. Naruto sanki hiç bir şey olmamış gibi gülerek Hinaru'ya elini uzatır. " Hinaru - san hadi bana ne öğretecektin." Hinaru gülümseyerek." Shainbōru no jutsu. ( ışıldayan top tekniği)" Naruto tuhaf bir şekilde "Shain-ko ne?" der. Hinaru kahkaha ile " Shainbōru." der. "Yani yuvarlak ve parlak bir top." Naruto başını sallayarak devam etmesini ister. Hinaru, Naruto'dan etrafta insanların olup olmadığını kontrol etmesini ister. Naruto 4 kagebunshin ile etrafa bakar dördü de olmadığını söyler. Hinaru tüm chakrasını elinde toplar ve ortaya rasengan çıkar. "Bunu yapmak çok kolay hem bunu sana ben öğrettim." Hinaru gülerek hafifçe başını sallar. Etraftan gelen rüzgarlar rasengana doğru ilerler, rasengan artık yavaş yavaş beyazlar ve bem beyaz bir top olur. Naruto gözlerini iri iri açarak. " İnanılmaz." der. Top biraz daha büyür belli bir büyüklükte durur ve Hinaru topu diğer eli ile sıkmaya başlar. Top ince tiz bir ses çıkarır ve Hinaru topu bir ağaca vurur. Ağaç param parça olur. Ama sadece o ağaç deyil arkasında ki iki ağaçta öyle. " Vay be Hinaru - san müthiş bir yetenek." Hinaru gülerek Naruto'ya bakar ve " Peki ozaman sen dene. " Naruto'nun gözler iri iri açılır. " Neee! Saçmalama. Na-nasıl yapabilirim ki?" Hinaru biraz durur. "Önce rasengan yap ve doğa enerjisi ile birleştir." Naruto başını sallayarak onaylar sonra bir anda durur ve. " Sen doğa enerjisini nereden biliyorsun?" Hinaru sıkılmış olduğunu belirten bir sesle " Boş ver." Naruto önce bir rasengan yapar sonra doğa enerjisini rasengana yönetmeye çalışır. Ama başaramaz. " Önce sennin moda geç sonra rasengan yap senin için daha kolay olur." Naruto denileni yapar. Işık beyazlar. " Peki ya şimdi Hinaru - san?"
"Avcuna göre büyüt ve belli bir noktadan sonra elinde sık ses gelir gelmez hızlıca hedefe vur. Aksi takdirde elinde patlar ve kulak çınlatan bir ses oluşur. "İşte bu yüzden etrafta biri var mı diye bir bak dedim sana." Onlar gülüşürken acı bir ses gelir. " Naruto sen de duydun mu?" Naruto kafasını hayır manasında sallar. Sonra çalıların arasından Tenten çıkar. "Ayyyy. Bu kadar ses çıkacağını bilseydim tıkaç getirirdim." Hinaru kızgınlıkla Naruto'ya bakar. " Hani etrafa biri yoktu?" Naruto ben suçsuzum der gib ellerini havaya kaldırır. " Ben baktığımda kimse yoktu." Hinaru gözlerini devirir. " Sen Hinaruydun değil mi?" Hinaru başını sallar ve " Sen de Tenten?" Sorar gibi sorduğu için Tenten de onaylar. " Burda ne işin var Tenten?" Biraz sessizlik olur. Bu sessizliği bozan ilk kişi Tenten olur. "Hinaru - san 'a bakmak için geldim. Malum biraz üzdüm de." Hinaru anlayışla başını sallayarak "Önemli değil." der. Ve Tenten ' den gitmesini ister. Tenten anlamasada gider.¤¤ 2 hafta sonra ¤¤
Naruto nefes nefese kalır "Hinaru - san neden bir türlü olmuyor şu Shainbōru no jutsu denilen şey?" Hinaru başını tutarak "350 kez söylüyorum ben bile 1 yılda öğrendim. Yani çok çalışmalısın." Naruto gülerek " Emin misin?" der ve büssürü kagebunshin çıkarır ve hepsi deneye başlar.¤¤ 30 dk sonra¤¤
"Hinaru - san! Oluyor! Bak." der ve topu ağaca vurur.
Hinaru gözlerini kocaman açarak bağırır. " Haaaaaaaaa! Na-nasıl?" Naruto gülerek " Meslek sırrı." der. Hinaru kahkaha atar. " E iyi ama öğrenmen neden iki hafta aldı?" Naruto umursamaz bir şekilde topa bakar. Ve bütün gün antraman yapar. Hinaru'da canı sıkılınca eve gider.Nasıl beğendiniz dimi? Uzun yazdım size son zamanlarda sanki kitap beğenilmiyor gibi lütfen vote verin oylayın kitabı ya 1 saniyenizi bile almıyor. By
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Narutonun tercihleri (Düzenlenecek)
FanfictionNaruto neyi tercih etmeli aşk mı yoksa dost mu ? Neden ikisinide tercih edemiyo ya da neden Aşkı bir arkadaşı sahi bir insan arkadaşını umursuyorsa sevdiğini umursamaz ya da neden sevdiğini umursarken dostunu umursamaz. Ve neden tek bir tercih yapı...