17.Bölüm

127 6 15
                                    

Hinaru'dan
Ciddimiydi az önce beni hatırladığını mı söyledi? Tamam. Sakin ol Hinaru. Sasuke'yi sırf yeni hatırladı diye öldürmek istemiyorsun.

Ona dönüp. "Daha sonra konuşuruz şimdi sessiz ol ve acıya dayan."dedim. Artık o şeyler nasıl vurduysa.

Hemen ilk yardım yaptım. Daha bitmeden kalktı. Ağzından akan kanları elinin terdiyle silirken sertçe nefes verdı. Ya sen öyle yapma kariz... Hinaru kendine gel ona karşı bir şey hissedemezsin ona, her şeyden önce kendime bir sözüm var! Unutma saçmalama Hinaru!

"Hinaru-san,"durdu,Sasuke'ye baktı ve "Ha! Sen ölmedin mi ya?"dedi. Çok şanslıyım Naruta da gelmese kafayı yiyicektim. "Naruto! Su nerede?" Kafasını kaşıyıp. "Haa ben su getirecektim dimi?" Sasuke direk lafa atıldı. "Al işte bir aptala iş verirsen olacağı budur." Sağ ol ya bi sen eksiktin. "Naruto! Kavganın sırası değil!" Naruto şaşkın bir şekilde sola döndü ve "Ha?! Sense sende mi buradaydın?" Kakashi hayal kırıklığı ve şaşkınlık ile elini yüzüne vurup fısıldar. "Resmen görünmez oldum."

Hafif bir tebessüm edip. Şu şeylere saldırmamız gerektiğini söyleyeyim diyecektim ki Naruto çoktan harekete geçmişti. "Naruto dikkat et!" Sasuke de hiç vakit kaybetmeden bağırıp saldırıya geçti. "Aptal fazla güç uygulama! Yoksa daha kötüsü sana tepki gösteriyor." Dediklerini es geçip. "Sasukeee! Daha tam iyileşmedin!"diye bağırdım.

Bana ukalaca bakıp "Sanki beni bilmiyorsun şu aptaldan güçsüz değilim."dedi. Ya bazen. Tamam çoğunlukla Narutoyla çocuk gibi yarışıp bir birlerine laf sokuyorlar. Benim tanıdığım ve kendime örnek aldığım Sasuke'nin tam tersi. Gerçi böyle çok tatlı ol... ne diyorum ben ya!

Hemen onlara yardım etmem lazım. Pekâla Hinaru. Sakin ol chakra nı arttır. Tamam. Elimi öne uzattım ve rasengan yaptım. "Hinaru-saaaan!" Naruto'nun sesi ile dikkatim dağıldı ve rasengan patladı kendimi toparlayınca Naruto'ya tip tip bakmaktan da geri kalmadım. "Ne oldu yaa!" Ona baktığım an gözlerim irileşti. "Na-Naruto!" Gözlerime inanamıyorum. Şuan Naruto elinde Shainbōru ile sağ sola sendelenerek duruyor düzeltiyorum durmaya çalışıyor. "Aptal onla vurursan ölebilirsin çok fazla doğa enerjisi içeriyor."dedim ama o n'aptı çarpık bir gülüş ve o şeylere dpğru saldırı h.. bi dakikaaa! Naruto beni neden durdurdu yoksa... n'apacağımı anlamışmıydı?! Eğer anladıysa kemdine zarar vermeyi göze almış demektir. "Narutooo!" Birden sertçe bileğimden tutulup çekildim ve sert bir şeye tosladım. Oha ama ya! Bir dakika ya bu yoo olamaz Sasuke! gözlerimi devirip soğuk bir sesle "N'apmaya çalışıyorsun?"dedim. Her halde Sakura-san beni görse ölmüştüm. "Aptallık edip sevgili aşkını durdurmanı engelliyorum" Bir dakika daha o 'sevgili aşkına' mı dedi? Ben öldüm sanırım. Artık yüzüm hangi şekli aldıysa kah kaha attı. Dur bi saniya bakın bu sefer saniye dedim dakkika değil yani susun. Neyse konuya dönelim. Az önce Sasuke bırakın gülmeyi kah kaha mı attı?

Arkadaşlar biliyorum kısa oldu ama pek fazla zamanım yok o yüzden herkese hayırlı ramazanlar. :)

Narutonun tercihleri (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin