Antıraman'da olanlar

190 13 0
                                    

Naruto Sabah erkenden kalktığı gibi Hinaru'nun yanına gitti. Kapıyı Sakura açtığında Naruto heyecanla "Sakura - chan, Hinaru- san buradamı?" dedi. Sakura içeriği işaret etti. Naruto tam içeri girerken Hinaru gelir ve Naruto'ya şirince güler.
Ve birlikte antraman alanına giderler. Oraya varlıklarında Naruto " Hinaru - san chakra tipini biliyormusun."der. Hayır cevabı üzere Naruto Kakashi'den aldığı chakra kağıdını ona uzatır. "Al ve chakranı bu kağıttan geçir. Eğer chakra tipin su ise kağıt ıslanıcak. Ateş ise yanıcak. Yıldırım ise buruşucak. Rüzgar ise yırtılıcak. Toprak ise..."Hinaru, Naruto'nun lafını devam ettiremede chakrasını geçirdiğin de kağıt yırtılır. Naruto şok olur çünkü Hinaru ile chakra tipleri aynıdır. Ama Naruto bunları aklından geçirirken kâğıt birden yanar. " Demek iki türlü chara tipin var Hinaru- san. " Hinaru güler. "Hinaru - san bir kere de çıkar bildiğin kadar klon çıkarır mısın ." Hinaru binlerce klon çıkarır ve Naruto'yu birkez daha kendine hayran bırakır. Naruto, , Hinaru'dan göbeğini açmasını ister ama Hinaru' Naruto'nun kafasına vurur. Ve "Terbiyesiz " der. Sonra ekler. " İçimde senin Kurama'nın diğer yarısı var. " dediğinde. Naruto gülerek "Biliyorum. " der. Hinaru şaşırarak. " Nasıl bilebilirsin ki."bunun üzerine Naruto açıklar "Binlerce klon çıkarman ve tabi senin yanında olduğumda Kyuubi'nin chakrasını hissetmem." Naruto, Hinaru'ya Fuuton Rasen Shuriken tekniğini örtmek ister ama önce Rasengan'ı öğretmeye karar verir. "Hinaru - san, sana Rasengan'ı öğretmeye karar verdim. Lütfen iki dakika beklermisin.?" der. Ve koşarak gider. İki dakika sonra Naruto elinde bir sepet dolusu su balonu ile birlikte gelir. Hinaru şaşkınca. " Bunlar ne?" der Naruto gereken açıklamayı yapar. Ve Hinaru eline bir balon alıp chakrasını balondan geçirmege çalışır balon oynar ama bir türlü patlamaz. Bir ara patlayacak gibi olur ama patlamaz. Ve ertesi gün tekrar denemeye karar verirler.
Bu bölümü nasıl buldunuz. Son bölümde hiç vote yok o yüzden size kırgınım. Bu yüzden bu bölümü sıkıcı yazdım.

Narutonun tercihleri (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin