20. Bölüm

96 4 1
                                    

Arkadaşlar bu bölüm muhtemelen kısa çünkü kafamı toparlayamıyorum şimdiden üzgünüm.

Hinaru tıslarcasına "Watari Rayto"der. Naruto onaylarcasına sesler çıkarır. Watari şaşkınlıkla "Oooh?! Yavru kartalda buradaymış. Eee? Miniğim nasıl? Iyi baktın mı?"der. Kakashi soğuk ve meraklı bir şekilde Hinaru'ya sorar. "Tanışıyor musunuz?" Hinaru nefretini ve tiksintisini belli eden beir ses tonuyla

"Malesef eski bir defter yada şöyle demeliyim."der. Ve dalga geçer gibi ekler. "Orta Şahin." Naruto gülme krizine girerek konuşmaya çalışır. "Puha-ha.. O.... orta... hahaha. Pu-hahaha. Şa-şahin mi. ( gözündeki yaşı silerek) bu mu Şahin ya şu göze bak.
Gözlük lazım mübarek."

Rayto tek kaşını kaldırarak Naruto'nun saçlarının uçlarına kunai atarak keser. Naruto korku ve öfke ile bağırır. "Haaa!? Se-seni p*ç herif! Ya kafama gelseydi!?" Sasuke kısa bir nefes verip güler. Naruto bunu fark edip elini yumruk yapıp bağırır. "Hoey tipini çöpe attığımın! Neye gülüon lan sen!" Sasuke dalgaya alarak. "Sana tabiki de aptal."der.

Onlar tartışırken Rayto fısıldar. "Ooo demek kendi aranızda kavga ediyorsunuz."der. Ve onlara kağıt bomba atar. Ama Naruto bakmadan kunai ise geri gonderir. Watari fısıltı eşliğinde "Olamaz. Bakmadı bile."der. Ve bombadan kaçar. Sasuke ve Naruto aynı anda Watari' ye dönerek bağırırlar. "Şurda tartışıyoruz görmüyor musun?"derler.

Watari içinden. "Çok garip şu maskeli adam hariç hepsinden yüksek miktarda chakıra hissediyorum."der. Hinaru öfkeli bir şekilde bağırır. "Hala kutu ile mi iş yapıyorsun?" Watari sakin bir şekilde "Hayır."der. Hinaru gülerek Sasuke ve Kakashi ye seslenir. "Sasuke! Kakashi Sense! Siz Watari'yi paketliyebilir misiniz?" Sasuke küçümser bie şekilde. "Basit işlerden nefret ediyorum."der.

Hinaru, Naruto'ya dönerek. " Naruto! Benimle gelmen gerekiyor."der. Naruto kafasını onaylarcasına sallar. Birlikte ormanın derinliklerine ilerlerler ve bir şeyler ararlar. Hinaru kendi kendine sayıklar.
" Nerede şu lanet şey?" Naruto da bir şeyler arar ama ne aradıkları hakkında bi haber dir.

"Hinaru- san. Ne arıyoruz?" Hinaru aramayı bırakmadan "Orta boy bir kutu. Üstünde de mühür var. Mor ile altın sarısı bir rengi var." Naruto meraklı bir şekilde sorar. "Ne için peki?" Hinaru gözüne çarpan bir şeye bakmak için eğilir ve "Buldum."der. Ve ekler. "Öğrenmek istiyor musun?"der. Naruto sesli bir şekilde yutkunur.

Vveeeee kestik biliyorum hepiniz meraktan çatliyorsunuz kutuda ne var diye ama benim kötülüğüm. Bb

Narutonun tercihleri (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin