Ieri,a fost frumoasa zi din viata mea,spre surprinderea mea Blake stie sa mearga pe cal,am mers pana la luminisi apoi ne-am intors pe langa cal si am mancat prajituri si suc.Blake mi-a dat un cadou minunat ,un lantisor pe care scrie B&B adica Blake si Beverly,e din argint.Am stat pana cand s-a intunecat si ne-am uitat la stele,Blake m-a condus acasa.As vrea sa pot retrai acele momente.Asta fac eu la 6 dimineata ,stau in pat si ma gandesc la ce s-a intamplat.Mai bine m-as culca...dar cine poate? Ma dau jos si merg pe hol la biblioteca sa imi iau o carte.Biblioteca mea e plina de carti ,mai ales de-a le lui tata caci a uitat sa le ia.M-am decis sa iau "Cautand-o pe Alaska" sunt pe la jumatatea ei .Ma bag inapoi in pat si incep sa cites simt mi se inchid ochii.Am dormit pana la 12. La 14 trebuie sa fiu acolo,ma pregatesc ,ma machiez si imi ondulez parul pe care mi-l prind intr-o coada simpla.Imi suna telefonul.
- Beverly,ce faci? spune Blake
- Tocmai imi puneam la gat lantisorul daruit de tine !
- Iti place ?
- Daa,foarte mult !
- La 14 fara un sfert vin la tine,ok?Ah,sa stii ca voi veni cu masina lui Chantal.
- Hmm...ok . Cine e Chantal ?
- O prietena de familie.Hai ca te las,te iubesc ,ne vedem !
- Ne vedem,si eu te iubesc !
Mai tarziu ma suna si Mabel spunandu-mi ca ea e deja gata si ca va veni pe jos acolo.Merg la mama in camera dar ea nu era inca gata si e 12:30 deja.O ajut sa se pregateasca si ii fac parul.Mergem la bucatarie si mancam masa de pranz ,realizam abia apoi ca trebuia sa mergem la biserica de la 11 ,oh Doamne ! Am uitat complet...Sa speram ca ajungem macar la nunta .Cineva claxoneaza ,e Blake impreuna cu o tipa ,o tipa foarte frumoasa...E bruneta cu niste ochi mari si albastrii ,cu niste gene conturate cu un negru intens,e perfecta.Blake a venit cu ea in masina, ce pot sa zic.
- Hei,Beverly ! spune Blake zambind.
- Hei ,Blake ! Ce faci ?
- Bine,hai sa ti-o prezint pe aceasta fata ,spune atingandu-i umarul.
- Ma numesc Chantal ,incantata !
- Ma numesc Beverly ,incantata !
- Chantal ea este Beverly,prietena mea.Beverly,ea este Chantal o prietena buna foarte veche de familie ,ne cunoastem de cand eram mici !
Aha,deci eu sunt "prietena" lui iar ea este o prietena "buna foarte veche".Am inteles exact totul.
- Blake mi-a povestit multe despre tine,esti mult mai frumoasa decat mi-a povestit el,spune Chantal uitandu-se fix la mine.
- Ce dragut,spun si zambesc ,Iti multumesc si tu esti foarte frumoasa.
Pare de treaba,nu cred ca il place ... am spus nu cred.Mama vine si ea dandu-mi coate si intrebandu-ma daca el e iubitul meu. Il prezint la care mama imi sopteste la ureche ca este minunat si vrea sa il cunoasca mai bine sa vada cum se poarta cu mine,tipic mama.Urcam in masina ,eu stau la geam cu mama in spate iar Blake sta impreuna cu Chantal pe scaunele din fata.Am ajuns la restaurant. Ne dam jos din masina iar Blake o saruta pe Chantal pe obraz si s-au imbratisat,interesant.O salut pe Chantal si ma uit pierduta la Blake .
- Sunteti buni prieteni,nu ? intreb eu.
- Da... raspunde el .
- Prieteni buni care se saruta pe obraz,zic eu in soapta. Ai auzit,nu ?
- Esti geloasa,o Doamne Beverly ! Nu o plac suntem cei mai buni prieteni de mici.Beverly geloasa ,asa iti voi spune de acum ! spune razand .
- Nu sunt geloasa ! E frumoasa,arata bine,e perfecta !
- Intr-adevar e frumoasa...
- Stiam eu ...
- Si eu stiam ca esti geloasa.Tu esti mult mai frumoasa,esti cea mai frumoasa de pe Pamant ! Eu pe tine te iubesc !Ar trebui sa te obisnuiesti cu ideea,va dormi la mine luna asta !
- Si eu te iubesc,Blake ... De ce va sta la tine ?
- Parintii ei pleaca in Turcia ,nu are la cine sta.
- Nu are rude ?
- Rudele ei sunt in New York iar celelalte in Washington .Va sta la mine.
- Ok,am inteles.
O iau pe mama si pe Blake si intram in curtea restaurantului,nu e prima oara cand vin aici,e foarte frumos,e o livada mare cu copaci,o fantana cu apa,piscina si un hamac ca cel de acasa.Mesele au o fata de masa rosie ,stralucitoare,scaunele fiind la fel cu o funda legata.Fetele sunt deja aici,le iau in brate si stam de vorba,le povestesc de Chantal si discutam in absenta la Blake.Tata ! Il vad pe tata,oh nu e impreuna cu Olivia,fug repede la el.
- Tata !
- Hei Beverly ! ma ia in brate.
- Mi-a fost asa de dor de tine !
- Si mie de tine,fata mea. Trebuie sa plec am putina treaba vorbim dupa.
Sunt obisnuita sa ma lase balta .
- Buna,Olivia !
- Salut, hmm... Care era numele tau ? Brittany parca !
- Ma numesc Beverly ! Casa de piatra si casatorie fericita !
- De parca te-as crede ,vrei sa ne despartim ,stiu ce gandesti.
- De ce as vrea sa va despartiti ? Tata te iubeste ,vrea sa fie cu tine,de ce i-as vrea raul ? E tatal meu doar,eu nu gandesc asa. Si tu il iubesti nu ?
- Da...
- Tata e o persoana foarte buna,merita sa fie fericit, te rog sa ai grija de el, spun si plec.
Ma gandeam ca va spune asta,doar e mama lui Ivy .Ma asez jos pe scaun langa Blake dar el se duce sa ia un suc,fetele nu sunt ,probabil sunt la toaleta,mama sta de vorba cu o prietena ,iar eu sunt singura aici.
- Hei, fato ! se baga in seama un baiat blond cu o freza ciufulita pe care nu il cunosc,stiu ciudat.
- Nu cu "fato" cu mine ! Cine esti ?
- Chiar vrei sa ma cunosti ? N-am iesit candva impreuna sau parca chiar de doua ori ?
- Probabil doar o singura data,nu fac aceeasi greseala de doua ori raspund eu.
- Nu fii sigura de asta. I-a zi,cum de esti asa frumoasa ? se aseaza langa mine.
- E posibil sa mi se fi dat la nastere si frumusetea pe care trebuia sa o primesti tu,poate a fost un pic cam dur.
- Nu te lasi repede,imi place.
- Ar trebui sa nu-ti mai placa,ai grija.
- Ba chiar imi place si de tine ! Nu fii timida ,invita-ma undeva !
- Daca ar fi dupa mine te-as invita sa iesi afara dar nu toate dorintele se implinesc.
- Stiu ca ma placi.
- Ai vrea tu spun destul de serioasa.
- Da chiar as vrea.
- Pune-ti pofta in cui,eu am prieten.
Blake se apropia .
- Hai fugi ,ca vine ! spun eu.
CITEȘTI
Summer love
RomansSummer love este o poveste de dragoste dintre doi adolescenti de 16 ani care se plac toata lumea știind doar ei doi nu.Beverly se îndrăgostește pentru prima data ,nu la fel ca Blake care a avut mai multe iubite in afara de ea doar ca pe ea o iubește...