Nu poate fi mai perfect

351 21 0
                                    

Blake m-a sarutat ...Ce se intampla ?Isi bate joc sau chiar ma place? E asa de frumos si il plac de cand ma stiu.Ne uitam ochi in ochi iar eu ma inrosesc putin la fata.Am inceput sa tremur probabil de frig eram uda leoarca iar apa era rece.

B:Ce te uiti asa?

E:Tocmai m-ai ...

B:Da,tocmai, da.Ce mai stam ? Hai sa mergem pe plaja.

Ma ia de mana si mergem amandoi la fete.Suntem impreuna ? Da sau nu ? De ce nu imi da nimeni nici un semn ? Ajungem la Jessica si Mabel care se uita insistent la mainile noastre apoi isi spun ceva la ureche chicotind si dadandu-si coate.E ceva la mijloc.

J: Se pare ca voi doi sunteti oficial impreuna.

E:Chiar suntem ? intreb nedumerita.

B: Tu ce crezi ?Normal ca suntem.

Fetele chicotesc din nou.

E: E ceva la mijloc.Ce ati facut?

M: Nu am facut nimic.spune Mabel cu o voce pitigaiata.

Sigur minte.

E:Jessica ce ati facut?

J: ...

E: Ce imi ascundeti toti trei?

B: Sa ii spunem fetelor...Fetele m-au ajutat sa iti aleg rochita.Am fost toti la mall ,eu ti-am cumparat si ti-am impachetat-o frumos.

E: Doamne fetelor ! Vorbim noi mai tarziu .

Le iau in brate si le multumesc in soapta.Am inceput sa radem toti .Apoi am baut cate ceva si am mancat pizza.Am dansat si ne-am prostit,am ras.A fost asa frumos.Apoi dintr-o data Blake m-a luat de mana si ne-am plimbat pe faleza in acest timp el ma tinea de mana,nu prea am zis nimic .Dintr-o data ne-am oprit si ne-am uitat fata in fata unul la altul.Blake m-a sarutat din nou si mi-a spus ca ma iubeste iar eu i-am raspuns ca si eu il iubesc.Acum e ceva normal si ma simt destul de bine.Ma simt fericita si e asa frumos sa fi indragostit.Peste putin timp a avut loc o bataie cu apa.Toti avem pistoale si ne stropeam unii pe altii.Rochita mea era la uscat iar eu eram in costum de baie ca toti ceilalti.Apoi ne-am luat placile pregatiti sa facem surf.Ma uitam la Blake si voiam sa merg la el.Dintr-o data Ivy apare in fata lui Blake si ii spune sa o invete sa faca surf.Costumul ei era cu mult sclipici si animal-print,nu se putea altfel.Blake e obligat sa o ajute ,o pune pe Ivy pe placa si exerseaza pe nisip.Apoi incearca pe apa.Blake o tine si o ajuta.Pentru un moment de neatentie Blake o scapa pe Ivy in apa.Doamne ,poate sunt rea dar vad toata chestia asta asa amuzanta.El o ridica incet crezand ca a patit ceva ,dar de unde? Ea stia sa inoate si sa faca surf doar se prefacea pentru a fi aproape de Blake.Toata lumea e agitata dar nu dureaza mult si se uita repede.E deja ora 22:00 si am inceput sa dansam vals.Ma schimb repede in rochita daruita de EL.

B:Imi acorzi acest dans ?

E: Da spun eu zambind.

am dansat amandoi fiind experti in asta iar Ivy nu avea pereche.Probabil ca a inteles ca intre mine si Blake e ceva.Am dansat doua ore dupa care la ora 12:00 P.M. am aprins un asa zis foc de tabara si am cantat toti Live While we're Young ,Rock mede la One Direction si multe alte cantece.Mi-am luat la revedere de la de la fete iar Blake m-a condus pana acasa i-am multumit si l-am sarutat pe obraz.Ce zi ...



Summer loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum