[Lee]
Ráno jsem se probudila okolo sedmé ráno. Měla jsem opět dopolední a odpolední směnu. Ve Washingtonu se začalo oteplovat, a tak jsem šla do práce jenom v blůze a dlouhých kalhotech. Cestou do práce jsem měla takový zvláštní pocit, jako by mě někdo sledoval. Kolikrát jsem se za cestu otočila a rozhlédla, ale nikdo tam nestál.
V baru jsem utřela pult a všechny sklenky. Přemýšlela jsem, jestli James vůbec přijde. Bylo by to riskantní. Teď ho znal každý.
Je asi jedna hodina odpoledne. Byla tu se mnou Jane a směna šla rychle. Dělala jsem jeden drink za druhým. Za chvíli mi končila směna, když v tom se otevřeli dveře. Vždy se letmo podívám jestli to není James. Ne byl to Bery. Přišel mě vystřídat. "Jsi tady takže se už můžu jít převléknout"
"No...amm." Nechápavě jsem se na něj podívala. "Nemohla by si tu směnu vzít za mě."
"Proč?"
"Mám rande."
"Bery."
"Prosím...Mike už čeká venku."Podívala jsem se za skleněnou vytrýnu a zamával na mě nějaký kluk. Nejspíš Mike, nebo jak ze se jmenoval. Chtěla jsem říct že ne, ale když jsem se stále dívala na Beryho přítele stál za ním někdo další.
James! "Víš co Bery. Vezmu to za tebe."
"Díky Lee!" I přes pult mě objal a odešel. James vešel dovnitř. Měl kšiltovku, mikynu a batoh. Šel rovnou ke mě. "Jamesi."
"Můžeš na chvíli?" Vzal mě za ruku a vedl do zadní části baru.[Steve]
Moc jsem nespal. Hledal jsem kolik barů poblíž bytů Lee je. Bylo to marné. Bylo jich víc než dost. Zaklapl jsem notebook a přemýšlel co dál. Když mě napadl ten nejlepší možný způsob, jak to zjistit. Přišel jsem si ve svých očích jako blbec, že mě to nenapadlo dříve.
Ráno jsem šel k bytu Lee a doufal v to, že dnes půjde do baru. Vyšla ven v blůze a kalhotech. Vypadala velmi dobře. Nenápadně jsem šel za ní. Několikrát se během cesty otočila, ale naštěstí mě ani jednou neviděla. Pak zašla do nějaké budovy. Do baru s názvem Green Panther. Nenápadně jsem vešel dovnitř a sedl k tomu nezadnějšimu stolu.
Pozoroval jsem Lee. Neustále se koukala ven. Pak k ní přišel nějaký muž, který ji objal a odešel ven. Najednou ke mě přišla žena. "Co si dáte?" Kšiltovku jsem si více přitiskl k obličeji.
"Vodu, děkuju."
"Vodu v baru? Proto byste nechodil sem."
"Dobře dám si pivo."
"Fajn." Žena odešla a já se opět podíval na Lee. Byla pryč. Sakra.Postavil jsem se a rozhlížel po baru kam mohla zmizet.
[Lee]
Byli jsem v zadní části baru. Pustil mi mou ruku. Zmateně jsem se na něj dívala. "Četla si včerejší noviny."
Tohle byla tak prostá otázka, ale nevěděla zda říct ano, nebo ne, ale James odpověděl za mě. "Takže ano."
Nenamítala jsem a položila mi ruku na tvář. "Jamesi..."
"Myslíš si, že bych tě mohl zabít?"
"Jamesi..."
"Nebo ti ublížit."
"Věděla jsem to."
"Jak to myslíš." Sundal mou ruku z jeho tváře."Co si věděla."
"Že jsi winter solider." Nevěřícně se na mě podíval. "Jak dlouho?"
"Od té rvačky s Reyem. Nic jsem neřekla, protože jsi mi nepřišel jako člověk co by měl zabít ty všechny lidi a..."
"Ale zabil." Poodstoupil ode mě.
Najednou se otevřeli dveře. Oba jsme se otočili směrem k nim.
ČTEŠ
Jen lži
FanfictionJames Bachanan Barnes, známý jako winter soldier, je po incindentu s Hydrou ve hledáčku ne jen policie, ale i S.H.I.E.L.Du. Jim se však bývalého vojáka nedaří najít. Mezitím se Lee Widshoot, barmanka a zároveň zpěvačka v baru, seznámí s tímto jí dos...