Sabah 9:10
NARUTO HALA YATAKTA
Naruto tuhaf sesler çıkararak uyuyor.
Burnuna gelen ramen kokusu ile uyanır. Gerçi bu yaptığı uyanmak ise;
Resmen havada gözleri kapalı bir şekilde uçarak kokunun geldiği yere doğru gidiyordu.Iruka arkası dönük bir şekilde ramen yapar. Naruto önce tek gözünü sonrada diğer gözünü açar. "Ha! Iruka Sense? bu saatte evimde ne işin var?"
Iruka yüzünde büyük bir gülümse ile arkasına döner. " Ha? Naruto kalkmışsın zaten ramen kokusuna da kalkmassan şaşırırdım." Naruto uykulu bir sesle konuşur. "Sense çok sağol ama neden evimdesin ki?"Iruka kızgın bir şekilde ellerini beline koyar. "Naruto! Bu kadar görgüsüz davranma hem sana gelip kahvaltı hazırlıyorum hem de azar işitiyorum.
Seni kaba aptal!" Naruto gözlerini kısar ve yorgun bir şekilde cevap verir. "Sense evimde ne işin var dedim abartma."Iruka ramenin yanında yaptığı yumurtayı işaret eder. "Yemek." Naruto başlığını düzeltir. "Ne yani sense aptalım ama okadar değil. Buraya sırf yemek yapmak için mi geldin yani?" Iruka gülerek karşılık verir. "Ha yani aptal olduğunu kabul ediyorsun." Naruto dagınlıktan ne dediğini başlarda anlamaz "Eve- Ne!? Sen seeeeee!"
Iruka kahkaha atar "Neyse boş verde. Neden bu saate kadar uyudun onu söyle bana." Naruto umursamaz bir şekilde sorar. "Iruka sense saat kaç?"
Iruka saate bakar. "9:15" Naruto'nün gözleri fal taşı gibi açılır. "Neee! Kaç dedin?!" Iruka meraklı r 9:15 ' de artık 9:16."der Naruto : Eyvaaahhh kesin öldüm ben. Kafama yedim yumruğu.
Iruka; Oooo demek Sakura ile buluşacaksın.
Naruto hızlı bir şekilde ramenini yer ve koşarak dışarı çıkar.
Naruto'dan
Evden koşarak çıktım çatıların üstünden bir oraya bir buraya zıplıyarak gidiyorum.
Muhtemelen oraya gidince kafama sert bir yumruk yiyecektim.
Sonra "Neden geçkaldın aptal!" diyeceklerdi.
Güney kapısına gittiğimde.
İno kafama vurarak "Neden geçkaldın aptal! " dedi.
Sai "İno fazla üstüne gitme rüyasında Sakura'yı görünce kalkmak istemedi galiba."
"Sai!!! Ben rüyamda Sakura-chan ı görmüyorum! " dediğimde ise İno gülerek;
"Desene ozaman Hinata'yı görüyorsun. "
İtiraz edemedim evet kaç günden beri Hinata'yı rüyam da görüyordum. Shikamaru Sai'ye hitaben "Uğraşmayın onla sonunda onu seven birini buldu bırakın da bare rüyalarına girsin."dedi gülerek. Tam cevap vermek için ağazımı açmıştım ki. Bir Ambu geldi bu kişi Kakashi-sense ye ne kadar da benziyordu.
dayanamayıp "Haaaa! Bir Ambu'nun burada ne işi var!" Ambu bana bakarak "Tek gec kalan sen deyilsin." Bu da neyin nesiydi ki şimdi. Planda bir Ambu yoktu ki. İno "İyide bize bir Ambu'num geleceği soylenmedi ve zaten Ambu'ya gerekecek bir şey yok ki alt üstü Kakashi-sense yin maskesini indirecegiz."
Evet aynen öyle senseyin maskesini indirecegiz. Haha aklıma geldikçe küçükken Kakashi-sense yin maskesini indirmek için ona tüm paramızla ramen ısmarladığımız geliyordu. Ambu'nun konuşmaya niyeti olmadığını anladığımız anda boş verdik ve plan yapmaya başladık. Nedense herkes senseyin gerçek yüzünü görmek istiyordu.
Plandan sonra senseyi aradık sonra onu bir kitapçıda gördük dışarı çıkar çıkmaz eline o saçma kitaplardan birini almıştı.
"İno vakti gelince başlayacaksın o yüzden chakranı arttırmaya çalış biliyorsun burada bahsedilen Kakashi sense. " ben boyle derken İno beni dinlemiyorda kitaba bakıyordu. En sonunda benimle konuşarak. "Hey Naruto bu kitabın içeriği ne?" Sai ve Shikamaru pis pis sırıtarak bakiyordu ve bende aynı şekilde onlara bakıyordum. Boş vermesin söyledikten sonra senseyin yanın gittik. Tabi sadece Sai ve ben ona " Kakashi - sense lütfen Sai ve benim karşılaşmamızı izlermisiniz."
" Naruto çok fazla işim var git başkasından iste." Deyince Sai ile zar zor ikna ettik. Boş bir ormana gelince Kakashi- sese kitabını okumaya başladı Sai plana uygun bir şekilde: Nimpou Choju Giga. dedi.
Ve parşomen den çıkan yılanlarla Kakashi'yi bağladı. Herşey Shikamaru'nun dediği gibi olmuştu. Sense bize bakmadığı için çocuk oyuncağı olmuştu.
"İno! Şimdi!" Uyarımla İno shintenshin no jutsu ile Kakashi - sese'yin zihnine girer. Ve ;" Selam odun benim İno" deyince hep bir ağızdan.
"E HADİ BE AÇ ŞU MASKEYİ!!" dedik.
"Açıyorum"
İno maskeyi yavaş yavaş acmaya başladı ki sense ile ino kavga etmeye başladı daha biz ne olup bittiğini anlayana kadar İno kendi bedenine dönmüştü bile
** Kakashi'nin bedeninde olanlar.**
İno'dan
"Lütfen bikere görelim. "
" Hayır!!!"
Offff gıcık Kakashi - sense ya bikere ya bikere göreyim şu görenleri aşık eden yüzünü ya. Meraktan çatliyacam ya. Offf madem öyle "Kakashi - sense fark ettiyseniz şu anda vücudunuzun kontrolü bende yani ben ne istersem o olucak. " dedim ama bir anda kendimi vücudumda buldum. N'olduğunu sorduğumda söylemedi. Ve tabi ceza alacak sırada Naruto devreye girdi.
** Shikamaru'dan .**
Naruto sensey ile konuşur iken ben ve Sai kaçtık. İno'dan duyduğuma göre.
Kakashi- sense ile baya bi tartışmışlar. Ve Naruto bu yaşta bi de gidip ceza olarak hokageletin yüzlerini temizlemiş özelliklede :'( Yondaime'nin yüzünü özenle temizlemiş. Ve sonra da biraz antreman yapıp jirayya-sama'nın kitabını okumuş gerçekten de o gidince Naruto eskisi gibi olmamıştı yani gülüyor,oynuyor ve mutluydu ama bir... nasıl desem... bir eksikliği vardı ne bileyim bir yarısı eksikti yani. Mantığımın almadığı bir eksiklik.
Arkadaşlar bu bölümü nasıl buldunuz.
Süper değil mi bir sonraki bölümün multi mediyadasında süpriz var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Narutonun tercihleri (Düzenlenecek)
FanfictionNaruto neyi tercih etmeli aşk mı yoksa dost mu ? Neden ikisinide tercih edemiyo ya da neden Aşkı bir arkadaşı sahi bir insan arkadaşını umursuyorsa sevdiğini umursamaz ya da neden sevdiğini umursarken dostunu umursamaz. Ve neden tek bir tercih yapı...