Umarim hoşunuza gider Multi Medyada Hinaru var. Daha güzel bir anime karakteri bulunana kadar Hinaru bu olur diye düşünüyorum. Ama muhtemelen bu kız olur. Biraz bana benzetenler var. :D
"Haaaaaaaaa!"
"Haaaaaaaaa!"
Hinaru ve Hinata bir birilerine doğru koşmaya başlarlar.
Ard arda bir birlrine taijutsu uygularlar. Hinaru sağ eliyle Hinata'nın omzuna vurarak geri sendelenmesine sebeb olur. Hinata toplaya bildiği kadar çok chakrayı sol eline toplar ve Hinaru'nun karnına vurur. Hinaru vuruşun etkisi ile kayalar dan birine çarpar ve o kayayı parçalara ayırır. Hinaru bir anda öfkesine yenik düşer. Ve Kurama'ya seslenir
" Hey Kurama daha çok chakra lazım. "
" Saçmalama. ! Ben senin her istediğin zaman chakra vern birine benziyor muyum! "
"Peki ozaman APTAL UYKUCU"
" Ne dersen de beni sinirlendiremezsin."
" offf bi sus be sevgi yumağı "
" NE DEDİN!!!!!"
Bunun üzerine kurama Hinaru'nun bedenini kullanarak etrafa saldırmaya başlar.
Hinata gördüğü şey karşısında şok olur. Hinaru bir anda 4 kuyruğa çıkar. Ve bulundukları yerden felaket şekilde chakra akımı oluşur.
Hinata'nın yüzünde tek bir mimik bile oynanmadan tekrar savaş pozisyonuna döner. Ve iki elide kaplan şeklini alır. Ve Hinaru kontrolden çıkmış Kurama'nın kontrolü altındadır.
Naruto bir anda bağrır. "Hinataaaa! Geri çekil! Hemen git buradan!" Hinata olduğu yerden kıpırdamaz bile. "Heeeeeey! Kime diyorum! Kaçsana!" Hinata bir anda farklı birine dönüşür. Gözleri koyu mor ve dudakları kalın ve kırmızı saçları ise gözleri gibi mor. " Sen kimin? Hinata nerede?" Naruto daha konuşacak iken Hinaru, Hinata'nın yani sözde Hinata' nın suratına kuyruğu geçirir. Kadın aldığı darbe etkisi ile duvara yapışır. Bu sefer başka biri olarak görünür. Bu kişi Naruto'yu derinden etkileyen biri olur.
"E-ero... Sennin. "
" Evet, Naruto. Benim Efsanevi Üç Senninlerden Ulu Jiraiya-sama. "
" Ero-sennin!"
Ardından koşarak Kakashi gelir. "Naruto! Hemen geri çekil! O gerçek değil. !"
" Haaaaaaaaa! Sense sen ne saçmalıyorsun görmüyormusun ero- sennin kanlı canlı önümde."
" Hayır. Naruto, beni dinle bir tuzağın içindesiniz. Tekniği kullanan kişi kurbanın zihnindeki anıları ile hayaller gösteriyor. Oyüzden hemen kendine gel ve bunların gerçek olmadığını kabullen.!" Naruto afallamıştı bi kontrolden çıkmış Kurama'ya bir de Kakashi'ye bakiyordu. En sonunda gözünü kapattı derin bir nefes aldı ve gözlerini geri açtı. Bu olanların hayel olduğunu anlamış ve Hinaru'yu sakinleştirmeye çalışıyordular. Pek de başarılı sayılmazlardı.
Kurama kükredi ve ağzında biju dama yapmaya başladı. Aynı zamanda Naruto köye sırtını vererek Kurama'yı karşısına aldı. " Hinaru - san kendine gel. "
Kurama'nın içinden
"Şu büyük savaştan sonra sana neden hep böyle kötü davranıyorlar biliyormusun?"
Hinaru başını iki tarafa salladı.
"Çünkü sende benimgibisin canavarsın. Sana taş attıkları günü hatırla. Hani şu yıkık kulübenin olduğu yerde toprağa vura vura kulübeye girdiğin gün. "
" Hayır! Hayır, hayır,hayır, , Hayııııır!!!"
" Evet , sena ne dediklerini hatırla. "
Hinaru'nun hatırladıkları nefretine nefret kalmıştı; mühürden sonra küçük bir kız Hinaru'nun yanına gelip ağlayarak; "Senin yüzünden, hepsi senin yüzünden! Annem ve babam senin yüzünden öldüler. "
" Ama benim bir suçum yok ki"
Küçük çocuk ağlamaya başlayınca diğerleri de bağırmaya başlarlar. " Canavar, canavar. " her kafadan bir ses çıkıyordu.
" Sen bir canavarsın"
" Git buradan canavar. Başımıza ne geldi ise senin yüzünden geldi. !"
Halbuki Hinaru'nun bir suçu yoktu.
"Defol buradan!"
Ve o günden beri Hinaru karşısına çıkan herkese önce sert davranır eğer zarar vermeyeceğinden emin olduktan sonra onlara kibar davranıyordu.
Başını iki yana sallayarak. "Hayır! O çocuğun bir suçu yoktu!" Kekeleyerek. "Muhtemelen sa-savaşın etkisinde kalmıştır."
Kyuubi çarpık bir gülümseme atarak.
" Sen öyle san"
" Hemen vücudumun kontrolünü geri ver! "
Kurama içinden " Hıh yavaş yavaş vücudunu ele geçiricem ve önce tüm sevdiklerini sonrada seni öldürüceğim."
Hinaru kontrolü ele alınca bayılır. Uyandığında kendini konaha hastahanesinde bulur. " Öldüğünü sanmıştım Hinaru - san "
" Yok öldüm de bi selam vereyim dedim."
Naruto gülerek " Hinaru - san iyileştiğinde tekrar deneriz."
" O zaman 15 dk ya hazırlan çünkü ben çabuk iyileşirim."
" Hayır! 3 gün daha buradasın."
" Tabi tutabilirseniz."
Hinaru camdan atlayarak kaçmaya başlar. Ve Naruto camdan bağırır. "Hinaru - san! "
Arkadaşlar bölüm artık haftada 1 gün olucak size günü daha sonra bildiriceğim. Sizce Hinaru'nun hatırası nasıl? Güzel olmuş mu? Hiç acıklı mı? Tamam daha soru yok. Bys
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Narutonun tercihleri (Düzenlenecek)
FanfictionNaruto neyi tercih etmeli aşk mı yoksa dost mu ? Neden ikisinide tercih edemiyo ya da neden Aşkı bir arkadaşı sahi bir insan arkadaşını umursuyorsa sevdiğini umursamaz ya da neden sevdiğini umursarken dostunu umursamaz. Ve neden tek bir tercih yapı...